Pagina 1 van 1
gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 18 feb 2011 20:48
door AMZAMZ
dat lijkt toch wel erg goed nieuws. mijn volledig betaalde en niet geleverde laptop zou ontgijzeld en alsnog geleverd kunnen worden door scheer en foppen. hulde. hoop ik. iemand anders al wat gehoord?
gepast is wel een woord van spijt voor de kopers van its en prijstopper die een - als ik eerlijk ben - schamele 50% korting op dezelfde aankoop bij expert krijgen...
Re: gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 18 feb 2011 22:36
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 28 feb 2011 21:26
door thelo
Ik heb ook bij Modern een TV besteld en betaald. Scheer en Foppe gaat deze nu nu alsnog leveren. Gezien het faillissement verwachtte ik niet alsnog een TV geleverd te krijgen. Ik heb inmiddels al een andere TV gekocht. Kan ik nu gebruik maken van de wet koop op afstand en mijn geld terugvragen ? Aan een tegoedbon heb ik niks. Thelo
Re: gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 28 feb 2011 21:40
door Samiro
Ik heb voor 1000 euro spullen besteld bij Modern. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het aanbod om het totaalbedrag in 10 termijnen te voldoen. De financiering gaat dan via Laser Cards van Primeline. Nu zegt Scheer en Foppen dat ik bij Laser Cards mijn bestelling moet laten annuleren. Laser Cards zegt dat ze op 19 januari het bedrag hebben overgemaakt aan Modern. Laser wijst mij op mijn schuld die ik bij ze heb van 1000 euro en Scheer en Foppen weigert mijn bestelling uit te leveren, terwijl ze op hun website het volgende melden;
Ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze uitgeleverd?
Uw klant- ordergegevens zijn ons inmiddels bekend. Op zeer korte termijn ontvangt u van ons bericht omtrent de uitlevering hiervan. Alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over.
Re: gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 28 feb 2011 22:32
door Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Re: gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 01 mar 2011 22:48
door Rickyman
@ Pindakaaspotje,
Ik denk het niet, want er is geen overeenkomst met S&F gesloten maar met Modern. Dat S&F coulant is en deze tv alsnog wil leveren (wat ze al veel geld kost) is netjes, maar geloof me ze gaan echt de gedane betalingen niet cash uitkeren. Je moet al blij zijn dat je nog wat terug ziet, zet dat ding op MP voor 75% van de prijs ben je hem zo kwijt.
Daarnaast stel dat de tv een waarde heeft van 800 euro, S&F kost dat ding misschien 600 euro, dus als ze 800 terug betalen kost het nog eens 200 extra.
Gaat niet lukken !!!!
Rick
Re: gaat scheer en foppen mijn laptop alsnog leveren?
Geplaatst: 02 mar 2011 09:46
door bert4321
Ik denk het niet, want er is geen overeenkomst met S&F gesloten maar met Modern. Dat S&F coulant is en deze tv alsnog wil leveren (wat ze al veel geld kost) is netjes, maar geloof me ze gaan echt de gedane betalingen niet cash uitkeren. Je moet al blij zijn dat je nog wat terug ziet, zet dat ding op MP voor 75% van de prijs ben je hem zo kwijt.
Daarnaast stel dat de tv een waarde heeft van 800 euro, S&F kost dat ding misschien 600 euro, dus als ze 800 terug betalen kost het nog eens 200 extra.
Gaat niet lukken !!!!
Volgens mij heeft Scheer en Foppen Modern overgenomen met alle verplichtingen die Modern had en heeft. Je hebt dus inderdaad een overeenkomst met Modern en kan de TV terugsturen volgens de regels van Modern. Op de site staat daarover het volgende:
Bij Modern.nl heeft u voor al uw bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het product beoordelen zoals u dat normaal gesproken ook in een winkel zou mogen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit en is de aankoop ook daadwerkelijk uw eigendom.
Mocht uw aankoop bij ontvangst beschadigd of incompleet zijn, neem dan spoedig contact op met Modern.nl. Onze medewerkers zoeken dan - samen met u - naar een passende oplossing.
Mocht u uw aankoop willen retourneren, neem dan contact met Modern.nl op om een retourafspraak te maken. Telefoonnummer 0900 7366546 (lokaal tarief)
Dus je kan de TV gewoon terugsturen aan Modern. Het kan wel zijn dat je de kosten van het ophalen moet betalen. Dat is afhakelijk van wat er in de oorspronkelijke voorwaarden stond.
edit op de website van Modern staat:
Vanaf het moment van bestelling tot de dag voor bezorging (tot uiterlijk 17.00 uur) geldt dat u de bestelling altijd kosteloos kunt annuleren. U dient hiervoor contact op te nemen met de Consumentenservice van Modern.nl via het emailformulier.
Volgens mij kan je dus nog annuleren.