Wij hebben een offerte ontvangen van D&M Bouw voor het plaatsten van een dakkapel en zijn van plan om de dakkapel door D&M Bouw te laten plaatsen. Nu vind ik op internet veel wisselende ervaringen (negatieve en positieve).
Heeft iemand van jullie ervaring met D&M Bouw uit Nunspeet?
En weet iemand of er een vakorganisatie is voor dakkapelbouwers of een ander waarborgfonds waar ze geregistreerd kunnen/moeten zijn?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] D&M Bouw Nunspeet
Re: D&M Bouw Nunspeet
Directe ervaring hebben wij niet, maar wel heel veel wisselende ervaringen gehoord. Wij hebben daarom gekozen voor een andere dakkapellen bouwer, wel uit nunspeet eo. Zitten er genoeg nl.
Wat wij hoorde was dat er trespa verkocht werd en dat er vervolgens een ander goedkoper materiaal aan de dakkapel werd gezet. Op zich niet erg, maar meld dit van te voren en bereken dit ook door aan de klant. Ons werd toen op dit forum geadviseerd om met een partij in zee te gaan waar pas afgerekend te worden na oplevering van de dakkapel. Je staat dan nl ontzettend sterk, ook met het oog op evt faillisement.
Daarnaast zou ik me ook goed laten informeren over service, is dit een volledige afdeling en wordt er snel gereageerd of is het een klein bedrijf waar service een ondergeschoven kindje is.
Succes met de keuze in elk geval!
Wat wij hoorde was dat er trespa verkocht werd en dat er vervolgens een ander goedkoper materiaal aan de dakkapel werd gezet. Op zich niet erg, maar meld dit van te voren en bereken dit ook door aan de klant. Ons werd toen op dit forum geadviseerd om met een partij in zee te gaan waar pas afgerekend te worden na oplevering van de dakkapel. Je staat dan nl ontzettend sterk, ook met het oog op evt faillisement.
Daarnaast zou ik me ook goed laten informeren over service, is dit een volledige afdeling en wordt er snel gereageerd of is het een klein bedrijf waar service een ondergeschoven kindje is.
Succes met de keuze in elk geval!