LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.religieuzeart.nl levert niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jvo1969

www.religieuzeart.nl levert niet

Ongelezen bericht door jvo1969 »

Kijk uit met bestellen bij www.religieuzeart.nl. Deze internetwinkel (van de heer B. Rosema) levert niet.
Ik wacht nu al een maand op mijn (betaalde) bestelling. Hij reageert niet op e-mails of voicemailberichten.
Ik snap niet hoe zo'n winkel het MKBok-keurmerk heeft gekregen.

Guardian72
Contacteer:

Re: www.religieuzeart.nl levert niet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

jvo1969 schreef:Kijk uit met bestellen bij http://www.religieuzeart.nl. Deze internetwinkel (van de heer B. Rosema) levert niet.
Ik wacht nu al een maand op mijn (betaalde) bestelling. Hij reageert niet op e-mails of voicemailberichten.
Ik snap niet hoe zo'n winkel het MKBok-keurmerk heeft gekregen.
Als het echt een probleem is - stuur hem nog eenmaal een formele email met een ingebrekestelling.

Geef hem de keuze, leveren of volledig terugbetalen binnen 14 dagen.

Geef aan dat hij in gebreke is omdat hij niet binnen 30 dagen geleverd heeft, danwel heeft gemeld dat er vertraging is opgetreden (kan altijd gebeuren, toch).

En, meld dat indien er niet geleverd en/of betaald word - dan volgt aangifte.

GWaldman

Ongelezen bericht door GWaldman »

Ook ik heb 2 maanden geleden een bestelling geplaatst en vooruit betaald. Nog steeds niets ontvangen. Hij reageert niet op e-mails, en neemt de telefoon niet op. Erg vervelend! :cry:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Bidden voor het alsnog laten afleveren, helpt dat niet?

Gesloten