Gebeld door Essent:omdat we al een paar keer brieven ongeopend hadden geretourneerd en aangegeven dat ene Hr. Trontelman hier niet woont. Nou, deze Hr. Trontelman had zich aangemeld bij Essent en ......wij zijn dus afgemeld bij de Nuon door Essent. Vervolgens Nuon gebeld. Ja we zijn per 26 jan.2011 afgemeld door Essent en zullen nu een eindafrekening van Nuon ontvangen. We kunnen ons dan wel weer aanmelden. Deze heer Trontelman heeft een welkomskadootje ontvangen van Essent van € 100,00.
Wij hebben nooit op enerlei wijze iets ondertekend bij Essent en willen dan ook een schr. verklaring dat e.e.a door hen teruggedraaid zal gaan worden. Die krijgen we echter niet. Wel zal men ons geen accept-girokaarten sturen om betalingen te verrichten. Royaal gebaar, nietwaar.
Maar .... wie betaald strak de aansluitkosten aan Nuon als blijkt dat we alles
toch zelf moeten gaan regelen ? Want:"terugdraaien zal wel moeilijk worden"
aldus Essent.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] essent
-
forumessent
Re: essent
Beste siny.hilverdink,
In uw bericht van 8 februari op dit forum geeft u aan dat uw een klacht heeft over de onterechte overstap.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
In uw bericht van 8 februari op dit forum geeft u aan dat uw een klacht heeft over de onterechte overstap.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
-
siny.hilverdink
Dag Angelique,
We hebben geen klantnummer bij Essent en ook nooit gehad en willen we ook niet. We betrekken al sinds jaren onze energie via Nuon, willen dit graag zo houden en verwachten dan ook dat jullie de boel terugdraaien.
In afwachting,
Siny Hilverdink
We hebben geen klantnummer bij Essent en ook nooit gehad en willen we ook niet. We betrekken al sinds jaren onze energie via Nuon, willen dit graag zo houden en verwachten dan ook dat jullie de boel terugdraaien.
In afwachting,
Siny Hilverdink
Laatst gewijzigd door siny.hilverdink op 09 feb 2011 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
@ siny:
haal je telnr weg svp.
Je kunt gewoon een mail sturen naar angelique waarin je je telnr schrijft. Maar niet hier op het forum!!!!
haal je telnr weg svp.
Je kunt gewoon een mail sturen naar angelique waarin je je telnr schrijft. Maar niet hier op het forum!!!!