LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lhaticore

bol.com

Ongelezen bericht door Lhaticore »

bol.com, bestel je guitar hero metallica voor 25 euro en kunnen ze het niet meer leveren maar je kunt wel precies hetzelfde spel weer bestellen voor 65 euro die je binnen 5-7 dagen binnen hebt , dit riekt naar bedrog.

sephora30

Re: bol.com

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hoezo kunnen ze niet meer leveren, geven ze ook een reden, is de prijs verkeerd ofzo?

Lhaticore

ze zeggen dat het een andere leverancier was voor die prijs, maar ik heb daar toch niets mee te maken, dan geven ze het nieuwe te bestellen produkt maar en regelen ze het intern, nee schepen ze me af met een tegoedbon.

ik heb al een brief opgesteld met deze klacht kijken wat ze doen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Daar heb jij wel mee te maken. Als zij het niet meer geleverd krijgen voor die prijs kunnen zij het ook niet meer leveren aan jou.

Lijkt mij dat Bol zelf kan bepalen of zij dan alsnog leveren of niet voor die prijs.

Remster

Ongelezen bericht door Remster »

Heb je een orderbevestiging gekregen voor die prijs van € 25,-?

schoepioen

Ongelezen bericht door schoepioen »

Lees even de algemene voorwaarden door. Waarschijnlijk heeft Bol.com e.e.a. wel goed dichtgetimmerd ("prijswijzigingen voorbehouden....", "zo lang de voorraad strekt...." o.i.d.). Ik denk dat Bol.com wel in haar recht staat en vind het dan nog best netjes dat zij je een tegoedbon geeft.

Denk overigens even aan hoofdletters en interpunctie in je teksten (dat leest wat prettiger en makkelijker).

Lhaticore

Bedankt voor de reacties

Ik heb een afschrift van de rekening, heb hem al betaald en zou dus geleverd worden, maar is dus voor die prijs niet meer leverbaar maar wel precies het zelfde spel voor meer als de helft duurder.

Waar staat bol.com dan in hun recht, dan hadden ze moeten nadenken voor ze deze aanbieding gaven.

Gesloten