Pagina 1 van 1

service van plieger

Geplaatst: 22 feb 2011 13:20
door fledderus
Wie heeft er ook slechte ervaringen met de serviceafdeling van Plieger?
Vorig jaar hebben wij een designradiator van et merk Plieger gekocht, omdat wij in onze badkamer zouden gaan verbouwen. Helaas hebben wij na aankoop te maken gehad met (ernstige) ziekte en is het verbouwen opgeschoven naar heden. Nu wij aan het klussen zijn, en de radiator op willen hangen, blijkt er geen bevestigingsmateriaal bijgesloten te zijn bij de radiator. Terwijl wel op de verpakking staat dat dit bijgevoegd had moeten zijn. Door alle hecktiek vorig jaar natuurlijk geen bon meer in ons bezit. Toch maar met Plieger gebeld of ze nog een bevestigingssetje wilde leveren of wat voor ons konden betekenen. maar de starre telefoniste wilde natuurlijk niets zonder bon, en kon met duizenden klanten natuurlijk niet zomaar iets gaan doen voor ons. Wij hadden het maar eerder moeten controleren was haar mededeling. Dat had ook wel gemoeten, maar Plieger had zelf natuurlijk de verpakking op de juiste inhoud moeten controleren voordat het de fabriek verliet. Zodat dit niet nodig was geweest.

Re: service van plieger

Geplaatst: 22 feb 2011 13:32
door sephora30
Beetje raar dat je van zoiets niet beter de bon bewaard. En idd je had gelijk moeten controleren.

Kunnen ze ook niet tegen betaling een set leveren?