| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bol.com
Re: bol.com
Hoezo kunnen ze niet meer leveren, geven ze ook een reden, is de prijs verkeerd ofzo?
ze zeggen dat het een andere leverancier was voor die prijs, maar ik heb daar toch niets mee te maken, dan geven ze het nieuwe te bestellen produkt maar en regelen ze het intern, nee schepen ze me af met een tegoedbon.
ik heb al een brief opgesteld met deze klacht kijken wat ze doen.
ik heb al een brief opgesteld met deze klacht kijken wat ze doen.
Daar heb jij wel mee te maken. Als zij het niet meer geleverd krijgen voor die prijs kunnen zij het ook niet meer leveren aan jou.
Lijkt mij dat Bol zelf kan bepalen of zij dan alsnog leveren of niet voor die prijs.
Lijkt mij dat Bol zelf kan bepalen of zij dan alsnog leveren of niet voor die prijs.
Heb je een orderbevestiging gekregen voor die prijs van € 25,-?
-
schoepioen
Lees even de algemene voorwaarden door. Waarschijnlijk heeft Bol.com e.e.a. wel goed dichtgetimmerd ("prijswijzigingen voorbehouden....", "zo lang de voorraad strekt...." o.i.d.). Ik denk dat Bol.com wel in haar recht staat en vind het dan nog best netjes dat zij je een tegoedbon geeft.
Denk overigens even aan hoofdletters en interpunctie in je teksten (dat leest wat prettiger en makkelijker).
Denk overigens even aan hoofdletters en interpunctie in je teksten (dat leest wat prettiger en makkelijker).
Bedankt voor de reacties
Ik heb een afschrift van de rekening, heb hem al betaald en zou dus geleverd worden, maar is dus voor die prijs niet meer leverbaar maar wel precies het zelfde spel voor meer als de helft duurder.
Waar staat bol.com dan in hun recht, dan hadden ze moeten nadenken voor ze deze aanbieding gaven.
Ik heb een afschrift van de rekening, heb hem al betaald en zou dus geleverd worden, maar is dus voor die prijs niet meer leverbaar maar wel precies het zelfde spel voor meer als de helft duurder.
Waar staat bol.com dan in hun recht, dan hadden ze moeten nadenken voor ze deze aanbieding gaven.