XS4ALL en KPN EEN RAMP
Geplaatst: 24 feb 2011 12:16
Heb internet van XS4ALL en een ISDN bellen lijn van KPN. Wilde over naar VOIP bij XS4ALL (dochter KPN) en vroeg dat aan. Kreeg al na 2 dagen bericht van XS4ALL en KPN. KPN stelde dat XS4ALL de telefoon zou overnemen en als ik dat toch niet wilde ik dat via hen moest regelen ?! Typisch dat je contract overruled kan worden door een andere provider en je niet eerst toestemming moet geven. Kreeg intussen twijfels over mijn bestelling. Helpdesk en website van XS4ALL gaven ook nog eens tegenstrijdige informatie. Kon zelfs eerst geen VOIP modem krijgen, later weer wel. Antwoorden op emailvragen lieten een week op zich wachten. Had er intussen schoon genoeg van en annuleerde de bestelling na een week bij XS4ALL. Geen antwoord hierop. Helpdesk gebeld, wisten van niks maar het kon nog makkelijk. Benadrukt dat mijn KPN nummers dus moesten blijven behouden en alles moest blijven zoals het was. DUS NIET. Een dag voor de aanvankelijk geplande overgangsdatum geen telefoon meer. KPN gebeld maar die konden niets doen (nummer was zonder mijn expliciete toestemming geporteerd naar XS4ALL). XS4ALL gebeld maar die konden ook niets meer doen (had inmiddels initiatief genomen om de hele boel bij XS4ALL en KPN weg te halen naar ZIGGO). Totdat ZIGGO dat kan overnemen dus geen telefoon. Wel kapitalen kwijt aan mobiel bellen naar alle helpdesks (lange wachttijden, irritante menu's waar je je doorheen moet worstelen en stompzinnige antwoorden). SCHANDE die terreur van XS4ALL en KPN.