LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mercedes

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
kaleman

mercedes

Ongelezen bericht door kaleman »

Hoera ik heb een mercedes gewonnen. als ik maar binnen 48 uur de handel terugstuur.
Wie heeft nou eigenlijk goeie ervaringen en daadwerkelijk iets gewonnen.
Of heeft het opgestuurd en een reactie van LOC gekregen.
En stond die mercedes er inderdaad. jammer dat je die zekerheid niet hebt. En bellen naar LOC heeft ook geen zin want je krijgt een bandje te horen.
Als ik zeker weet dat ik hem krijg wil ik wel en maandje meespelen en dan heel gauw opzeggen.
Maar er zal wel weer een klein lettertje staan ergens.

habee

Re: mercedes

Ongelezen bericht door habee »

ik heb ook een mercedes gewonnen :?:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ook !! 8)

Gast

8) Ook ik

Gast

Wij hebben hem ook gewonnen, en mijn moeder heeft het opgestuurd.
Ik heb er absoluut geen vertrouwen in. Het feit dat je binnen 48 uur terug moet sturen en er geen enkele vorm van datum/tijd op de hele brief is te vinden geeft voor mij al aan dat het niet klopt. en dan die kleine letters nog, waar zo ongeveer in staat dat de organisatie het recht heeft en houdt om prijzen te veranderen, in te houden te verdelen en meer van dat soort ongein. Ik heb er een hard hoofd in, maar zal wel zien wat er gaat gebeuren.

Met gekruisde vingers,

:? Huub :?

ees

Ongelezen bericht door ees »

:lol: Ik OOk Jongens die Mercedes is van mij ! :lol:
Ik dacht ik als enige uitgekozen was !

folkert

Ongelezen bericht door folkert »

jaren geleden ook een mercedes gewonnen :shock: .
het is gewoon allemaal oplichterij, de mensen stinken er steeds weer opnieuw in door hebzucht.

een gedupeerde :lol:

Gast

Die gasten hebben geeneens geld voor een Mercedes, laat staan dat ze er een kunnen weggeven.

Info

Ongelezen bericht door Info »

Hallo iedereen,

Ik ook was blijkbaar de 'winnaar' van de mercedes !!!! JOEPIE !!

Ik moet toegeven, ik moest deze keer ook even zoeken naar hoe ze zichzelf ingedekt hadden, maar ik heb um gevonden. Even allemaal goed opletten:

-De 'MEMO' met de tekst 'u heeft een spectaculaire Mercedes gewonnen' is 'exclusief gericht' aan : 'De winnaar van de Mercedes'. Er staat in de kleine lettertjes 'Dit memo, exclusief gericht aan de winnaar van de trekking'. Mijn naam is nergens te vinden.

-De 'afleverbon' zegt alleen dat de Mercedes klaar staat om afgeleverd te worden, niet dat hij bij MIJ afgeleverd gaat worden. Alleen in de onderste regel ' Ik hoop dat ik de auto snel bij u af kan leveren'. Met de nadruk op 'HOOP'. En op 'BIJ U'. Niet op 'SNEL'.

Nou, de teleurstelling was enorm, dat kunt u begrijpen....
Nee, die ratten worden steeds beter, maar er komt een moment dat ze zich per ongeluk niet helemaal indekken en dan staan we allemaal op de stoep om de prijs te innen !

Mvg.
Info

Sparkle

Ongelezen bericht door Sparkle »

Ik wil hier bij alle mense feliciteren die de mercedes hebben gewonnen :P

Ik ben dus ook 1 van de winnaars Hoeraaaaa voor me zelf.
Ik moet eerlijk zeggen heb heel lang zitten denken wat ik nou moest gaan doen pfff.

Laten we eerlijk zijn he 1 maand mee spelen voor zo een 65 euro en daar en hele nieuwe auto mee krijgen (WIE WIL DAT NIET).

Maar net zo als jullie hier schrijven zal er zekkers een hele grote ader onder het gras zitten.

Bij mij staan er zelfs 2 verhalen beschreven jajaaaaaa.
Op het ene blad staad dat ik dan mee moet doen aan die lotto.
En op het andere blad met spel regels staad dat ik niet mee hoeft te doen!

WAT WILLEN ZE NOUUUUUUU :twisted:

Maar oke ik heb wel de brief terug gestuurd maar doe niet mee aan die lotto.
Nu afwachten wat voor bericht ik terug zal gaan krijgen :oops:

Wens jullie allemaal sterkte.

En mocht iemand hem toch gewonnen hebben laat het ff weten dan hi hi hi.

Groetjes een verdrietig iemand.........

Grrrrrrrrrrr

muriel

Ongelezen bericht door muriel »

hallo mede winnaars,
ik heb alles volgens hun spelregels gedaan en daarna meteen de ombudsman gebeld hoe bindend dit kan zijn voor hun.
als het bindend is voor hun wie wil mij bijstaan bij het aanklagen van dit bedrijf wat samen staan we sterk.

groetjes muriel

Info

Hai Muriel,

Ik heb in mijn eerdere post uitgelegd hoe zij zichzelf in deze hebben ingedekt. Je zal die Mercedes dus echt niet krijgen en in een mogelijke rechtzaak zal je ook het onderpsit delven, helaas. Lees de folders nu nog eens goed door, vooral de 'memo' waarin staat dat 'je' de mercedes heb gewonnen. Aan wie is die geadresseerd ? Niet aan jou, maar aan ' de winnaar van de Mercedes', er staat nergens verder dat jij dat bent.

Sorry om je teleur te moeten stellen, maar als ik jou was zou ik snel de inschrijving stopzetten. Raar dat ze je dit niet bij de Ombudsman gezegd hebben. Er zit in dit soort post ALTIJD een adder onder het gras, ookal is ie nog zo goed verstopt.

Mvg.
Info

muriel

hoi info

ik zit nu nog op een telefoontje te wachten van de ombudsman dus zei hebben mij nog niets vertelt maar dacht ik schrijf vast naar jullie allemaal

johan H

Ongelezen bericht door johan H »

Mijn Mercedes.

Afblijven...... :twisted: :twisted: :twisted:

muriel

mensen

moet jullie nou horen ik heb iemand aan de lijn gehad van de firma
maar wees allemaal gerust we hebben hem geen van allen gewonnen want de postzak is vandaag pas binnen gekomen dus met andere worden we hebben met zijn alle niet gereageert binnen 48 uur
groetjes muriel

Info

Hai Muriel,

Dat is wel een hele flauwe uitvlucht. DIe had ik ookal bedacht dat ze die zouden gebruiken, alleen is er hier een grote MAAR. Er staat namelijk in de mailing dat je de brief binnen 48 uur moest RETOURNEREN, niet dat ie binnen 48 uur bij hun retour moest zijn. Als jij hem dus binnen 48 uur hebt teruggestuurd maakt het niet uit wanneer zij de 'postzak' binnen hebben gekregen, als hij maar een postdatum heeft van de dag na aankomst. Bel ze eens met dat verhaal, kijken wat ze zeggen. Waarschijnlijk komen ze dan met het 'die memo over de mercedes was niet aan u, maar u heeft wel 1 euro gewonnen' -verhaal

Mvg.
Info

Sparkle***

Ongelezen bericht door Sparkle*** »

Ik wil ff reageren op dat stukje van info!!

Bij mij staad er wel degelijk in die memo dat ik hem gewonne heb.
Er staad duidelijk U zal het niet geloven maar het is waar U heeft de mercedus gewonnen.
En ja U lijkt me toch dat ik dat ben he :oops:

Er staad bij mij ook duidelijk mijn naam in en adres gegevens!
En dat ze hem daar zullen afleveren.

Als ik binnen 48 uur reageer dan staad er wel degelijk dat hij van mij is.
Kan er niets anders uit opmaken.

En ben het helemaal eens met het stukje dat je die gasten eigelijk een proces aan hun broek moet doen.
Ze maken gewoon iemand blij met een dooie mus :twisted: :twisted: :twisted:

Ik zelf zat daar dus ook aan te denken om dat te gaan doen!
Allen ik ben wel bang dat hun er wel onder uit gaan komen zo slim zijn ze heus wel.

Zet er gewoon dan in ( U MAAKT KANS OP) :evil:

Maar niet U heeft gewonnen :twisted:

1 grote grappppppp dit (gatverssss) :twisted:

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Beste Sparkle,

Er staat wel "U" in het memo, maar bovenaan staat dat het memo gericht is aan de winnaar van de Mercedes.
Er staat nergens dat jij de winnaar van die Mercedes bent.

Er staat nergens dat die Mercedes op jouw adres wordt afgeleverd. Er staat dat JOUW prijs op JOUW adres wordt afgeleverd. De Mercedes wordt afgeleverd bij de winnaar van de Mercedes.

Lees alles nog maar eens een keer, en nu goed, en je zult zien dat er niet staat dat JIJ een Mercedes gewonnen hebt.

Info

SJZ,

Dank voor je post. Ik was al bang dat ik het allemaal nog een keer uit zou moeten leggen. Zo ingewikkeld was het toch niet, dacht ik.

Mvg.
Info

Sparkle***

Ongelezen bericht door Sparkle*** »

Nou ben dus nog eens die memo gaan lezen.
Ik vind het erg verwarend die memo.

Oke er staad U en nee niet mijn naam dus dat ben ik met jullie eens!

Maar er staad wel degelijk in de memo dat ik binnen 48 uur het roze afleverings document samen met de winnende code moet terug sturen en de auto is van U.

Misschien ben ik zo dom :oops:

En er zit nog een blad bij he (auto aflevering).

En daar staan wel degelijk mijn naam en adres gegevens!
En dat ik gewonne heb!!!! :twisted:

Maar die gasten zet het zo mooi neer dat je soms er geen moer meer van begrijpt hoe of wat.

We hebben allemaal zelfde brief gekregen we hebben allemaal gewonnen oleeeeee.
Nou als we de auto hebben moeten we maar met ze alle afspreken gaan we heledag in onse nieuwe auto toeren grinsssss :lol:

Zal het zelfs anders zeggen ik moet alleen maar erg lacheeeee om zo iets.

En uhhhh niemand hoeft mij wat uit te leggen hoor.
Ik weet echt wel dat dit nep is en dat niemand die supper auto krijgt!

Zo dom zijn we allemaal niet hoor!

Sparkle*****

Gesloten