LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht: Lotto, twee keer afgeschreven, nooit teruggehad.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
franpetra
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jan 2010 14:16

Opgelicht: Lotto, twee keer afgeschreven, nooit teruggehad.

Ongelezen bericht door franpetra »

Af en toe speel ik mee met de Lotto via internet. Dan wordt er met een Bibit-betaling 5 euro ingehouden van je rekening. In oktober 2010 heb ik dat ook gedaan. Toen is er 2 keer afgeschreven van mijn bankrekening maar 1 keer bijgeschreven op mijn speltegoed. De Lotto erkent de fout, maar weet niet waar het zit. Dan bellen ze: 'mevrouw, excuses, heeft u nog even geduld' maar terugstorten doen ze dus niet. Sindsdien probeer ik die 5 euro terug te krijgen. Ik denk dus dat het meer mensen is overkomen, maar dat die het misschien niet in de gaten hebben gehad. De bank heeft er ook naar gekeken en heeft aangegeven dat het probleem bij de Lotto zit.
Lotto zegt ook dat het hun fout is, maar waarom storten ze het niet terug?
Het gaat me er dus om dat je veilig moet kunnen overboeken met het systeem van Lotto-spelen via internet en niet opgelicht wordt!

In januari heeft de Lotto weer telefonisch contact gezocht, maar ik heb aangegeven dat ik alleen maar schriftelijk een reactie wilde hebben. Dat doen ze dus niet!

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemakat of weet iemand wat ik verder zou kunnen doen?

Groetjes, Fran

MAXIEM

Re: Opgelicht: Lotto, twee keer afgeschreven, nooit teruggehad.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

franpetra

Ik raad je aan om hier een principe zaak van te maken. Per slot is dit gewoon diefstal. Mijn advies is: schakel een incassobureau in op basis van no cure no pay.

Sukses, Maxiem.

Reimer
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 jul 2010 18:37

Re: Opgelicht: Lotto, twee keer afgeschreven, nooit teruggehad.

Ongelezen bericht door Reimer »

Het zijn inderdaad een stelletje oplichters. Ik kreeg een brief met de aanbieding om GRATIS één maand mee te spelen als ik een lot bijkocht. Dat heb ik gadaan, maar die leiers schrijven dat lot dus gewoon af. Niks gratis meespelen dus. Morgen ga ik opzeggen. Met de groeten aan Naomai van As die zich hiervorr laat misbruiken!

Gesloten