LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fodafone internetabonnement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Elisa2

Fodafone internetabonnement

Ongelezen bericht door Elisa2 »

Ik zou willen weten of het juridisch/wettelijk geregeld is dat telecombedrijven extra kosten mogen rekenen als je een acceptgirokaart wenst en geen automatische incasso, gewoonweg omdat je zelf de regie wil hebben over je rekeningnummer en niet een bedrijf. Ik merk dat Fodafone dit uitvoert. Wie deelt deze ervaringen en is het een onderwerp voor een komende uitzending vanTros Radar, Antoinette? Kan dit zo maar en kan dit ook veranderd worden door de Tweede Kamer?

Henri42

Re: Fodafone internetabonnement

Ongelezen bericht door Henri42 »

Elisa2 schreef:Ik zou willen weten of het juridisch/wettelijk geregeld is dat telecombedrijven extra kosten mogen rekenen als je een acceptgirokaart wenst en geen automatische incasso, gewoonweg omdat je zelf de regie wil hebben over je rekeningnummer en niet een bedrijf. Ik merk dat Fodafone dit uitvoert. Wie deelt deze ervaringen en is het een onderwerp voor een komende uitzending vanTros Radar, Antoinette? Kan dit zo maar en kan dit ook veranderd worden door de Tweede Kamer?

toch logisch de meerkosten: administratie postkosten.
Een automatische incasso is eenvoudig te storneren door je bank :mrgreen:

Gesloten