Pagina 1 van 1
Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 10 feb 2011 18:45
door pieter1967
Ik heb in september mijn abonnement bij telfort verlengd. Het toestel, HTC Desire HD, was nog niet leverbaar maar zou begin november worden geleverd. Begin november heb ik geïnformeerd naar de status, zou ik een betalingsachterstand hebben. Mijn abonnement wordt echter elke maand netjes geïncasseerd. Weer met telfort gebeld. Sorry mijnheer, u heeft gelijk, ik ga er wat aan doen
. Deze zin heb ik een keer of 10 gehoord. Is het toestel weer pas begin januari leverbaar. In januari diverse keren gebeld. In februari diverse keren gebeld. En ja vandaag....
Wordt mijn bestelling geannuleerd. Ik bel voor een nieuwe verlenging. Moet ik ineens €150,- meer bijbetalen voor mijn telefoon. Bovendien betaal ik sinds november de volle mep voor mijn abonnement ipv een simonly terwijl ik geen toestel heb gekregen.
Niks meer verlengen maar OPZEGGEN!!
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 11 feb 2011 11:21
door Telfort webcare
Om dit verder voor u uit te zoeken, ontvang ik graag de volgende gegevens:
- Uw naw-gegevens (naam, adres en woonplaats)
- Het 06-nummer van Telfort
- Uw e-mail adres
U kunt dit middels een
PB (Privé Bericht, knopje onder dit bericht) aan ons kenbaar maken.
Wouter
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 11 feb 2011 12:05
door bvedwin
En ja hoor, weer proberen achteraf iets recht te breien, terwijl je daarvoor al lang de kans hebt gehad.
Mijn advies: trap er niet in, want de rest van je contractperiode wordt je weer voor de gek gehouden.
Tot het moment dat je opzegt, dan is ineens weer alles mogelijk.
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 11 feb 2011 20:50
door HTCHenk007
Ik zeg doe even een vergelijkings tooltje invullen!
http://www.belkostenwijzer.nl/abonnementen.html en vink telfort dan even uit
Succes,
Henk
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 14 feb 2011 12:51
door Sjaakiezwart
Dus, jij wil graag een Porsche hebben maar betalen voor een kevertje?
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 14 feb 2011 16:31
door pieter1967
Sjaakiezwart schreef:Dus, jij wil graag een Porsche hebben maar betalen voor een kevertje?
Nee ik wil gewoon een htc desire hd voor de prijs waarvoor ze hem mij hebben aangeboden. Ik heb een contract gekregen waarin alles staat vermeld. Andersom had telfort mij ook aan het contract gehouden!!
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 14 feb 2011 17:53
door Sjaakiezwart
pieter1967 schreef:Sjaakiezwart schreef:Dus, jij wil graag een Porsche hebben maar betalen voor een kevertje?
Nee ik wil gewoon een htc desire hd voor de prijs waarvoor ze hem mij hebben aangeboden. Ik heb een contract gekregen waarin alles staat vermeld. Andersom had telfort mij ook aan het contract gehouden!!
Heb je dit alles in geschrift? in email?
Of heb je dat van een medewerker te horen gekregen?
Wanneer je dit in geschrift heb, geef dit aan bij telfort webcare en ze regelen het voor je, wanneer je dit NIET in geschrift heb, vergeet het maar.
Over de lange duur van de levering; ze zijn een hele tijd ZEER slecht te leveren geweest.
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 15 feb 2011 16:29
door pieter1967
klopt. Maar nu heb je hem binnen 24h bij een nieuw abonnement. Dan moeten ze niet mijn verlenging annuleren. en ja ik heb het contract per email gekregen.
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Geplaatst: 16 feb 2011 10:58
door Telfort webcare
@pieter1967,
Op maandag 14 februari is er telefonisch contact met u geweest. Tevens is een e-mail, met de bevestiging van de gemaakte afspraken, naar u verzonden. Heeft u deze ontvangen en bent u tevreden met de geboden oplossing? Wij lezen dat graag van u.
Daphne