Pagina 1 van 1

Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Geplaatst: 11 feb 2011 19:01
door muzikareltje44
Mijn combikoelkast van Samsung is nog geen 2 jaar oud. De lampjes van het display zijn kapot.
Via E-Care wordt een afspraak gemaakt na tussenkomst van de winkelier. E-Care komt echter niet opdagen. Ik heb een aangetekende brief gestuurd om mijn opgenomen vrije dag plus belkosten in rekening te brengen.
Nu is er een nieuwe afspraak gemaakt maar ik vind de service hopeloos. Heeft iemand hier ervaring mee?

Re: Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Geplaatst: 11 feb 2011 23:32
door Rickyman
Succes

Re: Slechte garantieservice voor Samsung Koelkast

Geplaatst: 07 feb 2012 16:04
door tigertje
Even bellen met E-Care en vragen waarom ze niet zijn komen opdagen.
Zelf heb ik al 2x gebruik van ze moeten maken en ze zijn altijd gekomen.
Misschien is er wat mis gegaan .