Caiway
Geplaatst: 17 feb 2011 12:44
Terreur van de kabelmaatschappij Caiway:
zij dwingen je in Schiedam om over te stappen naar digitale ontvangst (er is geen andere aanbieder via de kabel in Schiedam), je moet dus apparatuur aanschaffen waarvan de medewerkers in de winkel niet echt weten hoe ze werken en wat de beste oplossing is voor je. Zelf geven ze achteraf toe in de winkel dat bepaalde apparatuur (met name de digisticks) erg storingsgevoelig zijn. Door de verkeerde voorlichting, verkeerde apparatuur gekocht en na een klacht te hebben geformuleerd als enige antwoord krijgt dat jezelf verantwoordelijk ben voor je aankopen en dat ze voldoende geschoolde medewerkers hebben.
Ook het feit dat alle apparatuur zoals video, hd-recorders en losse tv's van aparte ontvangers moeten worden voorzien is een schande, de burgers van Schiedam en omstreken op kosten jagen.
De halsstarrigheid van het Caiway personeel op de afdeling Custom Care om niet naar een oplossing te zoeken en de superieure houding van 'je kunt toch niets anders in Schiedam' stuit me tegen de borst.
Het wordt tijd dat de mededingingsautoriteit hier iets aan gaat doen en zo snel mogelijk UPC op de kabel toelaat, ik ben de eerste die zal overstappen.
zij dwingen je in Schiedam om over te stappen naar digitale ontvangst (er is geen andere aanbieder via de kabel in Schiedam), je moet dus apparatuur aanschaffen waarvan de medewerkers in de winkel niet echt weten hoe ze werken en wat de beste oplossing is voor je. Zelf geven ze achteraf toe in de winkel dat bepaalde apparatuur (met name de digisticks) erg storingsgevoelig zijn. Door de verkeerde voorlichting, verkeerde apparatuur gekocht en na een klacht te hebben geformuleerd als enige antwoord krijgt dat jezelf verantwoordelijk ben voor je aankopen en dat ze voldoende geschoolde medewerkers hebben.
Ook het feit dat alle apparatuur zoals video, hd-recorders en losse tv's van aparte ontvangers moeten worden voorzien is een schande, de burgers van Schiedam en omstreken op kosten jagen.
De halsstarrigheid van het Caiway personeel op de afdeling Custom Care om niet naar een oplossing te zoeken en de superieure houding van 'je kunt toch niets anders in Schiedam' stuit me tegen de borst.
Het wordt tijd dat de mededingingsautoriteit hier iets aan gaat doen en zo snel mogelijk UPC op de kabel toelaat, ik ben de eerste die zal overstappen.