TNT Post liegt je voor met bijkomende hoge telefoonkosten
Geplaatst: 24 feb 2011 22:08
Ik ben woonachtig in Capelle aan den IJssel in de wijk Oostgaarde en wij hebben hier een postagentschap zitten op het Amsteldiep 2 2904 EC Capelle aan den IJssel hier zit het agentschap in bij een winkel van de Bruna,nu zat ik vandaag en gister 23 en 24-2 2011 wederom te wachten op twee belangrijke paketten die door de TNT zouden moeten worden bezorgd maar wat gebeurd er?
Je zit de hele dag te wachten en als je even naar beneden gaat tegen eind van de dag blijken ze al te zijn geweest en alleen een kennisgeving in de brievenbus te hebben gedaan waarin staat dat ik niet thuis zou zijn geweest terwijl ik er juist bovenop zat.Nu wilde ik kijken of ik via de Bruna op het Amsteldiep wijzer kon worden(een gewoon 010 nummer) op misschien enkele meters afstand is de medewerkster van de tnt maar doorverbinden dat kunnen we niet nee bel maar met een 0900 nummer a 30 ct per minuut,dan doe je dit en nee kan ook niet geholpen worden zo'n dom bandje afdraaiende klantenservice dame die totaal ongeschikt is voor haar werk.
Je krijgt een ander 0900 nummer a jawel 0,45 cent per minuut(hoor je pas als je belt) want als je het aan die vrouw van de 0,30 cpm vraagt weet ze niet hoveel het kost. Die van de 0,45 cpm ja die wil dan nog wel een klacht aanmaken maar terugbellen dat doen ze niet dus dan moet ik blijven hangen? en de chauffeur ja ach die is toch onvindbaar?? daar sta je dan,niks doen ze en diegene nog hand boven het hoofd houden ook terwijl ik dit vorig jaar augustus precies hetzelfde gehad heb,ook gewacht speciaal en ook kennisgevingen dat ik niet thuis zou zijn,en als ik ergens niet tegen kan is leugens.
Ik naar het postagentschap op de amsteldiep alwaar een vrouw achter de balie staat en ook zij doet niks,ach ja via barcode even een kijkje op het beeldscherm maar natuurlijk is de chauffeur onvindbaar en ja wie het is??? dat is toch ook niet bekend,,is het wel een en dezelfde? ..beetje vreemd al met al is dit dus de manier van werken van een TNT chauffeur in Capelle oostgaarde en niemand doet iets,terwijl ik ook medicijnen van de thuisapotheek heb maandelijks en die komen altijd aan,beetje vreemd dit is een chauffeur vam jonge leeftijd of dat het een ander is,zowieso degene die paketten buiten de thuisapotheek rondbrengt is een en dezelfde dat moet gezien handelswijze en ook handschrift trouwens,maar kan dit zomaar?
Ik heb vorig jaar een klacht over het toenmalige incident ingediend maar er is niks meer over bekend gemaakt en klaarblijkelijk ook niets mee gebeurd.Ik hoop dat Tros radar de TNT eens een keertje zou doorlichten en vooral hier in Capelle aan den Ijssel in oostgaarde en natuurlijk de "klantenservice" a 0,30 en 45 cpm is dit klantenservice? en dan onnozele grietjes aan de andere kant die dommetje spelen? wat is dit voor maatschappij? Ik heb na veel gedoe via het hoofdkantoor van TNT express het telefoonnummer 058-2333333 gekregen want dit was na ver doorvragen nog een nummer wat hij bleek te hebben dan bel je dit en als eerste hoor je dit nummer is gewijzigd en wordt je wederom gewezen op het 0900 nummer en ineens krijg je te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en kan je ineens toch een keuze maken,ik krijg ene aan de telefoon die met mij een klacht opstelt,ik zeg nog dat het vorig jaar augustus precies hetzelfde ging maar dit schuift zij van de baan want dat is een ander ding dus mevr wil zich richten op deze kwestie en kijkt niet of er een patroon is,ze schrijft een verhaaltje dat ik heb gewacht en daarmee af,ik zeg nog ik hoop dat er nu wel eens wat mee gedaan wordt want dit is toch niet de bedoeling,maar ze komt met het verhaal dat ik misschien de bel niet gehoord zou hebben nee het ligt niet aan de chauffeurs,beetje vreemd als het met mijn medicijnen bezorgen altijd goed gaat,als je dit aangeeft wordt er gevraagd in wat voor soort woning je zit en kan het misschien wel zo zijn dat de chauffeur dus wel "aangebeld "heeft".
Het enige wat mij rest is morgen naar het postkantoor maar dit is dus anno 2011 hoe je met mensen omgaat als je bij tnt of met tnt werkt.TNT laat in ieder geval op deze manier wederom zijn slechtste en huichelachtige kant zien en nu in samenwerking met in dit geval de Bruna op de amsteldiep.
Je zit de hele dag te wachten en als je even naar beneden gaat tegen eind van de dag blijken ze al te zijn geweest en alleen een kennisgeving in de brievenbus te hebben gedaan waarin staat dat ik niet thuis zou zijn geweest terwijl ik er juist bovenop zat.Nu wilde ik kijken of ik via de Bruna op het Amsteldiep wijzer kon worden(een gewoon 010 nummer) op misschien enkele meters afstand is de medewerkster van de tnt maar doorverbinden dat kunnen we niet nee bel maar met een 0900 nummer a 30 ct per minuut,dan doe je dit en nee kan ook niet geholpen worden zo'n dom bandje afdraaiende klantenservice dame die totaal ongeschikt is voor haar werk.
Je krijgt een ander 0900 nummer a jawel 0,45 cent per minuut(hoor je pas als je belt) want als je het aan die vrouw van de 0,30 cpm vraagt weet ze niet hoveel het kost. Die van de 0,45 cpm ja die wil dan nog wel een klacht aanmaken maar terugbellen dat doen ze niet dus dan moet ik blijven hangen? en de chauffeur ja ach die is toch onvindbaar?? daar sta je dan,niks doen ze en diegene nog hand boven het hoofd houden ook terwijl ik dit vorig jaar augustus precies hetzelfde gehad heb,ook gewacht speciaal en ook kennisgevingen dat ik niet thuis zou zijn,en als ik ergens niet tegen kan is leugens.
Ik naar het postagentschap op de amsteldiep alwaar een vrouw achter de balie staat en ook zij doet niks,ach ja via barcode even een kijkje op het beeldscherm maar natuurlijk is de chauffeur onvindbaar en ja wie het is??? dat is toch ook niet bekend,,is het wel een en dezelfde? ..beetje vreemd al met al is dit dus de manier van werken van een TNT chauffeur in Capelle oostgaarde en niemand doet iets,terwijl ik ook medicijnen van de thuisapotheek heb maandelijks en die komen altijd aan,beetje vreemd dit is een chauffeur vam jonge leeftijd of dat het een ander is,zowieso degene die paketten buiten de thuisapotheek rondbrengt is een en dezelfde dat moet gezien handelswijze en ook handschrift trouwens,maar kan dit zomaar?
Ik heb vorig jaar een klacht over het toenmalige incident ingediend maar er is niks meer over bekend gemaakt en klaarblijkelijk ook niets mee gebeurd.Ik hoop dat Tros radar de TNT eens een keertje zou doorlichten en vooral hier in Capelle aan den Ijssel in oostgaarde en natuurlijk de "klantenservice" a 0,30 en 45 cpm is dit klantenservice? en dan onnozele grietjes aan de andere kant die dommetje spelen? wat is dit voor maatschappij? Ik heb na veel gedoe via het hoofdkantoor van TNT express het telefoonnummer 058-2333333 gekregen want dit was na ver doorvragen nog een nummer wat hij bleek te hebben dan bel je dit en als eerste hoor je dit nummer is gewijzigd en wordt je wederom gewezen op het 0900 nummer en ineens krijg je te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en kan je ineens toch een keuze maken,ik krijg ene aan de telefoon die met mij een klacht opstelt,ik zeg nog dat het vorig jaar augustus precies hetzelfde ging maar dit schuift zij van de baan want dat is een ander ding dus mevr wil zich richten op deze kwestie en kijkt niet of er een patroon is,ze schrijft een verhaaltje dat ik heb gewacht en daarmee af,ik zeg nog ik hoop dat er nu wel eens wat mee gedaan wordt want dit is toch niet de bedoeling,maar ze komt met het verhaal dat ik misschien de bel niet gehoord zou hebben nee het ligt niet aan de chauffeurs,beetje vreemd als het met mijn medicijnen bezorgen altijd goed gaat,als je dit aangeeft wordt er gevraagd in wat voor soort woning je zit en kan het misschien wel zo zijn dat de chauffeur dus wel "aangebeld "heeft".
Het enige wat mij rest is morgen naar het postkantoor maar dit is dus anno 2011 hoe je met mensen omgaat als je bij tnt of met tnt werkt.TNT laat in ieder geval op deze manier wederom zijn slechtste en huichelachtige kant zien en nu in samenwerking met in dit geval de Bruna op de amsteldiep.