KPN heeft een blunder gemaakt, wat moet ik doen?
Geplaatst: 01 mar 2011 14:27
Hallo Allemaal,
Ik heb me hier eengemeldt omdat ik met een probleem zit en advies nodig heb.
(gebeld op: 26/02/2011)
Dit is er gebeurt:
KPN Internet en televisie besteld, de modem zou naar het dichtbij zijnde postkantoor worden bezorgt aangezien ik niet overdag thuis ben. Nu hebben ze het naar een postorder bedrijf gestuurd die het tot driemaal toe heeft willen leveren en nu hebben ze het retour gestuurd.
Ik opgebeld naar KPN en heb in totaal 70 minuten aan de lijn gehangen. In de eerste instantie ging alles goed totdat in de eerste 20 minuten een medewerker de lijn verbrak. Vervolgens bel ik opnieuw en ik vroeg om opheldering, toen werd er tegen mij gezegt 'U dient er maar respect voor te hebben voor het feit dat wij een technische storing hebben'. Vervolgens werd ik doorverbonden en die meneer die ik eraan kreeg kon mij niet helpen en verbond mij wederom door. Deze meneer kon mij wel fatsoenlijk tewoord staan en heeft mij geholpen, er is een klachtformulier aangemaakt waarop we hebben afgesproken dat iemand mij zaterdag of maandag zou bellen, dit is overigens niet gebeurt.
Nu kreeg ik zaterdag van een meneer die beweerde dat hij mijn gegevens van KPN had ontvangen in de mail. Dit bleek ook nog waar te zijn, nu hebben ze mijn gegevens gestuurd naar een man waarvan ze dachten dat ik het was! In princiepe liggen mijn gegevens op straat!!
Mijn naam,adres,telefoonnummer,wachtwoorden van KPN etc...;.
wat moet ik nu hiermee!?
Alvast bedankt!
Ik heb me hier eengemeldt omdat ik met een probleem zit en advies nodig heb.
(gebeld op: 26/02/2011)
Dit is er gebeurt:
KPN Internet en televisie besteld, de modem zou naar het dichtbij zijnde postkantoor worden bezorgt aangezien ik niet overdag thuis ben. Nu hebben ze het naar een postorder bedrijf gestuurd die het tot driemaal toe heeft willen leveren en nu hebben ze het retour gestuurd.
Ik opgebeld naar KPN en heb in totaal 70 minuten aan de lijn gehangen. In de eerste instantie ging alles goed totdat in de eerste 20 minuten een medewerker de lijn verbrak. Vervolgens bel ik opnieuw en ik vroeg om opheldering, toen werd er tegen mij gezegt 'U dient er maar respect voor te hebben voor het feit dat wij een technische storing hebben'. Vervolgens werd ik doorverbonden en die meneer die ik eraan kreeg kon mij niet helpen en verbond mij wederom door. Deze meneer kon mij wel fatsoenlijk tewoord staan en heeft mij geholpen, er is een klachtformulier aangemaakt waarop we hebben afgesproken dat iemand mij zaterdag of maandag zou bellen, dit is overigens niet gebeurt.
Nu kreeg ik zaterdag van een meneer die beweerde dat hij mijn gegevens van KPN had ontvangen in de mail. Dit bleek ook nog waar te zijn, nu hebben ze mijn gegevens gestuurd naar een man waarvan ze dachten dat ik het was! In princiepe liggen mijn gegevens op straat!!
Mijn naam,adres,telefoonnummer,wachtwoorden van KPN etc...;.
wat moet ik nu hiermee!?
Alvast bedankt!