KPN wentelt eigen blunder af op klant! schade ruim 600 eur!
Geplaatst: 08 mar 2011 16:10
Mijn zoon heeft sinds 2009 een abonnement bij de KPN voor spraak.
In 2010 heeft hij daar onbeperkt internet aan toegevoegd. Een maand later heeft hij ook een Blackberry abonnement aan toegevoegd (om te pingen). Omdat het toestel hem niet beviel heeft hij deze in januari 2011 verkocht en aan KPN gevraagd om het Blackberry abonnement er weer af te halen. KPN heeft hem echter weer teruggezet naar zijn eerste abonnement, alleen spraak zonder internet. Omdat hij dat niet wist, het is hem ook niet gezegd, heeft hij zijn normale internet gebruik hervat. Gevolg: een rekening van ruim 600 euro. De KPN is niet voor rede vatbaar. Reactie: het jouw aanname dat je internet had, niet ons probleem. Binnen een week is hij afgesloten en wordt gedreigd met incassobureau en aanmelden bij Preventel. Wij vinden dit absurd en men probeert eigen fouten af te wentelen op de klant.
Waarom zo'n arrogante houding van de klantenservice? Ze doen er allles aan om klanten binnen te halen (gratis mobieltjes, reclame etc) maar doen helemaal niets aan het behouden van bestaande klanten. Onbegrijpelijk.
In 2010 heeft hij daar onbeperkt internet aan toegevoegd. Een maand later heeft hij ook een Blackberry abonnement aan toegevoegd (om te pingen). Omdat het toestel hem niet beviel heeft hij deze in januari 2011 verkocht en aan KPN gevraagd om het Blackberry abonnement er weer af te halen. KPN heeft hem echter weer teruggezet naar zijn eerste abonnement, alleen spraak zonder internet. Omdat hij dat niet wist, het is hem ook niet gezegd, heeft hij zijn normale internet gebruik hervat. Gevolg: een rekening van ruim 600 euro. De KPN is niet voor rede vatbaar. Reactie: het jouw aanname dat je internet had, niet ons probleem. Binnen een week is hij afgesloten en wordt gedreigd met incassobureau en aanmelden bij Preventel. Wij vinden dit absurd en men probeert eigen fouten af te wentelen op de klant.
Waarom zo'n arrogante houding van de klantenservice? Ze doen er allles aan om klanten binnen te halen (gratis mobieltjes, reclame etc) maar doen helemaal niets aan het behouden van bestaande klanten. Onbegrijpelijk.