LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort probleem ALWEER
Telfort probleem ALWEER
Hallo goedendag
Sinds ik een bedraf van 1600 euro moest betalen aan Telfort wat ik uiteindelijk niet moest betalen heb ik besloten mijn sim kaart niet meer te gebruiken.
Mijn abbo kosten zijn ong 30 euro per maand toch kreeg ik nog de afgelopen maande bedragen van 70 euro 50 euro die werden afgeschreven.
Terwijl ik die kaart helemaal niet meer gebruik nou heb ik weer een accept giro ggekregen van GGN ( deurwaarder ) dat ik een bedrag van 124 euro moet betalen aan Telfort, ik snap er helemaal niets van HOE KAN dit? wat MOET ik dan?
Sinds ik een bedraf van 1600 euro moest betalen aan Telfort wat ik uiteindelijk niet moest betalen heb ik besloten mijn sim kaart niet meer te gebruiken.
Mijn abbo kosten zijn ong 30 euro per maand toch kreeg ik nog de afgelopen maande bedragen van 70 euro 50 euro die werden afgeschreven.
Terwijl ik die kaart helemaal niet meer gebruik nou heb ik weer een accept giro ggekregen van GGN ( deurwaarder ) dat ik een bedrag van 124 euro moet betalen aan Telfort, ik snap er helemaal niets van HOE KAN dit? wat MOET ik dan?
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort probleem ALWEER
Ik ga voor u laten uitzoeken wat hiervan de reden is. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.
Marco
Marco
Re: Telfort probleem ALWEER
Ja hoorr...ook Telfort, dus::
Wat ik echt NIET begrijp:: Dit geldt ook voor de andere providers, zoals Kpn, Vodafone, Telfort, T-Mobile,Tele2, enz.... is het volgende:::
Iedere keer als er iemand ENORME en terechte klachten heeft over een bepaalde provider, betreft rekeningen die telkens weer in de bus vallen, stoppen van contracten, enz..... de klant bij de helpdesk niet- of niet goed geholpen wordt, de klant er helemaal GEK van wordt én uiteindelijk (ten einde raad) hier op dit Radar forum een bericht en dus klacht plaatst.
Dan opeens wordt men wakker en dan komt er zo'n "Web-Care" dienst opdraven om alsnog te helpen .... lees: proberen de enorme puinhoop "recht te zetten".
Dat is allemaal niet nodig... indien de Helpdesk telefonisch een klacht goed afhandeld. Reden?... extra geld binnenhalen met die dure 0900 nummers, maar er wordt iets vergeten!... de klanten lopen op die manier bij bosjes weg!
Maar daar hebben de Providers blijkbaar LAK aan!
Wat ik echt NIET begrijp:: Dit geldt ook voor de andere providers, zoals Kpn, Vodafone, Telfort, T-Mobile,Tele2, enz.... is het volgende:::
Iedere keer als er iemand ENORME en terechte klachten heeft over een bepaalde provider, betreft rekeningen die telkens weer in de bus vallen, stoppen van contracten, enz..... de klant bij de helpdesk niet- of niet goed geholpen wordt, de klant er helemaal GEK van wordt én uiteindelijk (ten einde raad) hier op dit Radar forum een bericht en dus klacht plaatst.
Dan opeens wordt men wakker en dan komt er zo'n "Web-Care" dienst opdraven om alsnog te helpen .... lees: proberen de enorme puinhoop "recht te zetten".
Dat is allemaal niet nodig... indien de Helpdesk telefonisch een klacht goed afhandeld. Reden?... extra geld binnenhalen met die dure 0900 nummers, maar er wordt iets vergeten!... de klanten lopen op die manier bij bosjes weg!
Maar daar hebben de Providers blijkbaar LAK aan!
Re: Telfort probleem ALWEER
het bedrag maar betaalt nadat de ''telfort medewerker'' mij zou helpen + bellen wat dus WEER niet is gebeurt... wat nu? ik wil me geld terug ! oplichterij ik heb vandaag weer de zelfde accept giro gekregen wat moet ik doen ik wil geen deurwaarder
Re: Telfort probleem ALWEER
Het komt bij mij over dat Telfort lak heeft aan zijn/haar klanten! Enerzijds twijfel ik sterk aan de competentie van de (desk) medewerkers, anderzijds aan de goede wil om een oplossing in het "voordeel" van de klant te bedenken. Ik ben al 2 maanden bezig over een onterechte rekening over 73 nooit gevoerde gesprekken via mijn telefoon vanuit een kluis in een hotel in New York met EEN nummer in NL (in ruim twee uur). Telfort weigert stelselmatig mee te denken met de klant. Voor mij maar een advies aan iedereen die overweegt een (nieuwe) provider te kiezen: "GA MET EEN GROTE BOOG OM TELFORT HEEN". Geen vertrouwen!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort probleem ALWEER
@Husayins,
Uw klacht is op dezelfde dag nog afgehandeld. Op 18-02-2011 heeft de klantenservice een e-mail naar u toegestuurd met een uitgebreide uitleg en oplossing. Heeft u de e-mail ontvangen?
Laïla
Uw klacht is op dezelfde dag nog afgehandeld. Op 18-02-2011 heeft de klantenservice een e-mail naar u toegestuurd met een uitgebreide uitleg en oplossing. Heeft u de e-mail ontvangen?
Laïla
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort probleem ALWEER
@Reeuwijk,
Graag bekijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Graag bekijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Re: Telfort probleem ALWEER
Ik heb geen email gekregen.. ik moet gewoon mijn geld terug hebben!! mijn email adres = [email protected]
Re: Telfort probleem ALWEER
Niet zo slim om je mailadres hier neer te zetten. Vanwege spam, en zo. Stuur ze je mailadres in een PB en haal je mailadres weg.
Re: Telfort probleem ALWEER
NOG NIETS GEHOORD VAN TELFORT
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort probleem ALWEER
@Husayins,
De e-mail wordt nogmaals naar u toegestuurd. Mijn excuses voor de late reactie.
Laïla
De e-mail wordt nogmaals naar u toegestuurd. Mijn excuses voor de late reactie.
Laïla