LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag aan de mensen achter de redactie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
uitleg over slotjes

Vraag aan de mensen achter de redactie

Ongelezen bericht door uitleg over slotjes »

Tros Radar,
Waarom is het bericht 'dexia gaat iedereen dagvaarden'beloont met een slotje. Ik begrijp dat niet.Kunt u mij uitleg verschaffen in deze.
Bij voorbaat bedankt.

Pieter

Re: Vraag aan de mensen achter de redactie

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste "uitleg over slotjes"

Ik ben wel de redactie niet maar mischien kan ik je hier een antwoord op geven.

Het forum registreerd IP adressen. Mischien kan het zijn dat de originator meerdere aliasen gebruikt en meerdere "opruiende" topics aanmaakt of reactie plaats onder hetzelfde IP adres.
Of dit zo is weet alleen de moderator, voor ons blijft het gissen.

Mvg Pieter

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste heer / mevrouw,

De posting wordt niet met feiten onderbouwd en is wedrom een poging om reacties uit te lokken en / of paniek te zaaien.

Voor deze doeleinden is dit forum niet in het leven geroepen.

Wij hopen dat u zich hierin kunt vinden.

Redactie TROS Radar

NOG EEN VRAAG

Ongelezen bericht door NOG EEN VRAAG »

Nee, Tros Radar, ik kan mij hier helemaal niet in vinden. Berichten met oproepen tot het niet meer betalen van een contractuele verplichting mogen in uw ogen wel en het posten van eventueel logisch gevolg van dat niet betalen mogen niet. Volgens mij is hier sprake van een erg nare vorm van '1984'.Paniek zaaien geldt blijkbaar alleen maar voor de mensen die zogenaamd gedupeerd zijn; die mogen wel paniek zaaien (mensen plegen zelfmoord, etc), maar een kritische noot kan niet gekraakt worden.
BELACHELIJK!!!!!

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Beste Pieter,

Ik begrijp je reactie wel nadat er een rare topic over jou is geplaatst hier maar je kunt zelf ook te ver gaan. Als we nou allemaal voor politieagent gaan spelen en de redactie massaal met e-mails gaan overspoelen wat krijgen we dan?? Juist ja dan kan het forum beter gesloten worden.

Als je helemaal niets meer mag zeggen, dan is er geen discussie meer mogelijk. Lees eens wat Sara daar over heeft geschreven.

Groet,

Albert.

Anke

Ongelezen bericht door Anke »

Beste Tros-redactie, hartelijk dank voor uw hulp. Ik was ontzettend geschrokken. Ik ben al een nerveus type en toen ik dat bericht las, schrok ik helemaal. Bedankt!

Albert

Anke,

Je moet niet zo gauw schrikken zeker pas nieuw hier ?

Albert.

Margriet

Ongelezen bericht door Margriet »

Tros redactie hij staat er weer op onder nogmaals.Groeten Margriet.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Tros radar

Prima aktie!

Als je zo'n bericht plaatst, waarbij je op je vingers na kunt tellen hoeveel onrust je zaait, zorg dan dat er een
bron vermeld wordt.

groet
Revo

Margriet

Tros redactie Sorry ik bedoel dan maar op deze manier etc.Groeten Margriet.

Anke

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Albert, ik ben hier inderdaad niet zo lang. Ik heb thuis ook geen internet dus moet ik naar mijn vriendin om dit forum te kunnen raadplegen. Was jij dan niet geschrokken van die mededeling? Ik heb net een eerste aanmaning gekregen van Legio Lease. Ik heb daarvoor al een brief gestuurd dat ik geen enkele bank mij een lening wilt geven. Krijg ik prompt het DEXIA -aanbod.

Margiet

Ongelezen bericht door Margiet »

Anke zie hoe Albert reageert op andere topic en dan weet je genoeg over Albert denk ik.{topic Geen antwoord}Groeten Margriet.

Albert

Hoi Anke,

Ik schrik niet zo gauw hoor. Ik heb 2 aflopende contracten en een aardige restschuld die ik van mijn leven nooit betaal. Laat Dexia maar komen en bedenk in deze zaak één ding het recht zal zegevieren. Bedenk wel als je ingaat op het aanbod, dat je al je rechten verliest. Wordt lid van SLV en/of Pay-back dan worden je kansen groter.

Succes,

Albert.

Groet

Albert

Margriet,

Ik wil dit forum graag een beetje levendig houden en als we de redactie allemaal gaan overspoelen met e-mails dan kunnen ze dit forum beter sluiten.

Overigens mijn complimenten voor je mensenkennis.

Albert.

Henkie

Ongelezen bericht door Henkie »

geplaatst door NOG EEN VRAAG op 08-06-2003 om 20:35

NOG EEN VRAAG

Nee, Tros Radar, ik kan mij hier helemaal niet in vinden. Berichten met oproepen tot het niet meer betalen van een contractuele verplichting mogen in uw ogen wel en het posten van eventueel logisch gevolg van dat niet betalen mogen niet. Volgens mij is hier sprake van een erg nare vorm van '1984'.Paniek zaaien geldt blijkbaar alleen maar voor de mensen die zogenaamd gedupeerd zijn; die mogen wel paniek zaaien (mensen plegen zelfmoord, etc), maar een kritische noot kan niet gekraakt worden.
BELACHELIJK!!!!!

Margriet

Albert ik las dat je het alweer voor gezien hield voor deze avond,toch maar bedacht!Wbt.het antwoord aan Anke daar ben ik het met je eens.Groeten Margriet.KOM OOK 18 JUNI NAAR DEN-HAAG!!!!!!

Albert

Dag Margriet,

Ik heb me bedacht en blijf nog maar even ;)

Hoi, Albert

Pommeltje

Ongelezen bericht door Pommeltje »

Margriet waarom ga je de Libelle niet lezen, heb je ook wat te doen vanavond:-))

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Albert,

Om even te reageren op jouw vraag;
De reden om een e-mail naar een speciaal adres te sturen kan de moderator helpen zijn taak uit te voeren om het forum informatief te houden. Hierdoor wordt het algemene e-mail adres van de Tros Radar ontlast. Dat mij het een keer is overkomen is niet de drijveer. Waar het mij omgaat is dat forum bezoekers en in dit geval gedupeerde nog angstiger worden als ze al zijn. zogenaamde "grapjassen" ruiken dit en spelen hier maar al te graag op in.
Word ik hiermee een "forum politie"? Nee die mening ben ik niet toegedaan, en ben dat ook niet van plan om te worden. Alleen als het de spuigaten dreigt uit te lopen maak ik er melding van.

Mvg pieter

Albert

Beste Pieter,

Is duidelijk bedankt voor je uitleg.

Groet,

Albert.

Gesloten