Pagina 1 van 4
Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 15 feb 2011 10:34
door Nathalie68
Hallo,
Laat het weten als er klachten zijn over de MVGM vastgoedmanagement.
Ik huur sinds 15 oktober 2010 een woning via hun en niks dan ellende.
Betaal veel huur maar ze doen helemaal niks voor je.
Wie heeft het zelfde probleem?
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 26 feb 2011 23:54
door Rob6006
Hoi
Wij huren nu ook een aantal maanden van MVGM en hebben niks anders dan ellende!
Denk dat ik nu wel 5 pagina's kan vullen en dat na 4 maanden.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 16 jul 2012 22:07
door John4761
Mvgm doe er aub geen zaken mee,ze praten mooi maar doen helemaal niks voor je ze beloven veel maar presteren niks.
Huur al meer als 5 jaar van deze mensen,zitten nog met lekkages kapote cv ketels scheve deuren etc etc echt teveel om op te noemen,en als je klaagt wimpelen ze je af,ze verduisteren dossier,liegen vertellen leugens en als je ze daar meer confronteerd dan blaast dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de toren als je twijfeld aan mijn intregiteit dan help ik je niet meer
Dus dan wordt je ook nog eens gechanteerd door deze beste man.
Geef hun nooit bewijs stukken of dossier onder de noemer geef maar even af hoor dat krijg je later terug,dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ontkennende een aantal maanden later iets van het dossier af te weten zat gewoon voor de rechter glas hard te ontkennen dat hij dit dossier in zijn bezit was,gelukkig is er bewijs materiaal day wel zo was.
Echt niks anders als ellende met deze club,komen geen een belofte na
Doe geen zaken met mvgm
Je kan deze mensen echt niet vertrouwen en ze maken er een grote puinbak van
Ben op je hoede
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 26 mar 2013 10:21
door Radenka
Wij hebben ook klachten...
Wij hebben een koop flat sinds 2008 en sindsdien is er veel onduidelijkheid. Stookkosten en afrekeningen... die niet kloppen of die veel te laat binnen komen. Steeds andere personen die er werken en onvriendelijk...Vergaderingen waar niks uit komt... Nutteloos onderhoud terwijl er andere dingen prioriteiten hebben. Er zijn heel veel bewoners ontevreden en wij zitten met ons handen in het haar hoe kunnen wij hier ons sterk tegen maken?
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 04 jun 2013 06:07
Bij de aanvraag van en betalingsregeling i.v.m. de abnormale hoge stookkosten, € 2.512,00 totaal per jaar alleen voor de verwarming voor een 4 kamerflat, kreeg ik te maken met de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik huur dezelfde woning al 20 jaar en heb nog nooit een achterstand gehad.
Ik ben nog nooit op zo'n onbeschofte, neerbuigende manier te woord gestaan als door deze meneer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], ongekend hoe deze man onmiddellijk met de deurwaarder begint te dreigen en er is absoluut geen normale conversatie met die man te voeren, tot overmaat van ramp gaat deze man ook nog schreeuwen door de telefoon.
De zaak is nu voor de huurcommissie, deze man mag geen kontakt met de buitenwereld hebben uit naam van MVGM, ik zal dan ook een klacht indienen bij deze makelaar, maar de hoop dat dit iets zal opleveren heb ik niet, als ik de berichten op internet zo lees m.b.t. deze Makelaar MVGM.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 05 dec 2013 18:45
door martin64
Mvgm beheerd grote en kleine complexen vaak in opdracht van woningcorporaties, waarbij er vaak sprake is van versnippering.
Je krijgt gemengde complexen met huurders en kopers, al kleine groep eigenaren heb je dan te maken met enerzijds MVGM en anderzijds de corporatie.
Mvgm belooft zoals in hun mooie slogans en foldermateriaal de beste partner te zijn in beheer van uw complex, niets is minder waar wanneer MvGM begint met beheren begint ook de ellende.
Simpele reparaties die maanden op zich laten wachten groot onderhoud planningen noem het maar op, afrekeningen ieder jaar weer te laat geen antwoord op vragen en verzoeken, jaarstukken en een administratie die nergens op lijkt.
Bovendien lopen ze aan de hand van de grootste eigenaar de corporatie.
Elke klacht die je indient veegt de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van tafel, wij hebben alles goed gedaan is een terug kerend antwoord, en dit terwijl een groot complex al weken zonder een primaire levensbehoefte moet doen en Mvgm een afwachtende houding aanneemt in plaats van te zorgen dat dit soort storingen snel worden opgelost.
Ik heb 1 tip, ga niet in zee met MVGM en de belabberde medewerkers die andere prioriteiten hebben dan hun klanten te helpen.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 12 jan 2014 18:16
door kurul000
MVGM is inderdaad een bedrijf dat woningen zou moeten beheren echter is het een zooitje !
Ik heb tot recent 4,5 jaar gehuurd aan de Grunewaldstraatstraat in Almere en in een aantal jaren is de boel gigantisch verloederd echter worden er huren van 798 Euro gevraagd voor een 3 kamer appartement.
Schoonmaak wordt niet gedaan, galerijen zijn meer dan smerig, stank vanuit de containerruimte, totale leegloop, hangjongeren, onterecht in rekening gebrachte servicekosten voor o.a. groenvoorziening (5000 per jaar), incidentele balkonreiniging (?) wordt voor 8000 Euro in rekening gebracht, overlast, motoren voor de uitgang, misbruik van de containerruimte door buurtbewoners en ga zo maar door.
Op de jaarafrekening van 2013 was een plus van enkele Euro's te zien echter wilde men van mij een nabetaling (heel vreemd zijn de elektriciteitskosten met vele duizenden kosten gestegen van 2012 naar 2013)
En dan heb ik het nog niet eens over intimiderend optreden tijdens de overdracht, geen kopie voor handen bij sleuteloverdracht (ik moest met mijnheer naar de AH om een kopie te maken !) en dreigbrieven achteraf om zaken welke niet omschreven staan in de acceptatie-overeenkomst te herstellen.
Ik ben niet voor niets net als velen met mij gevlucht uit deze ellende !!!
Ik raad niemand aan bij deze organisatie te huren, het geeft alleen veel ellende voor een veel te hoog huurbedrag !
Tegen de vordering van het niet correct achterlaten van de woning ben ik in beklag gegaan en na enige dreigende brieven heb ik al 5 maanden niets meer vernomen, tekenend ??
Vreemde organisatie volgens mij.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 15 apr 2014 11:28
door SvdE
Ook wij huren bij MVGM bijna inmiddels alweer 3 jaar. Onze huren gaan richting 1000 euro p/mnd - de leegstand in onze woonwijk wordt steeds groter, waardoor MVGM de maatregel heeft getroffen het eerste jaar circa 200 euro p/mnd korting te geven voor nieuwe huurders, met als gevolg dat er doorlopend tijdelijke huurders op af komen, welke nauwelijks de buitenruimte rondom de woning onderhouden, aangezien het huren 'toch maar' van tijdelijke aard is. Logisch, maar voor ons als 'vaste bewoners' minder prettig, evenals het niet opbouwen van contact met de telkens vertrekkende bewoners. Daarnaast zou het MVGM sieren de vaste bewoners ook een eenmalig bonus te verstrekken, zeker omdat toen wij hier 2,5 jr geleden kwamen wonen er ook de nodige leegstand was.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 26 mei 2014 10:20
door Wilhelmine
Ik huur bij NVGM sinds 2000 en ik nodig jullie allen uit om in mijn kelder zwembad te komen zwemmen.
Ik raad het gelijk af vanwege gezondheids redenen, de schimmels en de paddenstoelen groeien uit de muur.
Alle gekheid op een stokje. Ik heb al maanden water, vocht en schimmel overlast in mijn kelder. En NVGM doet er helemaal niets aan. Ze sturen na vele telefoontjes en gezeur van mijn kant een loodgieter, die komt kijken en vervolgens niets. Na vele telefoontjes na weken weer een loodgieter, kijkt, zegt "ja, mevrouw u heeft recht op een droge kelder, daar betaald u huur voor" en vervolgens weer niets.
Alle spullen in de kelder liggen te rotten en kan ik zo weggooien.
Ik stel NVGM in gebreke omdat ze het water probleem in mijn kelder niet willen oplossen.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 26 mei 2014 11:37
door trail46
Gezien alle klachten over dit bedrijf (MVGM Vastgoedmanagement) een slechte verhuurder.
https://www.google.nl/search?q=KLachten ... l:official
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 14 aug 2014 10:27
door Jill90
Goedemorgen,
Hier een vreselijk ontevreden huurder bij MVGM. Ik dacht een mooi, groot appartement te huren in het centrum van Roermond, maar we hebben niets als ellende. Door achterstallig onderhoud hebben we de ene lekkage na de andere, en vervolgens mogen we de waterschade ZELF opgeven aan onze inboedelverzekering. Is toch te gek voor woorden! Bel je voor de 100e keer dat je het water binnen hebt staan, krijg je het antwoord dat diegene die er over gaat met vakantie is, en dat je af moet wachten.. Alsof de regen tijdelijk stopt omdat diegene met vakantie is!!
Iemand tips hoe hiermee om te gaan?
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 14 aug 2014 10:39
door lozevisser
Verzetswijk in Hoofddorp, exact dezelfde verhalen, achterstallig onderhoud, met grote regelmaat wietplantages in de wijk, verhuren aan uitzendbureaus die vervolgens 16 polen in 1 huis stoppen en nergens op reageren, mijn dossier is intussen 10 cm dik.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 01 feb 2015 18:46
door RM51
Wij huren sinds 2009 een huis in Den Haag waarbij MVGM optreedt als
vertegenwoordiger van de eigenaar. MVGM is dus ook de beheerder van het
pand. Wij hebben sinds 2009 al 5 grote lekkages en andere calamiteiten
mee mogen maken. Deze worden wel direct verholpen maar de gevolgschade
is aanzienlijk. De inboedelverzekeraar stelt dat er ernstig getwijfeld
mag worden aan de staat en het onderhoud van het pand.
Loden aan -en afvoerwaterleidingen die spontaan lekken, lekkages
afkomstig van het dak, een geblokkeerd schoorsteenkanaal door puin
afkomstig van dezelfde schoorsteen. Bij de buren een pand van dezelfde
eigenaar en ook in beheer van MVGM stortte onlangs een schoorsteen in
moest worden afgebroken. Herhaaldelijk is MVGM hier op aangesproken door
ons maar van adequaat onderhoud is tot nu toe niet veel merkbaar.
Ook wij hebben te maken met het fenomeen afrekening servicekosten. Om de
twee jaar kregen wij een afrekening en dan ook over de op een volgende
jaren. Bij controle van deze servicekosten bleek deze niet juist te zijn.
Anderhalf jaar hadden we nodig om MVGM te overtuigen waarbij door MVGM
bedragen werden overeengekomen om later weer te weerspreken om
vervolgens weer te erkennen wanneer wij ons niet hadden gehouden aan de
door mvgm bepaalde betalingstermijn omdat er nog steeds protest tegen de
afrekening bestond. De afrekening servicekosten volgend op eerder
genoemde periode kwam ook vlak voor de termijn die zou aflopen door
verjaring. Ook nu waren deze niet juist nu moest een gang naar de
Huurcommissie gemaakt worden om alsnog ( een 80 pagina tellend dossier)
de juiste kosten in rekening gebracht te krijgen.
Uiteindelijk past men om aan de onduidelijkheid van welke servicekosten
nu wel afgerekend zijn en welke niet een verrekening toe en storten op
de ene dag een bedrag op je rekening onder de noemer dat het een
positief saldo op openstaande vorderingen betreft om exact een dag later
te roepen dat je huurachterstand hebt. Bij navraag krijg je een
berekening die totaal geen duidelijkheid verschaft en je weer de
administratie mag gaan doen om een inzicht te verkrijgen. Zo heb je met
MVGM never een dull moment een rustig woongenot is immers ook maar
saai........
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 30 sep 2015 15:04
door Chaan
Ik heb de twijvelachtige eer in zo'n aan Patrizia Wohnmodul verkochte woning te wonen.
Het beheer (innen huren en reparaties) wordt gedaan door een ander commerciële bedrijf, n.l. MVGM Woningmanagement. Op alles wordt beknibbeld en er wordt zo weinig mogelijk geld uitgegeven.
Het begon met het dak, dat al jaren geleden vervangen had moeten zijn. Vestia had na lang aandringen het eindelijk op de planning voor 2015 gezet, maar door de verkoop ging het niet door. MVGM heeft het afgeblazen en nog niet op een planning gezet voor de eerstkomende jaren. Dat ondanks het feit dat zelfs de huismeester aangeeft dat vernieuwing prioriteit 1 is en hij niet nog een winter met dit dak wil doen.
Ook de dakgoot lekt al sinds het voorjaar, maar is nog steeds niet gemaakt.
Maar het kan allemaal nog veel erger.
In juli werd een wietplantage ontdekt en door de politie ontmanteld.
Om maar geen geld uit te hoeven geven was MVGM geen lid van het hennep convenant Oost-Gelderland.
Tegens ons hield men vol daar niet van op de hoogte te zijn, maar MVGM is wel lid in b.v. Utrecht, Breda en Tilburg. Het resultaat was dat de huurder de sleutel van het nieuwe slot terug kreeg en men hoopte dat hij de troep zou opruimen. Uiteraard gebeurde dat niet en was er na een paar weken was er een gigantische stankoverlast en ook een aantal medische klachten als hoofdpijn, misselijkheid en longproblemen. Ondanks aandringen van de bewonerscommissie weigerde MVGM ook maar om iets te doen en werden we met kluitjes in het riet gestuurd. Ook aan dreigend met rechtszaken had men totaal lak. Pas toen de huismeester wat drastischer maatregelen voorstelde, zoals het ingooien van de ramen, werd besloten om onder politie-begeleiding binnen te treden en de boel op te ruimen.
Na binnen treden bleek er ook nog een enorme waterlekkage te zijn. De flat is leeggehaald, maar aan de gevolgen van de lekkage werd niets gedaan, er kwam niet eens een droger, ondanks beloften van personeel van de aannemer. Al gauw bleek dat de medische klachten niet overgingen (integendeel ze werden erger) en bij het naar binnen kijken door een raam zag je zwarte schimmel zitten op de muren tot wel 1,20 meter hoog. Die zwarte schimmel is giftig en veroorzaakt van allerlei problemen (zoals hoofdpijn, misselijkheid, uitslag, long problemen, kanker en mogelijk de dood), maar MVGM deed wederom niets.
De zwarte schimmel breidde zich uit naar de naastgelegen flat, waar de bewoner allergisch is voor dat spul (ook dat kan) en heel veel slijm ging opgeven. Pas nadat de GG&GD en de gemeente erbij gehaald werden, ging MVGM wat doen. Er werd zowaar een droger geplaatst en een aantal dagen later kwam er een glazenwasser de muren met chloor een beetje schoon maken. De zwarte schimmel zit er echter nog steeds (30-09-15), zowel in de flat waar de plantage was als in de naastgelegen flat. Pas nadat de bewoner dreigde met een specialistische firma in te huren voor de schoonmaak (op kosten MVGM uiteraard) kwam men weer eens kijken.
Resumerend: hoofdpijn bij verschillende mensen, in 1 geval zelfs cluster hoofdpijnen.
Misselijkheid, huiduitslag, meerdere bronchitis klachten, heel veel slijm opgeven en 1 verdenking op kanker. En dat allemaal om een paar centen te besparen door geen rechtszaak aan te spannen om de huurder eerder uit te zetten.
Als je gezondheid en je leven je lief is, denk ik dat je beter ergens anders kunt gaan huren.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 19 nov 2015 12:56
door Meesburg
Problemen met MVGM?
Ik heb al langere tijd problemen met mijn huurwoning en met het onderhoud van de flat en met de continue huurverhogingen tot het wettelijk maximale bedrag terwijl de kwaliteit van de flat en de kwaliteit van het onderhoud elk jaar achteruit gaat.
Zo hebben we hier een lift, die voortdurend storingen geeft. Dit keer is het zo erg dat de lift al vijf dagen niet werkt en zicht op het einde hiervan is er niet. Ik ben een vrouw op leeftijd (80+) en steeds moeilijker ter been. Zonder lift kan ik niet weg; mijn rollator kan ik niet de trap afdragen.
Verder tocht het in huis, er komen kieren in de ramen en omdat ik op de hoogste etage woon zijn er lekkages. Deze worden wel opgelost, maar de bruine vlekken blijven en er wordt niet opnieuw geschilderd.
De verantwoordelijke persoon hoort de klachten wel aan, maar doet niets of komt met slordige oplossingen zoals bij de lift die op een moment uitwerken waardoor de lift langdurig defect is.
Qua huurverhogingen heb ik uitgerekend dat vorige jaar een verhoging van 4,5% werd doorgevoerd, dat ook de servicekosten al vijftig % hoger zijn dan toen ik hier kwam wonen en sinds de periode 2005 er een gemiddelde huurverhoging is van 3%. En dit ten tijde van crises waar het leven in het algemeen goedkoper wordt.
De huur gaat omhoog en de kwaliteit van de woning daalt structureel en de kwaliteit van de service gaat ook omlaag!
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 27 dec 2015 18:10
door Chaan
Ik heb al eerder op 30 september bericht over de schimmelproblemen in ons gebouw.
Nu is gebleken dat we niet 1 infectiehaard hadden, maar 2. De 2e is veroorzaakt na langdurige lekkage van het dak. Dat dak is nu provisorisch gedicht, maar de schimmels zijn 2 maanden later nog niet bestreden.
Na een klacht van mij bij de eigenaar Patrizia, die vergezeld ging van een stevige schadeclaim, is er een gespecialiseerd bedrijf ingehuurd om te meten hoeveel schimmels er eigenlijk waren.
Op 16-10 is de meting van de schimmels door Bio-Consult/Saferspaces verricht. Op 22-10 hoorde ik dat MVGM van plan was de wietflat te gaan renoveren nog voordat het meetrapport er was.
Op maandag 26-10 ‘s morgens om half 8 is men begonnen met de renovatie. Niet door de normale aannemer, maar door een geheel andere aannemer die kennelijk goedkoper was.
Dat goedkoper zijn was ook aan de kwaliteit van het werk te zien. De gaten in de muren die de wietteler gehakt had voor zijn ventilatie werden niet met stenen dichtgemetseld, maar er werd een plaatje in gelijmd. Beetje plamuur. een likje verf en klaar is kees en dan kunnen we de flat weer verhuren.
Die actie is afgeblazen na een email naar de eigenaar. Wel was men zo dom om te liegen tegen de eigenaar en te zeggen dat de renovatie uitgesteld was totdat het meetrapport ontvangen zou zijn.
Daarop volgde weer een email van mij naar de eigenaar met de vraag waarom de vuilcontainer met bouwafval met mogelijke schimmelsporen na het afbreken van de werkzaamheden nog niet opgehaald was. AU.
Op 17-11 is het rapport dan gepubliceerd en werd in allerijl weer een droger geplaats die eerder al wegegehaald was. Maar verder gebeurde er niets. Men is zelfs te beroerd om de jerrycan, die het vocht opvangt dat de droger uit de lucht haalt, regelmatig te legen, wat 2 keer voor overstroming heeft gezorgd en dus weer een voedingsbodem legt voor de schimmels. Het is dus erger geworden in plaats van beter. Waar 2 maanden geleden de keuken nog een witte kleur had, is de muur nu weer zwart van de schimmels. En MVGM houdt gewoon vol dat er slechts lage concentraties van schimmels gevonden zijn, die geen gezondheidsklachten veroorzaken.
Volgens het meetrapport bedroeg de waarde voor Aspergillus soorten in de wietflat 5080, dat is ruim 10 maal de maximum waarde voor gezonde personen en ruim 50 maal het aanbevolen maximum voor allergische personen. Ook in bewoonde flats is Aspergillus gemeten, in feite in alle flats waar gemeten is. De waardes lggen tussen de 200 en 340. 2 tot 3,4 maal het maximum voor allergische personen.
Op dit moment werken mijn longen nog maar voor de helft (medisch bewezen in een UMC) en komen de hoofdpijnen weer terug.
MVGM is druk bezig om de schuld bij de eigenaar te leggen, die zien de bui al hangen.
Ook bij de servicekosten is het raak. Het lijkt erop dat men de kosten van leegstand op de nog aanwezige huurders probeert te verhalen. Ik heb vast alle facturen, nota's, uren briefjes en contracten opgevraagd.
Daar komt vast nog wel een vervolg op.
Kortom, loop met een boog om MVGM heen. hoe mooi de woning ook lijkt. Je kunt beter gezond blijven in een lelijke woning dan zwaar ziek tot invalide in een mooie woning.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 29 dec 2015 16:25
door Chaan
Vandaag kreeg ik antwoord van beheerder MVGM en van de eigenaar Patrizia.
In het kort komt het erop neer dat het hun schuld niet is dat er schimmels zijn en dat er eigenlijk niets aan de hand is. MVGM geeft vast de schuld aan Patrizia door te stellen dat ze binnen de door Patrizia gestelde eisen moeten blijven.
Men weigert toe te geven dat er te veel schimmels in het gebouw zijn.
Men weigert te vertellen wat er verder nog gedaan gaat worden.
Men weigert te vertellen hoe je in beroep kunt gaan als je het daarmee niet eens bent.
Men weigert te vertellen of ze mijn schadeclaim wel of niet gaan honoreren.
Kortom, ik denk dat redactie van Mr. Frank Visser gelijk had toen ze stelden dat MVGM niet koosjer is.
Kennelijk willen ze graag op TV komen en over zichzelf lezen in allerlei kranten.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 16 jan 2016 16:08
door zijtregt
Tot nu toe klachten van huurders. Kan het me voorstellen. Een weinig klantvriendelijke organisatie.
Ik ben zelf sinds een half jaar voorzitter van een VvE (Vereniging van Eigenaars) van een flatgebouw.
Om me in te werken ging ik te rade bij de beheerder MVGM. Drama.
Op de meest eenvoudige vragen krijg je geen (goed) antwoord.
Zelfs als je een nette brief aan de directie stuurt: geen antwoord.
De 'accountmanagers' wisselen vaak en hebben te weinig niveau. Weinig klantvriendelijk, er wordt altijd weer naar een ander gewezen.
De financiële afdeling is een ramp. Ingediende nota's worden niet betaald, achterstallige betalingen van leden worden niet gerappelleerd, jaarrekeningen kloppen niet en jaarnota's aan leden worden pas na een paar jaar (op mijn verzoek) verzonden.
Ik weet dat er veel slapende VvE's zijn, ook die van mij. Met zulke klanten spint MVGM garen.
Hoop dat ik bestuursleden hiermee gewaarschuwd heb. Zonde van zgn servicekosten. Die vindt iedereen per definitie te hoog.
Heb snel afscheid genomen van deze club. Moest wel nieuwe schoenen kopen: dat halfjaar was wel tenenkrommend.
Succes aan de huurders en VvE's.
Groet,
Henk.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 31 jan 2016 11:34
door Chaan
Beste zijtregt,
Patrizia gebruikte tegen mij het feit dat MVGM een ISAE 3402 Type II gecertificeerd bedrijf is.
Ik heb al een klacht bij de organisatie ingediend die die certificeringen doet.
Misschien een idee voor jou? Want jouw klachten zijn nog duidelijker en liggen allemaal binnen het gebied waar die certificering voor nodig is, namelijk het financiële deel en de financiële rapportage.
En hoe meer klachten, hoe eerder ze die certificering kwijt zijn.
Informatie vindt je op de deze website: isae3402.nl
Voor de rest heb ik exact dezelfde ervaringen. Geen antwoord krijgen, niet reageren op klachten, feiten verdraaien, etc., etc.
Voor de rest van de problemen heb ik de ultieme oplossing moeten kiezen. Ik ga verhuizen en wel heel binnenkort. Als ik in Lobith blijf wonen wordt het mijn dood. En daarbij overdrijf ik niet.
Ik ben al tijdens een zware hoestbui bewusteloos op de grond gevallen, waarbij mijn hoofd op een paar centimeters de hoek van een tafel miste. Dat had op zijn minst een zware verwonding opgeleverd.
Elke dag dat ik nog in Lobith woon, word ik zieker. En dan zijn er appartementen waar nog mensen wonen waar nog meer schimmels zitten als in mijn appartement. Als ik bij buren op bezoek ben geweest dan ik heb ik meerdere dagen last van cluster hoofdpijnen, wat volgens mijn neurologe een allergische reactie is. Die buren zijn mijn vrienden, hebben alles voor me gedaan na een operatie 2 jaar geleden, er werd voor me gekookt, afgewassen, de post gehaald en ik had een privéchauffeur die me desnoods midden in de nacht naar het ziekenhuis bracht of haalde. Beide echtelieden zijn zwaar ziek mede door een maanden lange aanwezigheid van schimmels en dan kan ik niet bij ze op bezoek. Dat doet pijn, heel veel pijn.
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Geplaatst: 15 apr 2016 13:07
door lammertse
Enige jaren geleden heb ik een huis gehuurd in een seniorencomplex met een ontmoetingsruimte. Dat staat ook zo omschreven in mijn huurovereenkomst. Het complex is verkocht aan Patrizia. Patrizia/MVGM hebben schriftelijk aangegeven dat alle rechten en plichten onveranderd zouden blijven bestaan maar nog geen jaar na de overdracht worden woningen in ons complex voor een lagere huur aan niet senioren toegewezen. Geen kwaad woord over jonge mensen maar zij hebben andere interesses en besteden hun vrije tijd anders waardoor ons woongenot en saamhorigheid drastisch veranderd. Dit is mijns inziens contractbreuk. [Ongefundeerde opmerking verwijderd] Dit draait uit op een gerechtelijke procedure.