offerte of eindrekening
Geplaatst: 24 feb 2011 21:31
wij hebben in okt 2009 twee offertes getekend, eentje voor kunststof ramen en eentje voor keralite daklijsten,de ramen zijn in dec 2009 geplaatst, de lijsten worden waarschijnlijk dit voor jaar april 2011 gerealiseerd.
nu mijn vraag: de offerte zijn ze vanuit gegaan van 19% BTW, maar sinds juli 2010 is de BTW op arbeidsloon 6% geworden, wat is nu geldig de getekende offerte van 2009 van zo ongeveer 10,000 euro alles inclusief( de hele klus ) , of de rekening die aan het eind komt.???..graag hoor ik wat onze rechten zijn , voor ik deze klus afspreek...
nu mijn vraag: de offerte zijn ze vanuit gegaan van 19% BTW, maar sinds juli 2010 is de BTW op arbeidsloon 6% geworden, wat is nu geldig de getekende offerte van 2009 van zo ongeveer 10,000 euro alles inclusief( de hele klus ) , of de rekening die aan het eind komt.???..graag hoor ik wat onze rechten zijn , voor ik deze klus afspreek...