vreemde rekening clickandbuy.com
Geplaatst: 08 feb 2011 16:42
nadat er bij mijn vrouw 3 weken geleden spontaan een bedrag van totaal 202,28- van der rekening werd afgeschreven waar ze niks van af wist, door het bedrijf clickandbuy.
heeft zij dit via de bank direct terug laten boeken.
echter we zijn der blijkbaar nog niet vanaf daar we gisteren in ene van dat zelfde bedrijf een aanmaning gekregen hebben.
maar voor een bedrag van 767,71-
het volgende staat in de brief.
uw bestelling, die u bij de aanbieder Itunes S.a r.l. geplaatst heeft, hebben wij betrouwbaar uitgevoerd.
echter heeft u nog openstaande rekeningen.
een exact overzicht over deze transactie vindt in uw servicebereik op de website http://www.clickandbuy.com
helaas heeft u ondanks herhaalde aanmaningen via e-mail, uw verplichtingen niet nagekomen en bent u niet tot betaling overggegaan.
het totale openstaande bedrag is 767,71 eur
om verdere kosten kosten te vermijden dient u het openstaande bedrag binnen 3 werkdagen op de volgende bankrekening over te maken.
voor overschrijvingen gebruikt u volgende bankrekening.
clickandbuy international ltd
west LB
iban:
bic:
referentie: uw klant nummer
of laat ons weten wanneer wij een automatische afschrijving kunnen starten.
verder staat er als u niet tijdig betaald zullen we een incasso bureau in schakelen en blablabla.......
echter daar wij nog nooit wat besteld hebben via dit bedrijf of aanverwante bedrijven zijn wij uiteraardt niet van plan te betalen.
ook is de naam van mijn vrouw niet juist als geadresseerde.
ook heb ik al geprobeerd om de opgegeven telefoon nummer te bellen dat erop genoteerd staat.
echter deze is buiten gebruik.
mijn vraag zijn er meer mensen die dit ook hebben gehad en zoja hoe zijn jullie er mee omgegaan.
en wat kunnen de gevolgen daar wij niet van plan zijn om te betalen.
heeft zij dit via de bank direct terug laten boeken.
echter we zijn der blijkbaar nog niet vanaf daar we gisteren in ene van dat zelfde bedrijf een aanmaning gekregen hebben.
maar voor een bedrag van 767,71-
het volgende staat in de brief.
uw bestelling, die u bij de aanbieder Itunes S.a r.l. geplaatst heeft, hebben wij betrouwbaar uitgevoerd.
echter heeft u nog openstaande rekeningen.
een exact overzicht over deze transactie vindt in uw servicebereik op de website http://www.clickandbuy.com
helaas heeft u ondanks herhaalde aanmaningen via e-mail, uw verplichtingen niet nagekomen en bent u niet tot betaling overggegaan.
het totale openstaande bedrag is 767,71 eur
om verdere kosten kosten te vermijden dient u het openstaande bedrag binnen 3 werkdagen op de volgende bankrekening over te maken.
voor overschrijvingen gebruikt u volgende bankrekening.
clickandbuy international ltd
west LB
iban:
bic:
referentie: uw klant nummer
of laat ons weten wanneer wij een automatische afschrijving kunnen starten.
verder staat er als u niet tijdig betaald zullen we een incasso bureau in schakelen en blablabla.......
echter daar wij nog nooit wat besteld hebben via dit bedrijf of aanverwante bedrijven zijn wij uiteraardt niet van plan te betalen.
ook is de naam van mijn vrouw niet juist als geadresseerde.
ook heb ik al geprobeerd om de opgegeven telefoon nummer te bellen dat erop genoteerd staat.
echter deze is buiten gebruik.
mijn vraag zijn er meer mensen die dit ook hebben gehad en zoja hoe zijn jullie er mee omgegaan.
en wat kunnen de gevolgen daar wij niet van plan zijn om te betalen.