KPN/HI service verlening een drama
Geplaatst: 18 feb 2011 10:57
Begin november was mijn 2 jarig Hi abo verlopen en kon ik hem verlengen, echter wilde ik nog even wachten op de komst van de iphone 4 bij Hi en liet ik het abo dus stilzwijgend per maand verlengen.
De zelfde tijd kon ook mijn vader zijn abo verlengen en deed dit wel meteen met een KPN sim only abo. Wat schetst onze verbazing, is de verlengen van mijn vader op mijn abo toegepast en zit ik dus nu met een 2 jarig abo die ik helemaal niet wilde! Bij mijn vader was er niets veranderd en nog steeds het oude abo.
Hierover contact opgenomen met de KPN en die melde mij dood leuk dat mijn vader de fout had gemaakt, maar wettelijk mag mijn vader niet eens verlengen. Tevens heeft mijn vader het nummer en klantnummer totaal niet in het beheer en onbekend bij hem. Vervolgens kwamen ze met het voorstel om de wijziging op mijn abo terug ter draaien, zou 2 weken duren gaven ze aan.
Echter na 2 weken nog niets gebeurd, weer contact opgenomen met KPN en een andere medewerker melde mij dat het wel 3 weken kon duren. Je raadt het al, na die tijd nog niets gebeurd en het volgende persoon melde mij dat het wel 4 weken kon duren en dat ik blij mocht zijn dat kpn de kosten voor zich nam. "Het kan nog leuker", ze wilde nog bijna melden dat een fout door kpn door mij betaald moet worden!
Na ruim 4 bijna 5 weken natuurlijk nog niets veranderd, contact opgenomen met KPN en die melde mij dat ze niets konden wijzigen. Ze gingen een klachtcase aanmaken en voor de 20ste keer verteld wat het probleem was. Wordt ik gebeld door kpn dat ze wat gegevens wilde hebben. Bel ik ze terug krijg ik dood leuk te horen dat de klachtcase alweer gesloten was wegens te weinig klant info (had de gene die mijn klacht aanmaakte niet meteen alles kunnen vragen???). Dus maar weer een nieuwe klacht, met vervolgens alle juiste klant info van mij en me vader (wonen op zelfde adres). "KPN schijnt een systeem te hebben waarin ze oude meldingen niet kunnen bekijken dus 21ste keer verteld wat probleem is en wat fout is gegaan bij kpn.
Aantal dagen later maar weer eens gebeld, want ja een klachtcase starten ze alleen in uitzonderlijke gevallen en dus ze zullen toch wel nu een keer meteen beginnen. Maar nee hoor, u mag gewoon 10 werkdagen wachten, nog niets gedaan uw case. Leidinggevende personen wilde ik spreken maar kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was. Moest vertrouwen hebben in KPN.
Nou je kunt raden dat ik daar totaal geen vertrouwen meer in heb!! Service NOW WAY!!!
De zelfde tijd kon ook mijn vader zijn abo verlengen en deed dit wel meteen met een KPN sim only abo. Wat schetst onze verbazing, is de verlengen van mijn vader op mijn abo toegepast en zit ik dus nu met een 2 jarig abo die ik helemaal niet wilde! Bij mijn vader was er niets veranderd en nog steeds het oude abo.
Hierover contact opgenomen met de KPN en die melde mij dood leuk dat mijn vader de fout had gemaakt, maar wettelijk mag mijn vader niet eens verlengen. Tevens heeft mijn vader het nummer en klantnummer totaal niet in het beheer en onbekend bij hem. Vervolgens kwamen ze met het voorstel om de wijziging op mijn abo terug ter draaien, zou 2 weken duren gaven ze aan.
Echter na 2 weken nog niets gebeurd, weer contact opgenomen met KPN en een andere medewerker melde mij dat het wel 3 weken kon duren. Je raadt het al, na die tijd nog niets gebeurd en het volgende persoon melde mij dat het wel 4 weken kon duren en dat ik blij mocht zijn dat kpn de kosten voor zich nam. "Het kan nog leuker", ze wilde nog bijna melden dat een fout door kpn door mij betaald moet worden!
Na ruim 4 bijna 5 weken natuurlijk nog niets veranderd, contact opgenomen met KPN en die melde mij dat ze niets konden wijzigen. Ze gingen een klachtcase aanmaken en voor de 20ste keer verteld wat het probleem was. Wordt ik gebeld door kpn dat ze wat gegevens wilde hebben. Bel ik ze terug krijg ik dood leuk te horen dat de klachtcase alweer gesloten was wegens te weinig klant info (had de gene die mijn klacht aanmaakte niet meteen alles kunnen vragen???). Dus maar weer een nieuwe klacht, met vervolgens alle juiste klant info van mij en me vader (wonen op zelfde adres). "KPN schijnt een systeem te hebben waarin ze oude meldingen niet kunnen bekijken dus 21ste keer verteld wat probleem is en wat fout is gegaan bij kpn.
Aantal dagen later maar weer eens gebeld, want ja een klachtcase starten ze alleen in uitzonderlijke gevallen en dus ze zullen toch wel nu een keer meteen beginnen. Maar nee hoor, u mag gewoon 10 werkdagen wachten, nog niets gedaan uw case. Leidinggevende personen wilde ik spreken maar kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was. Moest vertrouwen hebben in KPN.
Nou je kunt raden dat ik daar totaal geen vertrouwen meer in heb!! Service NOW WAY!!!