Pagina 1 van 1

Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 08 mar 2011 17:57
door snakese
Wij wilden een alles in 1 pakket. Tele2 had een leuke actie. En toen ging alles mis. Wel elke maand betalen, natuurlijk, maar digitale televisie? Nee dus! Mensen die ons vragen: hebben jullie een nieuw telefoonnummer, we kunnen jullie niet te pakken krijgen! De computer, telefoon en televisie die geregeld op zwart komen te staan. En de oorzaak was niet te vinden. Heel veel telefoontjes en monteurs later kwamen we mét Tele2 tot de conclusie dat het niet werkte en wij mochten ons abonnement opzeggen en het abonnementsgeld van de afgelopen tijd zouden we terug krijgen. Nou, dat klonk ok. Maar dat was begin januari. Nu is het 8 maart en staat het geld nog steeds niet op onze rekening! Wel een brief ontvangen dat het goeld overgemaakt zou worden op 3-3, vandaag gebeld, want het zou nu toch wel op de rekening moeten staan. Nee, die brief had niet verzonden moeten worden. Het geld zal, als daar weer een andere afdeling naar gekeken heeft, niet voor 26 maart op onze rekening gestort worden. Tele2, je wordt er zo moe van!

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 08 mar 2011 18:53
door tiptoo
je krijgt tenminste je geld terug , velen hebben dat niet gekregen.

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 08 mar 2011 20:20
door Henri42
, die brief had niet verzonden moeten worden. Het geld zal, als daar weer een andere afdeling naar gekeken heeft, niet voor 26 maart op onze rekening gestort worden

Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren :!: :arrow:

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 09 mar 2011 09:58
door tiptoo
Henri42 schreef:
Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren :!: :arrow:

dat doet elke provider Henri :mrgreen:

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 09 mar 2011 10:18
door Henri42
tiptoo schreef:
Henri42 schreef:
Bovenstaande lijkt me toch enigzinds afwijzend, men veegt onderling bij Tele 2 de matten schoon en de klant snakese zit met de gebakken peren :!: :arrow:

dat doet elke provider Henri :mrgreen:
In elk geval in meer of mindere mate :wink:

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 09 mar 2011 10:41
door wongdjowoh
November 2010 heb ik ALLES in één van UPC voor een bedrag van €45, - /mnd excl. gebruik telefonie. Op de website wordt geadverteerd gratis installatie.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
Na vele aangetekende brieven dat ik de kosten voor installatie niet betaald, heeft UPC tot op heden nog steeds NIET gereageerd. Maar sturen wel steeds facturen van de “VORIGE kosten” (lees installatiekosten).
In het verleden wel eens klachten over UPC gehoord/gelezen, maar dacht zal wel mee vallen.
Maar nu!
Ik heb het nu wel gehad met UPC wat een arrogant bedrijf. Eens, maar NOOIT meer UPC!
Onder de lezers zullen vast wel mensen zijn die hun ervaringen hier willen delen.

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 09 mar 2011 14:14
door Tele2 Webcare
Beste snakese,

Vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het terugbetalen van je abonnementskosten. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je me je postcode en huisnummer kunnen sturen? Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "snakese".

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 10 mar 2011 09:45
door Henri42
wongdjowoh schreef:November 2010 heb ik ALLES in één van UPC voor een bedrag van €45, - /mnd excl. gebruik telefonie. Op de website wordt geadverteerd gratis installatie.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
Na vele aangetekende brieven dat ik de kosten voor installatie niet betaald, heeft UPC tot op heden nog steeds NIET gereageerd. Maar sturen wel steeds facturen van de “VORIGE kosten” (lees installatiekosten).
In het verleden wel eens klachten over UPC gehoord/gelezen, maar dacht zal wel mee vallen.
Maar nu!
Ik heb het nu wel gehad met UPC wat een arrogant bedrijf. Eens, maar NOOIT meer UPC!
Onder de lezers zullen vast wel mensen zijn die hun ervaringen hier willen delen.

Wat wil je delen??
Protestmars?
Kamervragen?
Kabel doorknippen ?

Dit is een Tele2 topic, open dan een nieuw lijntje :mrgreen:

ps: lees even de voorwaarden door verbonden aan het ingekochte product a E 45,- van UPC, :lol:

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 10 mar 2011 10:09
door trebelski
wongdjowoh schreef:November 2010 heb ik ALLES in één van UPC voor een bedrag van €45, - /mnd excl. gebruik telefonie. Op de website wordt geadverteerd gratis installatie.
Wat schetst mijn verbazing toen de eerste rekening viel, kosten van installatie.
Waren die kosten wel van de installatie want er zijn wel andere kosten die verrekend worden op de eerste factuur.
Algemeen

Zitten er extra kosten vast aan de Alles-in-1-pakketten? Niet altijd. We rekenen alleen 25 euro administratiekosten voor het Alles-in-1 Voordeelpakket, voor alle andere Alles-in-1-pakketten betaalt u geen administratiekosten. De administratiekosten bij het Alles-in-1 Voordeelpakket vervallen zodra u een extra optie toevoegt aan uw pakket. Hou daarnaast rekening met 45 euro borg. Dit bedrag betaalt u voor het modem dat u in bruikleen krijgt bij internet of telefonie van UPC. Als uw abonnement stopt en u geeft het modem terug, dan krijgt u dit bedrag van ons retour.
http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket/

Re: Tele2, wat moet je er mee

Geplaatst: 20 mei 2011 15:34
door Tele2 Webcare
Beste Snakese,

Een tijd geleden, op 9 maart jl., heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen. Helaas heb ik hier geen reactie meer op mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en ga de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2