Pagina 1 van 1

tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 10 feb 2011 20:41
door az alkmaar
Op 12 januari een abo afgesloten, helaas foutje gemaakt bij het aanvragen. meteen nieuw aangevraagd en toen begon de ellende! De KLANTENSERVICE!!!
niemand wil/ kan mij vertellen waneer ik mijn tel en sim krijg! en dat terwijl mijn contract per 14-02-2011 bij vodafone stop word gezet door tele2.
Nu na ongeveer 20euro te hebben gebeld met de klantenservice eindelijk antwoord van 1 goeie medewerker! SCHANDALIG!!! :evil:

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 11 feb 2011 12:21
door Tele2 Webcare
Beste az alkmaar,

Wat vervelend dat er problemen ontstaan zijn bij de aanvraag van mobiele telefonie en dat je er bij de klantenservice niet direct uitgekomen bent. Als ik je hier nog bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval je mobiele telefoonnummer en klantnummer willen sturen naar [email protected] ovv az alkmaar/Tros Radar? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 11 feb 2011 17:15
door az alkmaar
helaas dat ik nu wel contct krijg via tros radar en niet via de klantenservice/ verkoop die de telefoon er heeft opgegooid vandaag en mij niet verteld waneer ik mijn product krijg!

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 11 feb 2011 21:32
door Yme
Sorry hoor, maar als je ook zo praat als je typt (hoofdletters=schreeuwen, onnodige uitroeptekens) dan kan ik best begrijpen dat ze de hoorn er op gegooid hebben.

Mijn ervaring is dat de beste manier om iets gedaan te krijgen is door vriendelijk en beleefd te zijn. Is ook beter voor je humeur. :mrgreen:

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 12 feb 2011 09:33
door az alkmaar
sorry maar als je al de hele week aan het bellen bent en een rekening specificatie hebt van 20 euro, en nog geen duidelijkheid hebt over je product, terwijl je waarschijnlijk wordt afgesloten maandag door je oude provider, en NIET wordt geholpen door de klantenservice waartegen ik zeer redelijk bent geweest, vind ik dit heel frustrerend!
Nu op zaterdag heb ik nog steeds niets ontvangen of vernomen van tele2 na meerdere klachten te hebben gemeld.
Hoe kan ik duidelijkheid krijgen als iedereen zegt bel maar terug maandag terwijl ik nog steeds in onduideljkheid zit?
Niemand van tele2 verteld mij waneer ik iets krijg terwijl maandag het abo beginnen moet.

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 14 feb 2011 12:02
door Tele2 Webcare
Beste az alkmaar,

Het spijt me dat niet eerder een oplossing geboden is. Ik heb van mijn collega begrepen dat er vandaag alsnog een tijdelijke oplossing is aangeboden, er is een doorschakeling ingesteld zodat je wel bereikbaar blijft op je mobiele telefoonnummer. Mijn collega zal de levering monitoren en houd je op de hoogte. Ook zal achteraf gekeken worden naar een vergoeding voor de doorschakeling en andere extra kosten. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 14 feb 2011 12:24
door Sjaakiezwart
Niet geheel vreemd inderdaad dat ze je ophangen als je zo praat.

Echter is het niet netjes van een groot bedrijf als tele2, maar wat verwacht je van een bedrijf die alles via het internet regelt. Ga dan gewoon naar een telecomwinkel en laat het daar doen. Als er dan wat mis is regelt de winkel het voor je.
Dit is altijd het probleem met dezelfde soort mensen, zo goedkoop mogelijk alles willen hebben maar toch klagen dat de service dan zo slecht is...

Wat verwacht je voor die 3 euro die je in de maand betaald..??

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 14 feb 2011 17:57
door az alkmaar
Jammer dat meneer sjakie zwart niet echt ergens over kan praten als je nergens van weet. Maar gelukkig hebben tele2 en ik een oplossing kunnen vinden en hopen dat het goed gaat.

Re: tele2 klantenservice SLECHT!

Geplaatst: 15 feb 2011 00:37
door Sjaakiezwart
az alkmaar schreef:Jammer dat meneer sjakie zwart niet echt ergens over kan praten als je nergens van weet. Maar gelukkig hebben tele2 en ik een oplossing kunnen vinden en hopen dat het goed gaat.
haha een topic durven openen met deze titel en dan vervolgens poeslief doen..