abbonnement opzeggen en na laatste betaling incassoburo GGN.
Geplaatst: 05 mar 2011 22:31
In september 2011 het laatste boekje van Disney ontvangen.
In Oktober de laatste betaling de deur uit gedaan, echter referentie nummer
laatste cijfers omgedraaid. Die € 8,95 is nooit gestorneerd, nooit is er gebeld
of gemaild over de fout. Daarna 1ste /2de aanmaning met Sanoma gemaild over vergissing zonder resultaat.
Daarna GGN incassoburo uit Den Bosch met brief, deze alle bescheiden toegestuurd. Brief terug "namens Sanoma ongegrond verklaard".
Ik heb het bedrag € 58,85 maar overgemaakt omdat ik toch meer kosten moet maken dan het opbrengt. Maar ik wil het er eigenlijk niet bij laten zitten.
Nu weet ik niet of Sanoma echt niet weet waar mijn betaling is gebleven of dat GGN nog wat inkomsten wil genereren.
In Oktober de laatste betaling de deur uit gedaan, echter referentie nummer
laatste cijfers omgedraaid. Die € 8,95 is nooit gestorneerd, nooit is er gebeld
of gemaild over de fout. Daarna 1ste /2de aanmaning met Sanoma gemaild over vergissing zonder resultaat.
Daarna GGN incassoburo uit Den Bosch met brief, deze alle bescheiden toegestuurd. Brief terug "namens Sanoma ongegrond verklaard".
Ik heb het bedrag € 58,85 maar overgemaakt omdat ik toch meer kosten moet maken dan het opbrengt. Maar ik wil het er eigenlijk niet bij laten zitten.
Nu weet ik niet of Sanoma echt niet weet waar mijn betaling is gebleven of dat GGN nog wat inkomsten wil genereren.