Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!
Geplaatst: 24 feb 2011 13:38
Na meer dan een jaar problemen met Telfort heb ik er nu eindelijk voor gekozen om over te stappen naar een andere provider...ik ben het zat!
Zelfs het overstappen wordt mij moeilijk gemaakt. Vanzelfsprekend wil ik graag mijn nummer behouden. Mijn nieuwe provider is hiermee bezig, dit wordt door Telfort elke keer weer met een vage reden afgetikt: Niet mogelijk, ik zou geen klant meer bij Telfort zijn e.d. Hoe verklaren zij dan dat ik nog wel normaal met mijn TELFORT prepaid op het TELFORT netwerk kan bellen?
Het begon allemaal heel normaal, na een jaar of twee met abonnement gebeld te hebben is deze tijdig opgezegd...kreeg binnen no time een nette brief waar zij op schrift verklaarde mijn abo om te zetten naar een prepaid. Prima, so far so good.
De tijd verstreek, mijn abo werd inderdaad omgezet naar een telfort prepaid. Ik braaf van de prepaid kaarten kopen en opwaarderen. Kom ik erachter dat ze per maand nog WEL steeds mijn abonemments geld aan het afschrijven zijn van mijn rekening. Mailtje hierover naar Telfort...dit was onterecht natuurlijk....hoop heen en weer gedram. Kreeg zelfs nog een brief op hoge poten dat ik een betalingsachterstand zou hebben (omdat ik het onterecht afgeschreven geld op een gegeven moment zelf maar ben gaan terug boeken). Naar mijn centen kon ik voorlopig dus fluiten....dit heeft bij elkaar zo'n 10 maanden geduurd. Hoop stress en erg vervelend. Na 10 maanden gaven ze inderdaad hun fout toe en werd mijn geld dan EINDELIJK teruggestort.
Ik had natuurlijk meteen moeten overstappen maar was te lui en heb nog vrolijk prepaid kaarten gekocht van telfort. Nu vond ik het eindelijk tijd om weg te gaan en krijgen we dit...ik zou niet en nooit bij Telfort hebben gezeten en mijn nummer konden ze dus niet meegegeven aan mijn nieuwe provider. Weeeeer problemen met Telfort dus.
Mailen kan ik niet meer, ik kan wel inloggen maar krijg een email terug dat het adres niet meer bestaat...gek. Zodra je daar waarschijnlijk eenmaal op een ' zwarte lijst' staat zullen ze er alles aan doen om je telecom leven zuur te maken. Ik heb ze altijd netjes te woord gestaan in de correspondentie en nu krijg ik er dit voor terug!
Dit speelt nu al bijna 2 jaar!
Tsja, het vertrouwen is nu zo weg in telfort dat ik oprecht bang ben dat als ik toch een nieuw nummer accepteer van mijn andere provider Telfort mij op een andere manier weer lastig zal gaan vallen. Ik wil graag mijn boeltje = nummer meenemen dan is de kous daarmee af...
Een ding heb ik geleerd....nooit en dan ook NOOIT meer Telfort! Ik raad het daarom iedereen af!
Zelfs het overstappen wordt mij moeilijk gemaakt. Vanzelfsprekend wil ik graag mijn nummer behouden. Mijn nieuwe provider is hiermee bezig, dit wordt door Telfort elke keer weer met een vage reden afgetikt: Niet mogelijk, ik zou geen klant meer bij Telfort zijn e.d. Hoe verklaren zij dan dat ik nog wel normaal met mijn TELFORT prepaid op het TELFORT netwerk kan bellen?
Het begon allemaal heel normaal, na een jaar of twee met abonnement gebeld te hebben is deze tijdig opgezegd...kreeg binnen no time een nette brief waar zij op schrift verklaarde mijn abo om te zetten naar een prepaid. Prima, so far so good.
De tijd verstreek, mijn abo werd inderdaad omgezet naar een telfort prepaid. Ik braaf van de prepaid kaarten kopen en opwaarderen. Kom ik erachter dat ze per maand nog WEL steeds mijn abonemments geld aan het afschrijven zijn van mijn rekening. Mailtje hierover naar Telfort...dit was onterecht natuurlijk....hoop heen en weer gedram. Kreeg zelfs nog een brief op hoge poten dat ik een betalingsachterstand zou hebben (omdat ik het onterecht afgeschreven geld op een gegeven moment zelf maar ben gaan terug boeken). Naar mijn centen kon ik voorlopig dus fluiten....dit heeft bij elkaar zo'n 10 maanden geduurd. Hoop stress en erg vervelend. Na 10 maanden gaven ze inderdaad hun fout toe en werd mijn geld dan EINDELIJK teruggestort.
Ik had natuurlijk meteen moeten overstappen maar was te lui en heb nog vrolijk prepaid kaarten gekocht van telfort. Nu vond ik het eindelijk tijd om weg te gaan en krijgen we dit...ik zou niet en nooit bij Telfort hebben gezeten en mijn nummer konden ze dus niet meegegeven aan mijn nieuwe provider. Weeeeer problemen met Telfort dus.
Mailen kan ik niet meer, ik kan wel inloggen maar krijg een email terug dat het adres niet meer bestaat...gek. Zodra je daar waarschijnlijk eenmaal op een ' zwarte lijst' staat zullen ze er alles aan doen om je telecom leven zuur te maken. Ik heb ze altijd netjes te woord gestaan in de correspondentie en nu krijg ik er dit voor terug!
Dit speelt nu al bijna 2 jaar!
Tsja, het vertrouwen is nu zo weg in telfort dat ik oprecht bang ben dat als ik toch een nieuw nummer accepteer van mijn andere provider Telfort mij op een andere manier weer lastig zal gaan vallen. Ik wil graag mijn boeltje = nummer meenemen dan is de kous daarmee af...
Een ding heb ik geleerd....nooit en dan ook NOOIT meer Telfort! Ik raad het daarom iedereen af!