Oude klant en alsnog levenslang bij T-mobile
Geplaatst: 18 feb 2011 19:22
Beste lezers,
Hier even in het kort mijn verhaal over T-mobile afdeling oude klanten zieken!!!
Het hele verhaal volgd nog i.v.m alle datums, facturen en overige stukken na T-mobile opgraven van zolder.
Ik probeer al maanden van en oud abbonement van T-mobile af te komen maar helaas de facturen blijven binnenstromen terwijl ik altijd netjes heb betaal zolang mijn 2 jarige contract duurde.
Eind 2010 verliep dit contract en dat kwam mooi uit want ik kreeg toen een telefoon van de zaak,goed gregeld dacht ik FOUT DUS na netjes een aangetekende brief naar T-mobile te hebben gestuurd met het verhaal dat mijn contract afliep en dat ik ook verder geen diensten meer van T-mobile wilde afnemen dacht ik ervan af te zijn maar nee hoor!! de ene na de andere zogenaamde achterstalige betaling na de andere,iedere keer bellen T-mobile wat is dit ja meneer u was te laat met de eind factuur huh ik had toch alles betaald ne meneer dit staat nog open(exacte bedragen volgen nog) als u dit betaald bent u van ons af rrrrr oke betalen en klaar met T-mobile hehe rust maand later weer een factuur binnen met de mededeling wij hebben u per sms geiformeerd dat u een achterstand heeft ahhhrrrrr tof van T-mobile dat zij mij even waarschuwen op een 06 nr dat niet meer bestaat weer bellen iemand aan de lijn gekregen deze ging alles uitzoeken en vertelde mij niks te betalen aan T-mobile totdat deze pesoon van T-mobile mij had terug gebeld prima na een week wachten belde hij gelukkig ,meneer .....ik heb alles nagekeken eigenlijk bent u ons €.. verschuldicht omdat u 2 dagen te laat was met betalen maar ik cancel dit bedrag en zal er een notitie van maken sorry voor het ongemak.badankt T-mobile fijn.oke het leven gaat verder,2 maanden later factuur T-mobile neeeeeeeh achterstaligge betaling wij hebbenu per sms geimformeerd op uw 06 die niet meer bestaat,weer bellen mevrouw licht hier weer een factuur van T-mobile terwijl ik pas iemand van T-mobile gesproken had en die zij dat alle openstaande facturen gecanseld waren en dat ik klaar was met T-mobile nee hoor meneer daar kan ik geen notities over vinden als u dit betaald de laatste achterstallige betaling op degene die u te laat betaald had bent u van ons af punthoofd weer dus ik dacht het is maar 14.00€ 0f zo betalen klaar zat wel weer een dag of 4 tussen dus maar oke betaald,nu dus vandaag thuis uit werk fijn vrijdag weekent vieren.......Factuur van T-mobile neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! kan niet ze zijn gek slaap ik nachtmerrie waar is mijn telefoon ja gevonden ehh nr van T-mobile even kijken op nieuwe factuur ja een 06 nr bellen toets nu uw 10 cijverige T-mobile nr in ahhhhhhhh internet maar op ja een goed nummer gevonden bestemd voor nieuwe klanten maar iemand aan de lijn gelukkig alles weer uitgelegt aan ene fatima othami of iets in die richting ga gelijk voor u kijken meneer ,meneer ik zie alleen dat u de laatste keer wel betaald heefd maar u was te laat met betalen vandaar dat u deze factuur heefd gehad hhhhhhh oke eh mevrouw dat kan niet ik heb toch betaald ja meneer maar te laat en deze nieuwe factuur is ook nog niet binnen en betaald terwijl wij u op uw T-mobile 06 nr hebben geiformeerd dus als u deze betaald zuld u er hoogst waarschijnlijk nog een binnen krijgen net zo lang tot u op tijd betaald,aardig gekkkkkkkkk kan toch niet,heb maar opgehangen en ben even een blokje omgegaan.
Nu laat ik het een hierbij maar zal dit verhaal z.s.m met alle datums en factuurbedragen hier neer planten in de hoop dat iemand van T-mobile dit leest en er wat aan gaat doen.
Bedankt.
Hier even in het kort mijn verhaal over T-mobile afdeling oude klanten zieken!!!
Het hele verhaal volgd nog i.v.m alle datums, facturen en overige stukken na T-mobile opgraven van zolder.
Ik probeer al maanden van en oud abbonement van T-mobile af te komen maar helaas de facturen blijven binnenstromen terwijl ik altijd netjes heb betaal zolang mijn 2 jarige contract duurde.
Eind 2010 verliep dit contract en dat kwam mooi uit want ik kreeg toen een telefoon van de zaak,goed gregeld dacht ik FOUT DUS na netjes een aangetekende brief naar T-mobile te hebben gestuurd met het verhaal dat mijn contract afliep en dat ik ook verder geen diensten meer van T-mobile wilde afnemen dacht ik ervan af te zijn maar nee hoor!! de ene na de andere zogenaamde achterstalige betaling na de andere,iedere keer bellen T-mobile wat is dit ja meneer u was te laat met de eind factuur huh ik had toch alles betaald ne meneer dit staat nog open(exacte bedragen volgen nog) als u dit betaald bent u van ons af rrrrr oke betalen en klaar met T-mobile hehe rust maand later weer een factuur binnen met de mededeling wij hebben u per sms geiformeerd dat u een achterstand heeft ahhhrrrrr tof van T-mobile dat zij mij even waarschuwen op een 06 nr dat niet meer bestaat weer bellen iemand aan de lijn gekregen deze ging alles uitzoeken en vertelde mij niks te betalen aan T-mobile totdat deze pesoon van T-mobile mij had terug gebeld prima na een week wachten belde hij gelukkig ,meneer .....ik heb alles nagekeken eigenlijk bent u ons €.. verschuldicht omdat u 2 dagen te laat was met betalen maar ik cancel dit bedrag en zal er een notitie van maken sorry voor het ongemak.badankt T-mobile fijn.oke het leven gaat verder,2 maanden later factuur T-mobile neeeeeeeh achterstaligge betaling wij hebbenu per sms geimformeerd op uw 06 die niet meer bestaat,weer bellen mevrouw licht hier weer een factuur van T-mobile terwijl ik pas iemand van T-mobile gesproken had en die zij dat alle openstaande facturen gecanseld waren en dat ik klaar was met T-mobile nee hoor meneer daar kan ik geen notities over vinden als u dit betaald de laatste achterstallige betaling op degene die u te laat betaald had bent u van ons af punthoofd weer dus ik dacht het is maar 14.00€ 0f zo betalen klaar zat wel weer een dag of 4 tussen dus maar oke betaald,nu dus vandaag thuis uit werk fijn vrijdag weekent vieren.......Factuur van T-mobile neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! kan niet ze zijn gek slaap ik nachtmerrie waar is mijn telefoon ja gevonden ehh nr van T-mobile even kijken op nieuwe factuur ja een 06 nr bellen toets nu uw 10 cijverige T-mobile nr in ahhhhhhhh internet maar op ja een goed nummer gevonden bestemd voor nieuwe klanten maar iemand aan de lijn gelukkig alles weer uitgelegt aan ene fatima othami of iets in die richting ga gelijk voor u kijken meneer ,meneer ik zie alleen dat u de laatste keer wel betaald heefd maar u was te laat met betalen vandaar dat u deze factuur heefd gehad hhhhhhh oke eh mevrouw dat kan niet ik heb toch betaald ja meneer maar te laat en deze nieuwe factuur is ook nog niet binnen en betaald terwijl wij u op uw T-mobile 06 nr hebben geiformeerd dus als u deze betaald zuld u er hoogst waarschijnlijk nog een binnen krijgen net zo lang tot u op tijd betaald,aardig gekkkkkkkkk kan toch niet,heb maar opgehangen en ben even een blokje omgegaan.
Nu laat ik het een hierbij maar zal dit verhaal z.s.m met alle datums en factuurbedragen hier neer planten in de hoop dat iemand van T-mobile dit leest en er wat aan gaat doen.
Bedankt.