LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Lebra_2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32

XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Lebra_2009 »

Ik ben sinds kort klant bij XS4ALL, maar zeker niet tevreden en wel om de volgende punten.

- Gaven aan dat ik minimaal 16Mb kan krijgen, was tot twee keer bevestigd. Blijkt in de werkelijkheid maar 4Mb :x te zijn (zie verhaal hieronder).

- Spooktelefoontjes via de telefoon, iedere 15 minuten. Bleek de lijn niet stabiel te zijn. Moest de lijn terugschroeven naar 11Mb

- Twee weken lang een klapperde lijn (uitvallende verbindingen), waarbij ik het meeste zelf maar moest oplossen. Lijn terug geschroefd naar naar 3,5Mb. :evil:

- Had twee maanden gratis internet(actie), maar door administratieve fout hebben ze het gewoon geïncasseerd. Nu zit ik nog op mijn geld te wachten, zelfs na beloftes dat het betaald zou worden :idea: .

- Ik kan gelukkig mijn abonnement opzeggen, wegens de prijsstijging die ze hebben doorgevoerd. Dus mensen, check goed wat u postcode werkelijk kan ontvangen!!

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Ben al jaren een abonnement bij ze en ben erg tevreden.

Hopenlijk zijn je problemen snel opgelost.

Marcus58
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2011 21:54

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Marcus58 »

Nog nooit is de verbinding uitgevallen. Jammer heeft Xs4all een slechte virusscanner....

BorSpil
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2011 13:04

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door BorSpil »

Ik heb sinds kort TV van XS4All na al jaren bij deze provider internet (en bellen) te betrekken.
TV is een nieuwe dienst en op de site staat wat je allemaal mag verwachten. Nu, na een aantal weken ben ik helemaal niet tevreden met wat ik krijg. Ondanks dat ik een goede, snelle lijn heb, kan ik niet een programma opnemen terwijl ik een ander programma wil bekijken. Anderen kunnen dat wel. De helpdesk kan of wil er niets aan doen. "U heeft toch 'Programma Gemist'", da's ook een dienst bij TV van XS4All. Echter dit laat slecht een zeer summiere keuze zien van Ned1, 2 en 3. Soms maar 1 of twee programma's per dag en slechts een paar dagen terug. Je kunt wel een extra pakket nemen, dat kost 15 euro, maar dan kun je 10 dagen terug.
Opzeggen kan ik niet ondanks dat ze niet bieden wat ik verwacht had. Ik zit er voor 1 jaar aan vast.
Diep triest!

Witter12
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2011 12:52

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Witter12 »

Borspil, je verhaal komt me bekend voor... Ik wacht nog steeds op een telefoontje om het op te zeggen.
Ik denk erover om geheel van xs4all weg te gaan, terwijl ik toch al jaren abonnee ben.
Al is het product internet en bellen wel redelijk, het internet-TV-product is bijzonder slecht. Ik snap niet dat xs4all dat durft aan te bieden zonder de mogelijkheid om het toch niet te nemen.
De support/service is echt allerbelabberst, alleen daarom wil ik wel weg:
Nadat een monteur 40 minuten met de helpdesk heeft gebeld, zou xs4all het opnemen met de fabrikant en binnen 3 dagen zou het geregeld moeten zijn. Wel, na heel wat langer gewacht te hebben heb ik maar gebeld, zonder soelaas.
Ik heb daarmee ook gezegd dat ze niet bieden wat mag worden verwacht en dat ik dit product op deze wijze niet wilt.
Na veel gesjachel doorverbonden met een zakelijke afdeling, daar zouden ze proberen wat te doen valt en mij diezelfde dag nog terug bellen.
Je raad het al: niet gebeld! Ik zal maandag nog maar eens bellen.

Ook is de snelheid van mijn abonnement beduidend hoger dan wat ik krijg. Ik krijg zelfs ruim minder dan de lijn aan kan. Daarover een mail gestuurd, maar wederom niets vernomen!

Nee, ook deze support is slecht. Hoe kan het dan dat XS4ALL nog steeds als beste getest is? Ik begrijp dat niet en hoop dat het binnenkort veel slechter zal worden beoordeeld op service. Misschien dat ze dan eens wakker worden daar.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

evdbeek99 schreef:Ben al jaren een abonnement bij ze en ben erg tevreden.
Hopenlijk zijn je problemen snel opgelost.
Daar heeft TS helaas niet zo veel aan dat jij tevreden bent.
XS4all heeft de problemen al "opgelost" door de snelheid tot bijna niets te reduceren.
Onterecht incasseren en slecht terugbetalen kunnen ze, dat heb ik zelf ook gemerkt.
Ik ben lang klant geweest bij XS4all, heb ze ook bij familie en kennissen aangeraden maar zou dat nu niet meer doen, de hoge prijs zijn ze niet meer waard nu ze steeds meer KPN mentaliteit krijgen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Henri42 »

CaptainSlow schreef:
evdbeek99 schreef:Ben al jaren een abonnement bij ze en ben erg tevreden.
Hopenlijk zijn je problemen snel opgelost.
Daar heeft TS helaas niet zo veel aan dat jij tevreden bent.
XS4all heeft de problemen al "opgelost" door de snelheid tot bijna niets te reduceren.
Onterecht incasseren en slecht terugbetalen kunnen ze, dat heb ik zelf ook gemerkt.
Ik ben lang klant geweest bij XS4all, heb ze ook bij familie en kennissen aangeraden maar zou dat nu niet meer doen, de hoge prijs zijn ze niet meer waard nu ze steeds meer KPN mentaliteit krijgen.
Welke provider beveelt Cpt Slow wel aan ? :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door ciske »

Henri42 schreef:


Welke provider beveelt Cpt Slow wel aan ? :mrgreen:
Wat is jouw bijdrage hieraan Henri? hier heeft TS niks aan.

Ik weet niks van deze provider dus hou dat dan ook voor mij.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Henri42 »

ciske schreef:
Henri42 schreef:


Welke provider beveelt Cpt Slow wel aan ? :mrgreen:
Wat is jouw bijdrage hieraan Henri? hier heeft TS niks aan.

Ik weet niks van deze provider dus hou dat dan ook voor m
ij.
Een provider wordt ontraadt door CPt Slow, een andere tip kan belangrijk zijn voor de Ts.
Ik heb een kabel, ik weet niets van xs4all en de KPN, daarover laat ik me ook niet over uit

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Als XS4all het niet klaarspeelt om adsl goed te laten werken zal een andere adsl provider dit ook niet lukken, want ook die moet immers werken met dezelfde KPN centrale en koperdraad.
Een andere adsl provider zoeken geef ik dus niet veel kans, blijven over glasvezel en kabel.
Als in de gemeente van TS nog geen glasvezel is (en ook geen vooruitzicht dat dit binnen afzienbare tijd gaat gebeuren) dan blijft alleen de kabel over.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door ronald g »

Tv kijken via een adsl lijn vergt een zeer goede bekabeling zowel binnenshuis als de kabel buitenshuis. Signaal verlies is de belangrijkste oorzaak en geen enkele adsl aanbieder kan een beter signaal aan bieden als dit niet opgelost wordt. Blijft over de kabel jawel de kabel dan kun je wel een goede snelheid halen rustig tv kijken en ook nog bellen ook zonder dat er verlies op treed.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

XS4ALL is van KPN. Een gewone internetprovider met een "wij-zijn-de beste-en-de-enige-echte-kwaliteitsprovider" marketingsaus. De ervaring van topicstarter bewijst dus dat je daar beter niet in kan trappen. Vooral als je weet dat XS4ALL de allerduurste provider is. En omdat KPN nou bepaald geen sympathiek bedrijf is, zou ik dat geld zeker in mijn zak willen houden.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door ronald g »

Xs4all is wel onderdeel van KPN maar opereert zelfstandig. Ze komen goed uit testen maar als het fout gaat is het vaak omdat klanten te ver van het verdeelpunt af wonen en die koperen draadjes in je telefoon aansluiting zijn vaak tientallen jaren oud. Twee koperdraadjes van nog geen tiende millimeter doorsnee moeten alle data verwerken logisch dat er verlies optreed.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

ronald g schreef:Xs4all is wel onderdeel van KPN maar opereert zelfstandig. Ze komen goed uit testen maar als het fout gaat is het vaak omdat klanten te ver van het verdeelpunt af wonen en die koperen draadjes in je telefoon aansluiting zijn vaak tientallen jaren oud. Twee koperdraadjes van nog geen tiende millimeter doorsnee moeten alle data verwerken logisch dat er verlies optreed.
XS4all drijft bij die testen denk ik nog steeds op goodwill van vroeger, klanten die recentere ervaringen hebben met problemen bij XS4all zijn niet meer zo positief.
De invloed van KPN hebben ze lang buiten de deur kunnen houden, maar wordt nu merkbaar steeds groter. Prijsverhogingen, bellen afrekenen per minuut, arrogante reacties bij klachten, fouten bij opzeggen, etc. etc.
Ineens zie je XS4all ook steeds meer op dit forum voorbijkomen.

Jammer, het was een mooi bedrijf, maar zoals alles wat KPN in haar smerige klauwen krijgt wordt het vakkundig afgebroken.

Muluns
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2011 13:51

Re: XS4ALL toch zwaar tegen gevallen

Ongelezen bericht door Muluns »

Ik snap helemaal wat je bedoelt, was jaren tevreden klant bij xs4all na slechte ervaringen met kabelaar casema.
Maar sinds ik problemen ondervind bij aanvragen van tv bij xs4all heb ik alleen nog maar administratieve rompslomp en arrogante reactie van ze ontvangen. Geen enkel spatje klantvriendelijkheid te bekennen.

Dacht dat ik een van de weinige was met klachten, maar zie ze idd steeds vaker opduiken in, recente, topics.

Gesloten