Gebruikt boek ipv nieuw boek in hele slechte staat Van Dijk
Geplaatst: 09 feb 2011 12:27
Helaas nu pas de klachten over van Dijk Educatie gezien anders had ik echt ergens anders besteld! Mijn zoon kreeg van het ROC te Amsterdam het advies zijn studieboekenpakket SCW bij van Dijk te bestellen. Wij wilden nieuwe boeken kopen en betaalden daar ook voor. Ongevraagd was één van de geleverde boeken gebruikt en hoe!! Het leek net of iemand het eerst in de koffie had gedoopt en toen meerdere malen op de grond had gegooid. Op onze klacht was het antwoord dat het alleen teruggestuurd kon als het onbruikbaar(!) was en dat dan nog steeds geen garantie kon worden gegeven dat er een beter exemplaar werd verstuurd. Ter compensatie werd er ons €12,- geretourneerd. Dit wil ik helemaal niet, ik wil een nieuw boek want daar heb ik in eerste instantie ook voor betaald. De helpdesk à 10 cent per minuut is niet bereikbaar of het duurt heel erg lang....en de receptie met een lokaal nummer 038 331 49 75 wil mij niet doorverbinden. Misschien moeten we dat allemaal eens gaan bellen???? Er is mij al geadviseerd het boek niet terug te sturen want dan ben je en het boek en je geld kwijt. Wie o wie weet raad?????
Alexandra
Alexandra