Pagina 1 van 1

tele2 is echt aso

Geplaatst: 02 mar 2011 18:11
door edward terbeek
goedendag,
ik heb al een tijdje tele2 , nu is dit het geval. Ik heb een storting gedaan op 7-2-2011 van 580,00 deze storting was bedoeld voor volkswagen bank voor mijn bedrijfsauto. nu direct gebeld te hebben zouden ze een betaling terug storten met aftrek van openstaande factuur
dus het werd 305,00 nu dit ik heb tig keren gebeld over dit geld en telkens word mij gezegd dat het geld overgemaakt is.

nu heb ik nog steeds (vandaag 2 maart me geld niet terug) nu heb ik weer gebeld vandaag en xxxxx deze zegt weer dat er over geboekt is :
nu omdat ik overstap naar T-mobile
gaan ze mij service kosten in rekening brengen voor het bellen?
75,93 op dit moment kon xxxxx niet het systeem van Tele2 in?
(flauwekul dus) wat ik aan voel is dat ze het geld houden tot en met de eind afrekening . nu ben ik mijn bedrijfsauto kwijt door dit vieze spelletje van tele2?
Kunt U mij hierbij misschien helpen wat te doen of mss dat jullie hier aandacht aangeven omdat ik denk dat ik niet de enige ben die niet tevreden is

[Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.]

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 03 mar 2011 13:11
door Tele2 Webcare
Beste Edward Terbeek,

Vervelend dat er iets mis is gegaan met een terugstorting.
Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Edward Terbeek - Trosradar.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 03 mar 2011 13:21
door renegade66
pfff niemand is tevreden over tele2,

heb je bij overmaken van dit geld een referentienummer o.i.d aangegeven wat de betaling zou kunnen rechtvaardigen?
of stond er een referentienummer o.i.d van dat VW gebeuren?
indien dit het geval is (dat dit overduidelijk voor VW was bestemd) mag tele2 helemaal niets verrekenen en moeten ze de complete €580 terugstorten.

hoelang is dit al geleden?
want terugstorten moet ook binnen een bepaalde periode.

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 14 mar 2011 15:26
door Tele2 Webcare
Beste Edward Terbeek,

Kan ik je nog helpen? Zo ja, dan kun je je postcode en huisnummer en/of klantnummer sturen naar [email protected], o.v.v. Edward Terbeek - Trosradar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 14 mar 2011 17:40
door tiptoo
je hebt het er maar druk mee danielle2 al die forums aflopen omdat klanten door tele 2 niet goed worden behandelt.

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 14 mar 2011 18:07
door Henri42
Tele2 Webcare schreef:Beste Edward Terbeek,

Kan ik je nog helpen? Zo ja, dan kun je je postcode en huisnummer en/of klantnummer sturen naar [email protected], o.v.v. Edward Terbeek - Trosradar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Prima dat er een webcare groep van providers de forums afschuimen en nu nog echt helpen ??? :mrgreen:

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 14 mar 2011 18:26
door Emmy75
Prima dat er een webcare groep van providers de forums afschuimen en nu nog echt helpen ???
Tja als ze daar nu eens mee beginnen, is het niet eens nodig om als die fora af te struinen :wink:

Overigens, keurig dat ze zelf nog een herinnering sturen, Chapeau :!:
Zou wel zo prettig zijn, als TS laat weten of hij dat gedaan heeft/gaat doen en wat uiteindelijk resultaat is.

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 14 mar 2011 18:38
door Henri42
Emmy75 schreef:
Prima dat er een webcare groep van providers de forums afschuimen en nu nog echt helpen ???
Tja als ze daar nu eens mee beginnen, is het niet eens nodig om als die fora af te struinen :wink:

Overigens, keurig dat ze zelf nog een herinnering sturen, Chapeau :!:
Zou wel zo prettig zijn, als TS laat weten of hij dat gedaan heeft/gaat doen en wat uiteindelijk resultaat is.
De topic starters haken vaak af nadat ze het potje opgestookt hebben :lol:

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 15 mar 2011 12:48
door Mark1979
Ik ben nu drie jaar klant bij tele2, we hebben een alles in één pakket.
Het eerste jaar was er niets aan de hand en ging alles goed.
Het tweede jaar kregen we te maken met een storing op de televisie, een keer of tien op een avond liep het beeld vast(dit heeft zo ongeveer 5 maanden geduurd). Je wil niet weten wat voor verschillende raadgevingen die ik kreeg om de storing te verhelpen.
Hier even een opsomming:
- de decoder even uitzetten en weer aanzetten.
- de decoder spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- het modem resetten.
- het modem spanningsloos maken gedurende 20 sec.
- een nieuwe decoder aanschaffen want u beschikt over een oude versie(1jaar geleden geïnstalleerd door de monteur van Tele2?).
- Het is een storing in de centrale waar u op aangesloten zit.
Na veel geduld en een hoop irritaties besloot ik toch nog maar eens te bellen naar de klantenservice. Deze keer kreeg ik weer iemand anders aan de lijn, hij snapte er echt niets van. Vertelde hem weer het hele verhaal, vertelde hem ook als ik de decoder 1minuut spanningsloos maakte en daarna de decoder weer voorzie van spanning dat ik dan weer een uurtje kon kijken voor het weer gebeurde. Hij vertelde me dat het allemaal zeer vervelend was en dat er volop aangewerkt werd. Hij zei ook:" als u nu een verlengkabel met een aan/uit schakelaar naar de zetel brengt dan hoeft u niet meer op te staan voor het spanningsloos maken van de decoder. Heb toen gedreigd met het opzeggen van mijn abonnement, maar ze gingen er weer spoed achter zetten".
Twee weken later was het nog steeds niet verholpen, heb toen besloten om niet te bellen en te wachten tot na mijn vakantie om te kijken of het dan opgelost zou zijn. Drie weken later komen we thuis en ik zet de televisie aan voor ons zoontje zodanig dat wij de auto rustig kunnen uitladen. Maar nee hoor, afgesloten van de services van tele2. "Wegens openstaande factuur" ik heb direct mijn mobiel genomen en gebeld naar de klantenservice van tele2, waar ik een vrouwtje aan de lijn kreeg die me vertelde dat ik de factuur nog niet betaald had en dat ik die eerst moest overmaken met de aansluitkosten en dat ik dan na drie werkdagen weer zou worden aangesloten. Toen werd ik pas pissig en vertelde de telefoniste dat ik gedurende het laatste half jaar altijd mijn factuur op tijd heb betaald terwijl ik geen enkele avond zonder storingen naar tv heb kunnen kijken. Nu ik 2 dagen te laat ben met betalen gelijk al werd afgesloten dat vind ik niet kunnen. Ik vertelde haar ook nog als ik vandaag niet terug werd aangesloten dat ik onmiddellijk mijn contract zou beëindigen de openstaande factuur niet zou betalen en een advocaat op de storingen zou zetten om er werk van te maken om mijn geld van de afgelopen 6 maanden ook weer terug te krijgen. De telefoniste zei toen gelijk dat ik vandaag nog zou aangesloten zou worden en dat ik een maand bedrag terug zou krijgen ten compensatie van de zes maanden ongemak. Tot mijn grote verbazing had ik twee uur later weer beeld zonder dat het uitviel of stil bleef staan. Vervolgens kreeg ik ook een maand abonnementsgeld in mindering gebracht.

Maar ja wat is nu 1 maand terwijl je er 6 maand last van hebt gehad en er 10 tallen euro's aan telefoonkosten hebt gehad.
Wat ik niet snap is dat je klant bent bij tele2"en je moet nog eens gaan betalen voor de klantenservice te bellen, terwijl je ze in de meeste gevallen alleen maar nodig hebt om te vertellen dat hun services het niet doen.
Gelukkig voor Tele2 is dit niet alleen bij hun zo.
Na veel geduld toch no

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 15 mar 2011 18:15
door yvonne54
Het kan nog veel erger,

Ik ben overgestapt van ziggo naar tele 2 en zou 11 februari het beloofde signaal krijgen en de modem maar nee hoor geen signaal dus maar mobiel bellen naar tele 2 en zouden een monteur sturen die er niets aan kon doen want het lag aan de kpn dus een week later kwam er een kpn monteur die ook niets kon doen want het lag aan tele 2 enige tientallen euri aan mobiele kosten van mij en mijn zoon en ze laten je gerust een half uurtje in de wacht maakt ze niets uit nu is er vanmorgen weer een monteur geweest van imtech?? en vertelde mij dat het toch echt aan de kpn ligt en tele 2 belde mij vanmiddag zomaar 2 x op 2 verschillende mensen wel te vertstaan maar wel met dezelfde boodschap dat er binnen 3 werkdagen weer een monteur van kpn komt dus nogmaals ze blijven je van het kastje naar de muur sturen, mijn zoon heeft tele 2 een brief gezonden en nu durven ze te beweren dat de brief niet is aangekomen en vandaag ben ik gaan dreigen met een advocaat want die heb ik gelukkig kortom ik zit al vanaf 11 februari zonder vaste telefoon en zwak signaal internet,

Fijne avond allemaal

Yvonne

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 16 mar 2011 15:00
door Tele2 Webcare
Beste Yvonne54,

Het spijt me te lezen dat je op dit moment nog steeds zonder vaste telefoonlijn en met een traag internetsignaal zit.
Ik heb je probleem al in behandeling genomen via Twitter en ik zal je probleem dan ook verder via dat kanaal behandelen.

@Mark1979: ik zie dat je je bericht op meerdere plaatsen gepost hebt, ik heb al gereageerd in een ander onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: tele2 is echt aso

Geplaatst: 16 mar 2011 19:16
door Henri42
Tele 2 weet wat een twitter is?, nu nog de klantenservice het eea aanleren :mrgreen: