http://www.accu-markt.nl/
Geplaatst: 25 feb 2011 17:24
Op 19 december 2010 heb ik op http://www.accu-markt.nl/ een accu besteld voor een HP laptop!
Deze site is volledig nederlands en zag er verder goed uit, er staat dat na betaling binnen 1 dag de accu geleverd wordt mits er met ideal betaald wordt!
Dus ik bestel een accu en betaal via paypal met mijn creditcard (dan duurt het maar een paar dagen langer dacht ik nog)
nou order verstuurd, en krijg verder niets in de mail van bedankt voor uw bestelling, of uw bestelling is geplaatst! dus ik sluit rustig af, ga naar bed en denk dat komt wel, soms duurt dat wat langer!
na 5 dagen nog steeds niets gehoord te hebben heb ik een email verstuurd naar [email protected]
Helaas totaal geen gehoor, dus ik heb vervolgens paypal gebeld met het idee dat ik opgelicht ben!
Paypal zou contact op nemen met de verkoper, en 3 dagen later krijg ik eindelijk antwoord met het bericht i had shipping to you! normally it takes 5 - 30 days
Nou krijg nou wat, ik bestel toch in NL, wat beleven we nou!
na een aantal heen en weer gemaild te hebben blijkt de "eigenaar" in singapore te wonen,
dus ik ben verder akkoord gegaan met de wachttijd!
dus een maand later op 18 januari komt de accu binnen, maar defect doet helemaal niks dat ding!
daarop ben ik paypal gaan bellen, ja sorry meneer, u heeft met creditcard betaald, misschien kunnen hun wat voor je doen,
Creditcard maatschappij gebeld! die willen dan graag je order zien, alle email, bewijs van betaling en noem het maar op voor een eventuele terug betaling,
1 week later brief in de brievenbus, uw geschil is afgewezen, geen geld terug!
je bent alleen verzekerd bij diefstal en verlies!
allemaal heel leuk, maar de verkoper die reageert niet meer!
Het kan toch niet zo zijn dat deze ongeloofelijke s***el er nu met mijn geld vandoor is, ik een kapot product heb , en er helemaal niets tegen kan doen ?
(en ja, ik heb het bedrijf gegoogled voordat ik bestelde en er stonden geen negatieve reacties online, dus ik denk dat is goed)
Deze site is volledig nederlands en zag er verder goed uit, er staat dat na betaling binnen 1 dag de accu geleverd wordt mits er met ideal betaald wordt!
Dus ik bestel een accu en betaal via paypal met mijn creditcard (dan duurt het maar een paar dagen langer dacht ik nog)
nou order verstuurd, en krijg verder niets in de mail van bedankt voor uw bestelling, of uw bestelling is geplaatst! dus ik sluit rustig af, ga naar bed en denk dat komt wel, soms duurt dat wat langer!
na 5 dagen nog steeds niets gehoord te hebben heb ik een email verstuurd naar [email protected]
Helaas totaal geen gehoor, dus ik heb vervolgens paypal gebeld met het idee dat ik opgelicht ben!
Paypal zou contact op nemen met de verkoper, en 3 dagen later krijg ik eindelijk antwoord met het bericht i had shipping to you! normally it takes 5 - 30 days
Nou krijg nou wat, ik bestel toch in NL, wat beleven we nou!
na een aantal heen en weer gemaild te hebben blijkt de "eigenaar" in singapore te wonen,
dus ik ben verder akkoord gegaan met de wachttijd!
dus een maand later op 18 januari komt de accu binnen, maar defect doet helemaal niks dat ding!
daarop ben ik paypal gaan bellen, ja sorry meneer, u heeft met creditcard betaald, misschien kunnen hun wat voor je doen,
Creditcard maatschappij gebeld! die willen dan graag je order zien, alle email, bewijs van betaling en noem het maar op voor een eventuele terug betaling,
1 week later brief in de brievenbus, uw geschil is afgewezen, geen geld terug!
je bent alleen verzekerd bij diefstal en verlies!
allemaal heel leuk, maar de verkoper die reageert niet meer!
Het kan toch niet zo zijn dat deze ongeloofelijke s***el er nu met mijn geld vandoor is, ik een kapot product heb , en er helemaal niets tegen kan doen ?
(en ja, ik heb het bedrijf gegoogled voordat ik bestelde en er stonden geen negatieve reacties online, dus ik denk dat is goed)