klant worden bij UPC?
Geplaatst: 08 feb 2011 19:18
Mijn schoonmoeder heeft de wens voor digitale televisie + internet. Dus namens haar plaats ik 19 januari 2011 via de website van upc de bestelling.
28 januari 2011, bel ik met UPC met de vraag wanneer ik de bestelling kan verwachten. Waarop het antwoord kwam dat er niets in de computer staat. En dat het direct goed opgevoerd zou worden, en we de bestelling binnen 5 a 10 dagen kunnen verwachten.
31 januari 2011 toch maar weer gebeld. En mijn vermoedens waren juist, weer stond het niet in de computer. Mw. Wendy van Wageningen ging de bestelling nu echt opvoeren en binnen 3 a 4 dagen zouden we alles in huis hebben.
4 februari 2011: de 3 a 4 dagen zijn voorbij, en wederom niets in huis. Dus maar weer gebeld met UPC, met het volgende antwoord: mijn collega had u nooit die 3 a 4 dagen mogen toezeggen, maar inmiddels staat het goed in het systeem en heeft u het volgende week zeker in huis. U krijgt een track&trace nummer per mail.
8 februari 2011: Nog geen track&trace nummer ontvangen, dus weer gebeld.
Antwoord: ik kan zien dat de bestelling 4! februari (in tegenstelling tot 31-1) is doorgevoerd, (maw weer zijn uw beloftes niet nagekomen). en binnen 5 a 10 dagen heeft u het in huis.
Ik vraag netjes of e.e.a. nu niet versneld kan worden. Maar nee, 5 a 10 dagen gerekend vanaf 4 februari moet u wachten.
Ik word ontzettend moe van al de loze beloftes en alle fouten die upc heeft gemaakt. Kortom 3x moeten horen dat een bestelling niet is geplaatst en dus niet is doorgevoerd. Hier moet ik zelf achterkomen door te bellen. Allerlei excuses over een nieuw systeem etc.
We willen klant worden, maar bij UPC hebben ze denk ik niet de behoefte aan nieuwe klanten, hoe zal het gaan wanneer mijn schoonmoeder daadwerkelijk klant is… ook allerlei loze beloftes ect?
Vandaag een klachtenbrief op de post met het verzoek mij te overtuigen dat het wel degelijk goed is om klant te worden van UPC. Ben benieuwd.
28 januari 2011, bel ik met UPC met de vraag wanneer ik de bestelling kan verwachten. Waarop het antwoord kwam dat er niets in de computer staat. En dat het direct goed opgevoerd zou worden, en we de bestelling binnen 5 a 10 dagen kunnen verwachten.
31 januari 2011 toch maar weer gebeld. En mijn vermoedens waren juist, weer stond het niet in de computer. Mw. Wendy van Wageningen ging de bestelling nu echt opvoeren en binnen 3 a 4 dagen zouden we alles in huis hebben.
4 februari 2011: de 3 a 4 dagen zijn voorbij, en wederom niets in huis. Dus maar weer gebeld met UPC, met het volgende antwoord: mijn collega had u nooit die 3 a 4 dagen mogen toezeggen, maar inmiddels staat het goed in het systeem en heeft u het volgende week zeker in huis. U krijgt een track&trace nummer per mail.
8 februari 2011: Nog geen track&trace nummer ontvangen, dus weer gebeld.
Antwoord: ik kan zien dat de bestelling 4! februari (in tegenstelling tot 31-1) is doorgevoerd, (maw weer zijn uw beloftes niet nagekomen). en binnen 5 a 10 dagen heeft u het in huis.
Ik vraag netjes of e.e.a. nu niet versneld kan worden. Maar nee, 5 a 10 dagen gerekend vanaf 4 februari moet u wachten.
Ik word ontzettend moe van al de loze beloftes en alle fouten die upc heeft gemaakt. Kortom 3x moeten horen dat een bestelling niet is geplaatst en dus niet is doorgevoerd. Hier moet ik zelf achterkomen door te bellen. Allerlei excuses over een nieuw systeem etc.
We willen klant worden, maar bij UPC hebben ze denk ik niet de behoefte aan nieuwe klanten, hoe zal het gaan wanneer mijn schoonmoeder daadwerkelijk klant is… ook allerlei loze beloftes ect?
Vandaag een klachtenbrief op de post met het verzoek mij te overtuigen dat het wel degelijk goed is om klant te worden van UPC. Ben benieuwd.