| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T Mobile, een en al ellende
-
Missydynamite
T Mobile, een en al ellende
Ik ben zo dom geweest om 4 jaar geleden bij Tmobile een abonnement af te sluiten. Na een verhuizing (door mij netjes doorgegeven) kreeg ik ineens geen facturen meer, na 6 maanden heen en weer bellen kreeg ik eindelijk een factuur van Tmobile en heb ik het hele bedrag in een keer voldaan. Week later brief van deurwaarder in de bus, of ik nog even incassokosten wil betalen, nee dus niet, zij (tmobile had de vordering gecedeerd aan lindorff incasso) brengen het voor de rechter en hebben het op alle fronten verloren aangezien de vordering onterecht was. Vervolgens loopt mijn abonnement (in 2008) door, en wil ik in september 2010 mijn abonnement opzeggen omdat ik er achter kom dat Tmobile c.q. Lindorff mij als wraak voor het verliezen van de rechtszaak heeft geregistreerd bij BKR waardoor ik geen lease auto kan nemen.
Ik schakel vervolgens een advocaat in, en plots begint het gezanik, Tmobile stopt ineens de incasso's, stuurt mij hierover geen bericht, sluit mijn abonnement onverwacht af, terwijl ik zelf elke maand netjes het abonnement betaal zonder acceptgiro o.i.d. , sturen dreigbrieven met enorme bedragen inzake afsluitboetes etc, willen het abonnement niet stopzetten tot einde looptijd mei 2011 en nemen niet de moeite om in te gaan op de argumenten van mijn advocaat.
Ik zou dus zeggen mensen, ga naar een ander, ik ben inmiddels overgestapt naar Hi, die mij gelukkig wel als klant wilde aannemen vorig jaar, nadat ik door middel van de uitspraak kon laten zien dat de registratie onterecht was. Nu zijn inmiddels de registraties verwijderd in BKR, maar nu staat hij dus in Preventel, en ben ik dus verplicht om bij Hi te blijven aangezien andere mobiele aanbieders Preventel raadplegen en niet luisteren naar argumentatie.
Kortom, Tmobile, nooit meer, heb zelfs het Simpel abonnement van mijn dochter opgezegd omdat Tmobile het heeft overgenomen.
Ik schakel vervolgens een advocaat in, en plots begint het gezanik, Tmobile stopt ineens de incasso's, stuurt mij hierover geen bericht, sluit mijn abonnement onverwacht af, terwijl ik zelf elke maand netjes het abonnement betaal zonder acceptgiro o.i.d. , sturen dreigbrieven met enorme bedragen inzake afsluitboetes etc, willen het abonnement niet stopzetten tot einde looptijd mei 2011 en nemen niet de moeite om in te gaan op de argumenten van mijn advocaat.
Ik zou dus zeggen mensen, ga naar een ander, ik ben inmiddels overgestapt naar Hi, die mij gelukkig wel als klant wilde aannemen vorig jaar, nadat ik door middel van de uitspraak kon laten zien dat de registratie onterecht was. Nu zijn inmiddels de registraties verwijderd in BKR, maar nu staat hij dus in Preventel, en ben ik dus verplicht om bij Hi te blijven aangezien andere mobiele aanbieders Preventel raadplegen en niet luisteren naar argumentatie.
Kortom, Tmobile, nooit meer, heb zelfs het Simpel abonnement van mijn dochter opgezegd omdat Tmobile het heeft overgenomen.
-
HTCHenk007
Re: T Mobile, een en al ellende
Laten we voor de volledigheid nog even melden dat dit bij elke provider kan gebeuren. Ook bij good old KPN waar Hi lid van is gebeuren dit soort praktijken daar heb ik zelf helaas ook enige ervaring mee.
MVG,
Henk
MVG,
Henk