UPC, Wel aanbieden, maar niet kunnen leveren.
Geplaatst: 28 feb 2011 21:22
Beste mensen, ik heb het volgende probleem en zal ongeveer een poging doen om het zo goed mogelijk in beeld te brengen.
Ik heb al een onstabiele verbinding sinds 16 December 2010.
Internet valt weg, en de telefonie, Dat dagelijks om de 20 minuten ongeveer.
Ik ben hiermee naar upc gegaan, en heb nu onderhand een hand vol monteurs over de vloer gehad.
Ze hebben mijn wand contact doos vervangen, modem.
Ik zelf heb alle kabels vervangen.
Ze hebben alles door gemeten, zelfs de buurt verdeler.
En uiteraard is er niets aan de hand vanaf mijn kant.
Na veel bellen "HEEL veel bellen".
Word ik alleen maar zoet gehouden met smoesjes, leugens en de vraag of ik ze me later mogen terug bellen om te kijken of mijn probleem magisch verdwijnt.
Uiteraard gebeurt er niets.
Ik heb pingplotters lopen 24/7 die mijn internet verbinding in de gaten houden en zien wat er gebeurt met mijn data&signaal.
En hier is een voorbeeld.
13 tm 16 Februari
Dit zijn een aantal opgenomen statistieken ( van mijn internet connectie, En je hoeft geen professor te wezen om te zien dat dat rooie in die schema's de afwezigheid van internet betekend. "iets wat niet hoort"
Ik heb ze dit in hun gezicht gedrukt, door zelfs een monteur van upc dit persoonlijk te laten zien.
Waarna ze na anderhalf maand, ongeveer halverwege februari mijn probleem erkennen als een storing. !
Het is : Een UBR probleem.
Dit houd in dat de systemen in de centrale van upc internet niet correct verdelen.
Ja... in der daad dat is inderdaad wat ik ook zie op die metingen die ik gemaakt heb.
En er word absoluut niets maar dan ook niets aan gedaan.
Ze beloven me het te repareren, ze boden me zelfs 2 maanden een gratis pakket aan om bij hun te blijven.
MAAR !
Ik ben nu 45 kilometer verderop in mijn ouderlijk huis.
Mijn oude lui zijn namelijk ook lid van upc.
En plotseling valt het internet weg.
Nee toch.... Dat zal toch niet... pfff...
Pingplotter er op los gelaten.
Resultaat :
Dit is een beeld van 28 Februari.
Niet bij mij thuis, maar bij mijn ouders thuis. (45 kilometer van mijn huis af, waar dit probleem nu in eens ook op duikt)
Dit vertelt mij iets heel duidelijks over UPC.
En voornamelijk over hun netwerk afdeling.
Ze hebben te veel data, dat ze niet kunnen verwerken.
Aangezien 50% van mijn data verloren gaat voordat het zijn doel bereikt heeft.
Ik hoop dat dit de juiste mensen hun ogen open maken, die dit verder uit kunnen zoeken.
Ik heb al een onstabiele verbinding sinds 16 December 2010.
Internet valt weg, en de telefonie, Dat dagelijks om de 20 minuten ongeveer.
Ik ben hiermee naar upc gegaan, en heb nu onderhand een hand vol monteurs over de vloer gehad.
Ze hebben mijn wand contact doos vervangen, modem.
Ik zelf heb alle kabels vervangen.
Ze hebben alles door gemeten, zelfs de buurt verdeler.
En uiteraard is er niets aan de hand vanaf mijn kant.
Na veel bellen "HEEL veel bellen".
Word ik alleen maar zoet gehouden met smoesjes, leugens en de vraag of ik ze me later mogen terug bellen om te kijken of mijn probleem magisch verdwijnt.
Uiteraard gebeurt er niets.
Ik heb pingplotters lopen 24/7 die mijn internet verbinding in de gaten houden en zien wat er gebeurt met mijn data&signaal.
En hier is een voorbeeld.
13 tm 16 Februari
Dit zijn een aantal opgenomen statistieken ( van mijn internet connectie, En je hoeft geen professor te wezen om te zien dat dat rooie in die schema's de afwezigheid van internet betekend. "iets wat niet hoort"
Ik heb ze dit in hun gezicht gedrukt, door zelfs een monteur van upc dit persoonlijk te laten zien.
Waarna ze na anderhalf maand, ongeveer halverwege februari mijn probleem erkennen als een storing. !
Het is : Een UBR probleem.
Dit houd in dat de systemen in de centrale van upc internet niet correct verdelen.
Ja... in der daad dat is inderdaad wat ik ook zie op die metingen die ik gemaakt heb.
En er word absoluut niets maar dan ook niets aan gedaan.
Ze beloven me het te repareren, ze boden me zelfs 2 maanden een gratis pakket aan om bij hun te blijven.
MAAR !
Ik ben nu 45 kilometer verderop in mijn ouderlijk huis.
Mijn oude lui zijn namelijk ook lid van upc.
En plotseling valt het internet weg.
Nee toch.... Dat zal toch niet... pfff...
Pingplotter er op los gelaten.
Resultaat :
Dit is een beeld van 28 Februari.
Niet bij mij thuis, maar bij mijn ouders thuis. (45 kilometer van mijn huis af, waar dit probleem nu in eens ook op duikt)
Dit vertelt mij iets heel duidelijks over UPC.
En voornamelijk over hun netwerk afdeling.
Ze hebben te veel data, dat ze niet kunnen verwerken.
Aangezien 50% van mijn data verloren gaat voordat het zijn doel bereikt heeft.
Ik hoop dat dit de juiste mensen hun ogen open maken, die dit verder uit kunnen zoeken.