Ziggo medewerkers misleiden je met actie
Geplaatst: 28 feb 2011 14:54
Medewerkers van Ziggo hebben mij eind 2009 een aanbod gedaan om ons als klant te behouden. Ik ben akkoord gegaan. Na een maand mocht je weer opzeggen met behoud van de actie ITV decoder 99,00 euro. Na 2 maanden wou ik bij Ziggo weg omdat niets werkte, alleen maar problemen.
Krijg ik na 6 maanden een factuur van 400,00 euro voor de decoder. Wat blijkt.
De opdracht is in zijn geheel geannuleerd en ik heb de ITV decoder aan de deur geaccepteerd, dus moet ik alles betalen. Maar waarom annuleren jullie dan de opdracht, ik beiindig mijn abonnement dat is iets heel anders.
Nee, zo werkt hun systeem niet dus moet ik daar maar voor betalen.
Die medewerker heeft nota bene zelf aan de telefoon gezegd: "mevrouw neem die decoder voor 99,00 euro en zeg over een maand op, kunt u de decoder zelfs doorverkopen!'Heb ik net gedaan hoor, maar ik had gewoon recht op die decoder voor de aanbieding prijs. Hun medewerker heeft lekker een bonusje verdient en ik zit met de gebakken peren!
ZIGGO niet aan beginnen!! Alleen maar slecht !! Vervloek Ziggo.
Krijg ik na 6 maanden een factuur van 400,00 euro voor de decoder. Wat blijkt.
De opdracht is in zijn geheel geannuleerd en ik heb de ITV decoder aan de deur geaccepteerd, dus moet ik alles betalen. Maar waarom annuleren jullie dan de opdracht, ik beiindig mijn abonnement dat is iets heel anders.
Nee, zo werkt hun systeem niet dus moet ik daar maar voor betalen.
Die medewerker heeft nota bene zelf aan de telefoon gezegd: "mevrouw neem die decoder voor 99,00 euro en zeg over een maand op, kunt u de decoder zelfs doorverkopen!'Heb ik net gedaan hoor, maar ik had gewoon recht op die decoder voor de aanbieding prijs. Hun medewerker heeft lekker een bonusje verdient en ik zit met de gebakken peren!
ZIGGO niet aan beginnen!! Alleen maar slecht !! Vervloek Ziggo.