Op gelost!!!!!
Geplaatst: 21 feb 2011 18:00
Vandaag een mail gehad van T-mobile het is opgelost
Nou ik hoop het
Beste ikzoekrust,
Bedankt voor je reactie op mijn oproep via het forum van Tros Radar.
Door een fout in ons systeem is jouw contract niet op de afgesproken datum, 25 juni 2010, beeindigd. Het contract met het mobieletelefoonnummer ........... is na contact met T-Mobile Klantenservice op 21 september 2010 door mijn collega Vincent beëindigd. Hij heeft ook de onterecht in rekening gebrachte kosten herberekend en gecrediteerd.
Hierna is er onduidelijkheid ontstaan door het berekenen van administratiekosten. Ons systeem berekend deze administratiekosten automatisch bij een te late betaling. Ik zie dat je op 18 februari 2011 contact hebt opgenomen met T-Mobile Klantenservice. Mijn collega Bryan heeft de openstaande kosten gecrediteerd waardoor het saldo nu op 0 euro staat. Dit betekent dat er niets meer bij je in rekening wordt gebracht.
Namens T-Mobile bied ik je mijn excuses aan voor het onstane ongemak.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare
Nou ik hoop het
Beste ikzoekrust,
Bedankt voor je reactie op mijn oproep via het forum van Tros Radar.
Door een fout in ons systeem is jouw contract niet op de afgesproken datum, 25 juni 2010, beeindigd. Het contract met het mobieletelefoonnummer ........... is na contact met T-Mobile Klantenservice op 21 september 2010 door mijn collega Vincent beëindigd. Hij heeft ook de onterecht in rekening gebrachte kosten herberekend en gecrediteerd.
Hierna is er onduidelijkheid ontstaan door het berekenen van administratiekosten. Ons systeem berekend deze administratiekosten automatisch bij een te late betaling. Ik zie dat je op 18 februari 2011 contact hebt opgenomen met T-Mobile Klantenservice. Mijn collega Bryan heeft de openstaande kosten gecrediteerd waardoor het saldo nu op 0 euro staat. Dit betekent dat er niets meer bij je in rekening wordt gebracht.
Namens T-Mobile bied ik je mijn excuses aan voor het onstane ongemak.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare