| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe bij t mobile en nu al probleem
nieuwe bij t mobile en nu al probleem
Is toch van de gekke ben net aangemeld bij T-Mobile abbo gaat pas 26 april in
Weet de gevolgen van een tijdelijke nummer dus die word niet gebruikt telefoon ligt dan ook gewoon in de kast te wachten op 26 april
Wat schets mijn verbazing krijg ik nota van T-Mobile met een bedrag waar ik helemaal niets van snap en meer dan het dubbele van de entreekosten
Plus een melding dat ik sms gehad zo hebben nou heb niks ontvagen van hun kant
Ben er natuurlijk niet blij mee krijg al haast spijt dat ik over ga stappen naar deze provider
Iemand een idee wat deze kosten zouden kunnen zijn want er staat alleen een bedrag op de acceptgiro die is bijgesloten
Weet de gevolgen van een tijdelijke nummer dus die word niet gebruikt telefoon ligt dan ook gewoon in de kast te wachten op 26 april
Wat schets mijn verbazing krijg ik nota van T-Mobile met een bedrag waar ik helemaal niets van snap en meer dan het dubbele van de entreekosten
Plus een melding dat ik sms gehad zo hebben nou heb niks ontvagen van hun kant
Ben er natuurlijk niet blij mee krijg al haast spijt dat ik over ga stappen naar deze provider
Iemand een idee wat deze kosten zouden kunnen zijn want er staat alleen een bedrag op de acceptgiro die is bijgesloten
Re: nieuwe bij t mobile en nu al probleem
Als het toestel in de kast ligt, dan zie je natuurlijk niet, dat je een sms hebt!Plus een melding dat ik sms gehad zo hebben nou heb niks ontvagen van hun kant
Inderdaad Tennis, dat gaat niet werken, als een telefoon uit staat zal er ongeveer 3 dagen getracht worden de SMS af te leveren, daarna is het over.
@JansjeT
Wat voor abonnement?
Heb je een papieren factuur?
Ga je overstappen vanaf een andere provider?
Wat staat er precies op je kontrakt wat je hebt afgesloten?
@JansjeT
Wat voor abonnement?
jullie hebben leuk praten telefoon heeft niet eens verbinding staat gewoon off boven in het scherm
daarbij stuurden ze wel sms naar mijn te behouden nummer dat nummerbehoud goedgekeurd was en ook daar geen sms over de betaling
heb nu netjes 24,95 entreegeld over gemaakt maar zou dus wel graag willen weten waar de overige centen voor zijn
de gevolgen van nummerbehoud ken ik dan bel je alles buiten je bundel dus daarom maak ik daar zo wie zo geen gebruik van
net als laatste maand huidige provider krijg je ook geen bundel dus alles buiten de bundel heb dan ook voor laatste maand een prepaid kaartje
de telefoon staat nog heemaal niet op het netwerk want heb nu natuurllijk geprobeert om naar het tijdelijke nummer te bellen deze is nog niet aangesloten
vind het allemaal maar heel erg vreemd en dan zeker dat grote bedrag op de nota
nogmaals heb er stiekem al spijt van dat ik over stap
daarbij stuurden ze wel sms naar mijn te behouden nummer dat nummerbehoud goedgekeurd was en ook daar geen sms over de betaling
heb nu netjes 24,95 entreegeld over gemaakt maar zou dus wel graag willen weten waar de overige centen voor zijn
de gevolgen van nummerbehoud ken ik dan bel je alles buiten je bundel dus daarom maak ik daar zo wie zo geen gebruik van
net als laatste maand huidige provider krijg je ook geen bundel dus alles buiten de bundel heb dan ook voor laatste maand een prepaid kaartje
de telefoon staat nog heemaal niet op het netwerk want heb nu natuurllijk geprobeert om naar het tijdelijke nummer te bellen deze is nog niet aangesloten
vind het allemaal maar heel erg vreemd en dan zeker dat grote bedrag op de nota
nogmaals heb er stiekem al spijt van dat ik over stap
Heb contract relax 190 enteekosten 24,95 verdubbelaar sms en blackberry internet 1 jaar gratis tweede jaar 11,90atesli schreef:Inderdaad Tennis, dat gaat niet werken, als een telefoon uit staat zal er ongeveer 3 dagen getracht worden de SMS af te leveren, daarna is het over.
@JansjeT
Wat voor abonnement?
Ja stap over van andere grote provider
alleen is de nota meer dan het dubbele van de entreekosten
-
T-Mobile Webcare
Beste JansjeT,
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik het voor je kan nakijken en verduidelijken?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Daarnaast geef je aan dat je geen gebruik maakt van het tijdelijk nummer omdat dit tegen het tarief buiten de bundel berekend zou worden. Bij T-Mobile is dit niet het geval. Wanneer je bij T-Mobile er voor kiest om het tijdelijke nummer alvast te gaan gebruiken dan gaat je contract ook direct in. Je maakt dan meteen gebruik van het abonnement dat je hebt gekozen. Dat er later nog nummerbehoud plaatsvindt heeft hier geen invloed op.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik het voor je kan nakijken en verduidelijken?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Daarnaast geef je aan dat je geen gebruik maakt van het tijdelijk nummer omdat dit tegen het tarief buiten de bundel berekend zou worden. Bij T-Mobile is dit niet het geval. Wanneer je bij T-Mobile er voor kiest om het tijdelijke nummer alvast te gaan gebruiken dan gaat je contract ook direct in. Je maakt dan meteen gebruik van het abonnement dat je hebt gekozen. Dat er later nog nummerbehoud plaatsvindt heeft hier geen invloed op.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
Heb alleen een brief gekregen waar een acceptgiro aan zit met een bedrag wat ik niet thuis kan brengen staat ook geen uitleg op wel een melding dat de automatische incasso niet gelukt terwijl er voldoende geld op de rekening stondatesli schreef:Inderdaad Tennis, dat gaat niet werken, als een telefoon uit staat zal er ongeveer 3 dagen getracht worden de SMS af te leveren, daarna is het over.
@JansjeT
Wat voor abonnement?
Ben nu naar de bank geweest om te vragen hoe of wat bleek er een blokkade nog op mijn rekening te staan deze is er nu afgehaald dus dat zal geen probleem meer opleveren
Zoals al eerder aan gegeven stond er rechts boven in het scherm het woordje off heb van de week geprobeert een keer te bellen naar het nummer en sinds die tijd staat er met rode letters SOS
Het gekke is kan me zelf ook niet registreren op de website van T-Mobile dus ook simkaart niet activeren
Vanaf nu ga ik netjes wachten op antwoord van Cindy (T-Mobile webcare) en houd nog even moed dat het goed komt
Even toevoeging waar ik wel blij mee ben is dat het abbo ingaat wanneer je de telefoon kunt gebruiken want bij mijn huididge provider krijg je de laatste maand geen belbundel en bel je dus alles buiten bundel met risico van hoge slotnota(kwam dit vaak tegen toen ik daar nog werkte op de klantenservice )
Was dus in eerste instantie van plan om voor de laatste maand prepaid kaartje te halen maar ddat hoeft nu dus niet kan tijdelijk nummer van T-Mobile gebruiken als hij het doet tegen eind maart
Ja als de tekening is geblokkeerd, kan ook niemand een incasso afboeken.
Als webcare (Cindy) zich heeft ingeschakeld dan wordt het zeker opgelost, dus nog even volhouden.
suc6
sorry, moet natuurlijk zijn Rekening!
Als webcare (Cindy) zich heeft ingeschakeld dan wordt het zeker opgelost, dus nog even volhouden.
suc6
sorry, moet natuurlijk zijn Rekening!
Laatst gewijzigd door tennis op 25 feb 2011 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
was niet goed die blokkade maar is nu gelukkig recht getrokken en de entrekosten heb ik al betaald dus wacht nu geduldig op Cindytennis schreef:Ja als de tekening is geblokkeerd, kan ook niemand een incasso afboeken.
suc6
ben alleen benieuwd waarom de fone dan op off stond toen hij bezorgd werd ik wat de reden is dat ik niet kan registreren
geduld is verder een goede zaak mag ik hopen
en inderdaad zie je vaak dat Cindy van webcare met een goede oplossing of antwoord komt
Ben helemaal HAPPY probleempjes die er waren zijn allemaal netjes opgelost
Dank je wel Cindy

Dank je wel Cindy
Mooi bedankt voor de terugkopeling.