Museumjaarkaart - slechte klantenservice
Geplaatst: 24 feb 2011 15:48
Hallo,
Ik ben al jaren trouw lid van de museumjaarkaart. Eind september verloopt de kaart altijd, maar goed, net als de andere twintig 'voordeel'pasjes die een gemiddeld mens heeft let ik niet op de verloopdatum. Helaas is de nieuwe pas in de post zoek geraakt, en heb ik deze niet ontvangen. Ik kwam daar pas achter in het museum gisteren, en kon dus geen korting krijgen. Denk even mee: oktober was ik op vakantie, december druk vanwege feestdagen, januari weer aan het werk, en nu eindelijk de rust om weer eens naar het museum te gaan.
Wat zegt het klantenservice: "Regels zijn regels...als u niet binnen zes weken reageert als u uw pas niet heeft ontvangen krijgt u een nieuwe. Nu moet u 4,95€ voor een duplikaatpas betalen." HOE kan ik nu weten dat zij die op 1 september heeft verstuurd? Dan zou ik na verloopdatum dus nog maar 2 weken hebben om te reageren (30 sept). ALS ik er op zou hebben gelet.
Ik ging in discussie met hen hierover (ik, vaste klant, tntfout, ed), met als gevolg dat zij boos de hoorn er op gooide nadat ik zei dat ik dus voor nop 40 euro heb betaald als ik weiger de 4,95 te betalen en zij dus 'gratis' kunnen genieten van mijn geld. (en ik een jaar geen pas!). Ze heeft zelfs mijn lidmaatschap opgezegd!
Volgens haar begon ik te schelden toen ik vriendelijk een collega van haar terugbelde, een discussie stem is geen schelden. Ongelofelijk!
Ik ben erg teleurgesteld in museumjaarkaart. En geshokeerd dat zij dus mijn pas op heeft gezegd, terwijl ik 1 oktober 2010 voor een jaar heb betaald!
SCHANDE!
Trouwe-klanten worden dus zó behandeld.....
Ik ben al jaren trouw lid van de museumjaarkaart. Eind september verloopt de kaart altijd, maar goed, net als de andere twintig 'voordeel'pasjes die een gemiddeld mens heeft let ik niet op de verloopdatum. Helaas is de nieuwe pas in de post zoek geraakt, en heb ik deze niet ontvangen. Ik kwam daar pas achter in het museum gisteren, en kon dus geen korting krijgen. Denk even mee: oktober was ik op vakantie, december druk vanwege feestdagen, januari weer aan het werk, en nu eindelijk de rust om weer eens naar het museum te gaan.
Wat zegt het klantenservice: "Regels zijn regels...als u niet binnen zes weken reageert als u uw pas niet heeft ontvangen krijgt u een nieuwe. Nu moet u 4,95€ voor een duplikaatpas betalen." HOE kan ik nu weten dat zij die op 1 september heeft verstuurd? Dan zou ik na verloopdatum dus nog maar 2 weken hebben om te reageren (30 sept). ALS ik er op zou hebben gelet.
Ik ging in discussie met hen hierover (ik, vaste klant, tntfout, ed), met als gevolg dat zij boos de hoorn er op gooide nadat ik zei dat ik dus voor nop 40 euro heb betaald als ik weiger de 4,95 te betalen en zij dus 'gratis' kunnen genieten van mijn geld. (en ik een jaar geen pas!). Ze heeft zelfs mijn lidmaatschap opgezegd!
Volgens haar begon ik te schelden toen ik vriendelijk een collega van haar terugbelde, een discussie stem is geen schelden. Ongelofelijk!
Ik ben erg teleurgesteld in museumjaarkaart. En geshokeerd dat zij dus mijn pas op heeft gezegd, terwijl ik 1 oktober 2010 voor een jaar heb betaald!
SCHANDE!
Trouwe-klanten worden dus zó behandeld.....