Retourneren bij Chear! ?
Geplaatst: 18 feb 2011 11:15
Op 12 februari besloot ik twee Braun MR 4000 Multiquick staafmixers bij Chear te kopen. Op de site van Chear staat in de omschrijving dat er een hoge-snelheids hakmolen bij zit maar toen ik de spullen op 16 februari kreeg zat er alleen twee kale Braun MR 300 Soup mixers in die ze op de factuurbon van Chear ook nog eens aanduiden met de naam Braun MR4000R / MR300 SOUP! Alsof het om dezelfde staafmixers gaat. (Ook natuurlijk nog even een mail naar BRAUN sturen, dit kan toch niet) Je mag een artikel binnen 30 dagen ruilen bij Chear MAAR als je een retourformulier vraagt OP HUN AANRADEN zeggen ze dat jij er om gevraagd hebt en DAN MOET JE (instructies) alles BINNEN 5 dagen retour zenden. WEL eerst
EVEN een kopie van de factuur maken, het retourformulier uitprinten en invullen, alles tot in de puntjes verpakken(dreigende instructies) EN nu komt het JE MOET een AFSTANDSVERKLARING invullen bij CHEAR! Met andere woorden: ben je een dag te laat (NIET 30 dagen MAAR 5 inclusief weekend)met het retourneren naar Chear! dan ben je EN je betaalde product(en) EN je geld kwijt!
Ook hun Jip en Janneke taalgebruik slaat volledig de plank mis. Duidelijkheid is prima maar dan moet je jezelf niet verschuilen achter gemaakte dommigheid om zo ontevreden klanten te frustreren. Eigenlijk is het domheid in het quadraad want ik en de mijnen zullen nooit meer iets bij ze kopen. Wij hebben inmiddels een Zwarte Lijst met slecht tot zeer slecht presterende bedrijven opgemaakt en daar staan ze nu ook bij. Chears!
Hier deugt geen hout van, dus ipv Chears! zeg ik Balen!
EVEN een kopie van de factuur maken, het retourformulier uitprinten en invullen, alles tot in de puntjes verpakken(dreigende instructies) EN nu komt het JE MOET een AFSTANDSVERKLARING invullen bij CHEAR! Met andere woorden: ben je een dag te laat (NIET 30 dagen MAAR 5 inclusief weekend)met het retourneren naar Chear! dan ben je EN je betaalde product(en) EN je geld kwijt!
Ook hun Jip en Janneke taalgebruik slaat volledig de plank mis. Duidelijkheid is prima maar dan moet je jezelf niet verschuilen achter gemaakte dommigheid om zo ontevreden klanten te frustreren. Eigenlijk is het domheid in het quadraad want ik en de mijnen zullen nooit meer iets bij ze kopen. Wij hebben inmiddels een Zwarte Lijst met slecht tot zeer slecht presterende bedrijven opgemaakt en daar staan ze nu ook bij. Chears!
Hier deugt geen hout van, dus ipv Chears! zeg ik Balen!