Dynafix reparatie notebook
Geplaatst: 11 feb 2011 09:35
Mijn notebook heeft een ongelukje gehad en daardooreen defect led scherm en is begin december naar Dynafix gestuurd ter reparatie. Dit omdat het defect eigen schuld was maar omdat er nog wel garantie op mijn Toshiba zat ik verplicht was om dit zo te doen.
Ik heb toen een offerte gekregen voor ongeveer €350,--. Dit vond ik behoorlijk duur, maar je krijgt er geen nieuwe computer voor dus heb ik accoord gegeven.
Na 2 weken een hernieuwde offerte gekregen, de reparatie was opeens €550,-- geworden. Mijn notebook was duurder, dus goed, repareer dat ding maar.
Daarna begon de ellende pas, ik hoorde maar niets van Dynafix. Via de verkoper contact gezocht en volgens Dynafix was de reparatie bon door mij niet voor accoord ondertekend (ik weet 100% zeker van wel) dus nog maar een keer getekend de opdracht gegeven. Meerdere keren gebeld met Dynafix maar alleen maar in de wacht gestaan en me daarvoor blauw betaald. Uiteindelijk weer contact gekregen en de gegevens gekregen om de reparatie via hun on-line systeem te volgen. Het blijkt nu dat ze pas op 2 februari de notebook in reparatie hebben genomen. De status op dit moment is "wachten op onderdelen".
Dat onderdeel kan dus alleen maar het led-scherm zijn. Het zal mij benieuwen hoeveel maanden dit nu weer gaat duren, waarschijnkijk ben ik dan al door mijn garantie periode heen en had ik hem wel door een ander (beter) reparatiebedrijf kunnen laten repareren.
NOOIT, maar dan ook NOOIT meer iets Naar Dynafix van mij. Het is een $%#%$% bedrijf
Ik heb toen een offerte gekregen voor ongeveer €350,--. Dit vond ik behoorlijk duur, maar je krijgt er geen nieuwe computer voor dus heb ik accoord gegeven.
Na 2 weken een hernieuwde offerte gekregen, de reparatie was opeens €550,-- geworden. Mijn notebook was duurder, dus goed, repareer dat ding maar.
Daarna begon de ellende pas, ik hoorde maar niets van Dynafix. Via de verkoper contact gezocht en volgens Dynafix was de reparatie bon door mij niet voor accoord ondertekend (ik weet 100% zeker van wel) dus nog maar een keer getekend de opdracht gegeven. Meerdere keren gebeld met Dynafix maar alleen maar in de wacht gestaan en me daarvoor blauw betaald. Uiteindelijk weer contact gekregen en de gegevens gekregen om de reparatie via hun on-line systeem te volgen. Het blijkt nu dat ze pas op 2 februari de notebook in reparatie hebben genomen. De status op dit moment is "wachten op onderdelen".
Dat onderdeel kan dus alleen maar het led-scherm zijn. Het zal mij benieuwen hoeveel maanden dit nu weer gaat duren, waarschijnkijk ben ik dan al door mijn garantie periode heen en had ik hem wel door een ander (beter) reparatiebedrijf kunnen laten repareren.
NOOIT, maar dan ook NOOIT meer iets Naar Dynafix van mij. Het is een $%#%$% bedrijf