Pagina 1 van 1

telfort medewerker(s) is ..... PROBLEEM

Geplaatst: 25 feb 2011 10:27
door jan sr
Ben 5 jaar als trouw klant bij telfort, sins 2010, begin't de probleem, slecht verbinding, kan niet meer horen, valt't weg, kan niet meer bellen, heleboel keren gklacht, kaasje naar de muur, slecht behandel , enz. probleem slechter en erger.. mails niet beantwoord, of wel beantwoord, maar alleen maar iegen belang, aanmaning, abode Nov, Des, niet ontvangen, na 3 maanden, na weer belt ik, moet bijna 3 uur wachten, zonder zeg sorry of.. betalingen is betaald voor andere klant... als ik belt hoor ik iemand anders stem, spesificatie gesprek, helaas moet ik in de gaten houden, belijkbaar, gespreken die niet kent, maar wel moet betalen, ik heb paar ex klant van telfort, tot politie angifte, omdat hij nooit gebruik, maar krijgt rekeningne, maar telfort medewerker(s) wil niks weten, als maar goede klant betalen, en wat betref klant lijd, interseert hun niet, namelijk hun moet zuining met eerlijk en goede klant, trouw klant, juist fouten bij telfort medewerker(s), telfort technics, etc.. tot klant lijd onder, moet smart geld krijgt, helaas heb ik bij geschillencommissie klacht, iedergeval TELFORT medewerker(s) wil niet geef toe, hun nalatigheid, wel TRIEST, dank u

Re: telfort medewerker(s) is ..... PROBLEEM

Geplaatst: 25 feb 2011 10:38
door Telfort webcare
@jan sr,

Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Re: telfort medewerker(s) is ..... PROBLEEM

Geplaatst: 26 feb 2011 12:15
door jan sr
Beste Laila,

Bedankt voor uw bezorgheid en aandacht, eindelijk.
maar ben klaar mee, en al overgedragen naar de geschil
Jammer, maar kan niet anders, omdat ik wil niet zo gebehandeld, oon andere Telfort klant, natuurlijk eerlijk en goede klant
Heb ik veel gehoor om Telfort, zelf heb ik veel gelezen bij RADAR, maar goed ben niet beinvloed, maar wel na 4 jaar als klant, nu meegemaakt, en min strijd is al bijna 1 jaar lang, van af 2010 maart, heleboel mails, bellen, kost mijn energie, tijd, stress, spanning, TRIEST, natuurlijk voor Telfort medewerker(s) kost veel tijd, maar toch jullie verantwoordelijk, KLANT betaald, maar moet op eerlijk en juiste manier behandeld, en service moet goed, maar in deze geval niet.
Ik lijd, geen woord van telfort medewerker, sorry. heel sprotif te zijn, nog, OK, wij ga vergoeden, of die maanden waarvoor wij lijd... hoef de abodement betalen, maar dat moet maar wij als goede klant vergeten.

Wel, krijgt ik en mijn kennis, grote mond, dreigement ( gebruik andere manier), laat maar toch komen die duerwaarder, en laat maar verkopen mijn abodement die pas in NOV beiindig, gelukkig ben niet 2 jaar contract, al twijvelt, ondanks op mooie pratjes van de verkoper. iedergeval van mijn goede knnis, via politie, beiindig, en andere STOP, die andere durf niet meer de telefoon gebruiken, maar wel ieder maand betalen.

Jullie alleen maar geld , klant MOET betalen, KLSNT moet niet betalen, als probleem veroorzaak door technics, en andere nalatigheid van telfort medewerker(s), Jullie betaald, krijgt salaries, geld van klanten toch.? Tuurlijk er is klant die niet goed betaald, dat zit anders. maar jullie is lui, wil geen moiete, wil lekker makkelijk, kaasje naar de muur ,etc. OM ONDERZOEK, tuurlijk moeilijk, lastig, kost veel tijd, alleen maar probleem voor jullie maar geen geld binnen krijgt, wel kop pijn, maar toch veroorzaak door jullie zelf.

Tuurlijk alle gespreken via mijn eigen SIM kaart, waarom mijn kennis die nooit bellen, krijgt raare rekeningen, als ik zoek zwakteschakelt, om reden wil niet betalen... pffff, moet niet tot 5 jaar wachten... toch..? Waarom berbinding zelcht, valt weg, ka niet meer bellen... hoorde ik iemand anders mee praten, mijn spesificatie, raar nr.... 20 nummertjes in een gesprek, die ik niet kent, veel raar, nog mijn betalingen voor andere klant van telfort, terwijl heb ik boze brief gekrijgen van telfort medewerker(s), veel dingen gebeurt.... HEB JULLIE deze onderzoek, en besprekend op net en eer manier???/ NEE !!!!!!!!! Wel, boze brief, dreigementen, De enige is alleen maar KLANT moet door slikken, en betalen.!!!!

niet voor niks telfor fuzie met KPN, wel kan bekijken van andere opzie, om meer sterk, maar als Telfort en KPN goed, hoef't niet gebeuren, acht sorry hoor, alleen maar meening van DOM en Slehct klant. die trouw bijna 5 jaar lang... !!! TRIEST

Bedrijf is afhankelijk gedraag van medewerker(s), medewerker(s) salaries afhaneklijk van Klanten. toch! Sorry toch bevalt niet wat ik nu hier op de hooghte voor anderen, niet prettig voor telfort medewerker(s), maar ik verteld de waarheid, heb ik geprobeert blijf in prive tot oplossing, maar wel erger en triets geworden. Kan niet egoistische in deze leven, Niet denk om jullie eigen voordeel, wij goede klant betaald, niet leuk, onprettig zo behandelt.

iedergeval wat gat gebeuren, laat maar komen, ik nog betaald de bundel abodement, en gesprek die niet meer klop... ga ik goed bekijken, controleren van af maand Okt/Nov 2010, Des 2010 tot Feb 2011, kost tijd, ik ga niet meer gejacht door jullie, ik betaald die ik gebruik. PUNT uit, jullie blijf denken, gelijk, jammer, kan via rechter, doe maar wat jullie wil doen, wacht ik af, en jullie verantwoordelijk.

Als jullie wakker, en sprotive, misschien toch krijgt ik sprotive antwoord, volwassen antwoord , eer op nette manier: toch krijgt ik schade of zo soort smart geld, of... , maar acht alleen maar en droom.... dom van me om tot zo veer denken, wel slecht behandeld, en boze brief, boze gesprek, etc... TRIEST

heel jammer voor bedrijf naam, EN NAAM, hier in deze wereld, niet draaie alleen maar om geld, natuurlijk geld maakt makelijk, maar niet alles, NAAM ook belangrijk, volgens mij. Dus sluit ik mijn infomratie om TELFORT, TELFORT medewerker(s), TECHNICS werk van telfort, ik ga niet meer schrijven in deze forum, maar de waarheid heb ik op de hooghte voor iedereen, wel meegemaakt of niet. Wel goede ervaring met telfort, iedergevaal met preepay misschien anders..?

( wil ik zeggen, bedrijf die verantwoordelijk neemt, en heel sprotive behandeld is ZIGGO).

Dank u voor iedereen en voor Leila.

Re: telfort medewerker(s) is ..... PROBLEEM

Geplaatst: 26 feb 2011 12:37
door renegade66
hmmm, kan niet echt veel uit dit verhaal opmaken,
misschien dat je iemand kan laten helpen om het in goed nederlands hier neer te zetten?

maar ZIGGO en goed en sportief?????
veel succes dan maar, we zien je denk ik snel hier terug met het onderwerp
Ziggo medewerker(s) is ..... Probleem.

Re: telfort medewerker(s) is ..... PROBLEEM

Geplaatst: 01 mar 2011 08:03
door !in$der
cursus nederlands! :lol: :lol: