LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] instium justitia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
m.de.w

instium justitia

Ongelezen bericht door m.de.w »

Uit goede bronnen heb ik vernomen dat instrium justitia te Den haag een order heeft gekregen om DEXIA WANBETALERS te incaseren.
Aanstaande maandag heeft dat bedrijf een vergadering om het verschuldige bedrag bij iedere wanbetaler te incaseren,de beste invoorderings techniek te hanshaven.

Ik zeg niet om ieder bang te maken maar ik walg van dit soort bedrijven die voor hun eigen portumenee gaan,geld geld geld daar gaat het om.
Maar als dit bedrijf hersens had dan hadden ze even na gedacht wat voor zaak dit is en dit is geen gewone zaak.
Dexia" LEGIO LEASE" heeft iedere normale spaarder genaait met hun verkoop smoesjes en zo is ieder er ingetrapt,hoe zo wanbetaler wij zij belazerd door een stel MAFFIA TUIG die hun eigen zak wil vullen en dat is nog gelukt ook.
Dit tuig moet gestraft worden op elke grond ook kom op voor je recht en vecht voor dit schandaal laat je niet beet nemen weet dat iedereen achter je staat.

Minister Zalm actie!!!! laat ons niet in de kou staan.
Help ons uit dit schandaal de video beelden wijzen er niet om dat we belazerd zijn.
Sparen voor later gegarandeerd uw in leg terug zonder risio's dat is er gezegt.
Heel mijn leven staat op zijn kop,door dit MAFFIA bedrijf DEXIA.

DEXIA!!! wie het laats lacht lacht het best,eerlijkheid duurt het langst.

STEL TERING TUIG DIE JE BENT!!!!!!!!!!!!!!!(sorry hoor)

Anita

Re: instium justitia

Ongelezen bericht door Anita »

:evil: Hoef je niet te verontschuldigen hoor!
Zijn meer mensen die er zo over denken.....

Anita

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

TERING!

Rechter

Ongelezen bericht door Rechter »

Lijkt mij ook geen frisse tent...

Steven

Ongelezen bericht door Steven »

Als jij Nederlands net zo leest als je het schrijft dan begrijpt iedereen waarom je hier ingetrapt bent.

Wie het laatst lacht is Dexia of ben je helemaal wereldvreemd?

Het zal niet de eerste keer zijn dat de politiek zijn burgers in de steek laat hoor.........REVEILLE!!

Gesloten