LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbieding KPN afronden belminuten misleidend

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RedSonja

aanbieding KPN afronden belminuten misleidend

Ongelezen bericht door RedSonja »

Ik heb mij onlangs na een uitzending van Radar via de site van KPN aangemeld voor een ander mobiel abonnement omdat ik weer per seconde wilde betalen.
Bij het 'Hi' abonnement dat ik destijds had betaalde ik 1 bedrag voor het mobiel bellen en eindeloos online.
De aanbieding van KPN was een '35' abonnement waarop ik korting zou krijgen zodat de totaalprijs weer rond hetzelfde bedrag lag als voorheen en ik ging daarmee akkoord.
Nu blijkt achteraf dat de aanbieding alleen geldt voor mobiel bellen en nu moet ik voor het eindeloos online deel apart betalen waardoor ik nu duurder uit ben dan voorheen.
Op geen enkele wijze heeft KPN hier in zijn aanbieding melding van gemaakt.
Naar mijn mening is dit misleidend en ik ben het er dan ook niet mee eens.
Zijn er nog meer mensen die dit is overkomen?

HTCHenk007

Re: aanbieding KPN afronden belminuten misleidend

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik zie net dat de leesbrillen in de aanbieding zijn bij de Hans anders.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

HTCHenk007 schreef:Ik zie net dat de leesbrillen in de aanbieding zijn bij de Hans anders.
Wil je hiermee zeggen dat kpn het wel gemeld heeft? Waar en wanneer?

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik maak uit dit verhaal ook niet op dat het niet vermeld is.

RedSonja

Ongelezen bericht door RedSonja »

RedSonja schreef:Ik heb mij onlangs na een uitzending van Radar via de site van KPN aangemeld voor een ander mobiel abonnement omdat ik weer per seconde wilde betalen.
Bij het 'Hi' abonnement dat ik destijds had betaalde ik 1 bedrag voor het mobiel bellen en eindeloos online.
De aanbieding van KPN was een '35' abonnement waarop ik korting zou krijgen zodat de totaalprijs weer rond hetzelfde bedrag lag als voorheen en ik ging daarmee akkoord.
Nu blijkt achteraf dat de aanbieding alleen geldt voor mobiel bellen en nu moet ik voor het eindeloos online deel apart betalen waardoor ik nu duurder uit ben dan voorheen.
Op geen enkele wijze heeft KPN hier in zijn aanbieding melding van gemaakt.
Naar mijn mening is dit misleidend en ik ben het er dan ook niet mee eens.
Zijn er nog meer mensen die dit is overkomen?
Ik zou idd eens naar Hans Anders gaan voor die bril, Hans.

Gesloten