LG importeur : wij bieden geen enkele service
Geplaatst: 18 feb 2011 15:36
Ik heb sinds enkele maanden een LG telefoon.
Het toestel is geweldig! Echter nu is onlangs mijn backcover (achterkant) beschadigd. "Niets aan de hand, bestellen we een nieuwe" dacht ik. Bij Sony of elk respecterend ander merk bel je met de importeur en wordt er een onderdeel aangeboden (tegen betaling uiteraard), werkt prima.
"Nou bij LG werkt dat niet zo meneer", krijg ik te horen. "Probeert u het maar eens bij Dynafix, die repareren onze telefoons". Nou maar eens gebeld, maar die doen alleen reparaties en leveren dus geen onderdelen. Vervanging is een reparatie en daarvoor worden standaard onderzoekskosten voor berekend. mmm, dat zou een duur achterkantje worden, laat staan dat ik mijn toestel dan weken kwijt ben.
Weer eens gebeld met LG, nee, ze willen niets doen, ze weten niets, verwijzen maar naar een dealer. Ok, welke dealers moet ik dan benaderen en hoe komen zij er dan aan? "we weten niet welke dealers probeert u het maar eens". Kortom ze zijn te lam om je te helpen! Nou wilde ik een TV kopen van LG, die gaat al over, als je als klant zo behandelt. Filosofie LG Nederland= Telefoon gekocht --> geleverd --> klaar! onze dienstverlening zit erop. Zoekt u het als consument maar uit.
Maar goed, we hebben de de dealers nog, dus Belcompany maar eens gebeld, niet de minste. "Helaas, kunnen we niet bestellen! vroeger wel, nu niet meer" ?!
En Nu????????????????????????????
Dus nu sta ik als consument machteloos ? Ik ben uitgebeld, van het kassie naar de muur gestuurd en ben tenslotte in een doodlopend straatje geeindigd.
Als iemand nog TIPS heeft?
Dat het anders kan bewijzen andere importeurs (pak Sony, of Samsung!)
Volgende keer een ander merk!
Het toestel is geweldig! Echter nu is onlangs mijn backcover (achterkant) beschadigd. "Niets aan de hand, bestellen we een nieuwe" dacht ik. Bij Sony of elk respecterend ander merk bel je met de importeur en wordt er een onderdeel aangeboden (tegen betaling uiteraard), werkt prima.
"Nou bij LG werkt dat niet zo meneer", krijg ik te horen. "Probeert u het maar eens bij Dynafix, die repareren onze telefoons". Nou maar eens gebeld, maar die doen alleen reparaties en leveren dus geen onderdelen. Vervanging is een reparatie en daarvoor worden standaard onderzoekskosten voor berekend. mmm, dat zou een duur achterkantje worden, laat staan dat ik mijn toestel dan weken kwijt ben.
Weer eens gebeld met LG, nee, ze willen niets doen, ze weten niets, verwijzen maar naar een dealer. Ok, welke dealers moet ik dan benaderen en hoe komen zij er dan aan? "we weten niet welke dealers probeert u het maar eens". Kortom ze zijn te lam om je te helpen! Nou wilde ik een TV kopen van LG, die gaat al over, als je als klant zo behandelt. Filosofie LG Nederland= Telefoon gekocht --> geleverd --> klaar! onze dienstverlening zit erop. Zoekt u het als consument maar uit.
Maar goed, we hebben de de dealers nog, dus Belcompany maar eens gebeld, niet de minste. "Helaas, kunnen we niet bestellen! vroeger wel, nu niet meer" ?!
En Nu????????????????????????????
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Dus nu sta ik als consument machteloos ? Ik ben uitgebeld, van het kassie naar de muur gestuurd en ben tenslotte in een doodlopend straatje geeindigd.
Als iemand nog TIPS heeft?
Dat het anders kan bewijzen andere importeurs (pak Sony, of Samsung!)
Volgende keer een ander merk!