Hotelgoldcard blijft oplichten na uitzending radar
Geplaatst: 12 mar 2011 16:18
Ook ik ben in de mooie praatjes getrapt.
In December 2009 werd ik gebeld over een geweldige aanbieding van Hotelgoldcard.
Het ging om:
-een goldcard waarmee ik bij 1000 hotels gratis kan overnachten maar wel ontbijt en diner moet nuttigen.
-een silvercard waarmee ik bij 10.000 hotels korting krijg.
-een discount card waarmee ik hh apparatuur kan kopen tegen inkoopprijs bij mediamarkt en expert.
Met name de laatste aanbieding vond ik erg interessant. De discount kaart kon ik met behulp van mijn goldcard nummer aanvragen bij Disco Card Europe. Volgens de aanbieder had ik al met 1 aankoop, het bedrag van de kaarten terugverdiend
Ik ging accoord met de mooie aanbieding en zou de kaarten van Hotelgoldcard binnen 2 weken ontvangen. Uiteindelijk werd er na 2 weken wel een bedrag van 153,95 afgeschreven, maar kreeg de kaarten 2 weken later als beloofd. Ik was blij dat de kaarten er eindelijk waren en activeer de goldcard. Stom van mij, want er bleek namelijk verder niets van te kloppen, kwam ik toen pas achter
Ik ontving uiteindelijk:
-Een goldcard waarmee ik bij 1000 hotels gratis kan overnachten maar wel ontbijt en diner moet nuttigen.
-Een blanco silvercard waarmee ik NIET bij 10.000 hotel korting krijg. Een nutteloos stuk plastic dus.
-De discount card waarmee ik hh apparatuur kan inkopen tegen inkoopprijs bij mediamarkt en expert bleek niet te bestaan, maar bleek slechts een inkoopnummer waarmee ik via de site van disco card hh apparatuur kan bestellen. Dus niet bij expert en mediamarkt en dit inkoopnummer heb ik nog NIET ontvangen.
Ik heb alles vervolgens diezelfde avond teruggestuurd met een nette brief erbij en het geldbedrag via de bank teruggehaald, tevens gelijk een blokkade op het rekeningnummer gezet.
Na een maand krijg ik opeens Direct Incasso op mijn dak, dus ik stuur een e-mail naar Hotelgoldcard:
"Geachte heer/mevrouw
Na activatie van deze goldcard stuitte ik op een probleem.
Mijn silvercard was onbedrukt en onbruikbaar.
Eerder was ik er al achter gekomen dat ik geen kaart kreeg
van Disco Card Europe, maar een klantnummer die ik gemaild zou krijgen.
Dit nummer heeft mij tot op heden nog niet bereikt.
Omdat ik ontevreden was over het product, omdat het niet hetgeen is wat mij
is beloofd en de silvercard onbruikbaar is, heb ik de kaarten geretourneerd in originele
enveloppe en mijn geld teruggeboekt. Ik heb in de enveloppe een schrijven
toegevoegd met de reden van het retour.
Nu ontvang ik van u nogmaals de rekening van €153,95 via Direct incasso met een
verhoging van €39,63.
Misschien is het bericht nooit bij u aangekomen, en ik hoop dat ik via deze weg toch
voldoende geïnformeerd heb.
Met vriendelijke groet,"
Vervolgens ontvang ik een mail terug met daarin:
"Geachte heer,
Wij zijn disco card europa niet.
Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüssen, With kind regards,
Servicedesk
Hotelgoldcard"
Ze konden schijnbaar niet eens de moeite nemen mijn mail te lezen en klacht te behandelen. Ik heb ze weer een mail gestuurd waarin ik maar duidelijk maakte dat ik het echt tegen Hotelgoldcard had. Ik kreeg daarop de volgende mail terug:
"Geachte heer,
U heeft de card geactiveerd en bent akkoord gegaan met de voorwaarden.
Lijkt ons logisch dat u er dan ook betaalt.
Je stuurt een gelezen boek toch ook niet meer terug? Wij sluiten hiermee deze discussie.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk."
Waarop mijn reactie:
"Geachte heer/mevrouw
Ja dat stuur ik wel terug als dat boek halverwege onbedrukt blijkt te zijn, net als de silvercard die u mij stuurde.
Een discussie heb ik echter nooit met u kunnen voeren, aangezien klantvriendelijkheid niet zo hoog staat aangeschreven als het terugsturen van onbeschofte mail.
Met Vriendelijke groet,"
Hierna heb ik mijn eigen maar gericht op Direct Incasso aangezien zij het bedrag wilden vorderen. Ik heb bij hun na een hoop bellen en mailen aan het verstand gekregen dat ik niets ging betalen, tenzij een rechter anders zou beslissen. Nadat ik dus meerdere keren vroeg om een rechtzaak en het incasso bureau ermee dreigden, hoorde ik opeens niets meer van Direct Incasso en ging ervan uit dat alles in orde was verder. Ik heb dus nooit voor de spullen betaald.
Ik heb verleden jaar ook wel vol spanning zitten kijken naar de uitzending van radar en hoopte dat Hotelgoldcard hierdoor zijn lesje wel had geleerd.
Nu ontvang ik opeens weer mail van Hotelgoldcard, dat ze mijn kaart willen verlengen, maar ze het bedrag niet af kunnen schijven. ???????? is mijn gedachte. Ik heb de kaarten teruggestuurd, nooit betaald en nu doen ze me weer een superaanbieding. Aangezien ze mij voor het eerst in December hebben benaderd en de geldigheids termijn van mijn kaart volgens hun zegge, loopt van December tot December. Bieden ze me mij nu jaar gratis aan zodat ze de termijn in het vervolg van Januari tot Januari loopt.
Best raar om een persoon die je bestempeld als wanbetaler en benaderd met incasso bureaus, zo'n aanbieding doet. Maarja ik heb ze gemaild dat ik geen interesse heb en de aanbieding mogen houden. Zij blijven mij nu echter lastigvallen omdat ik naar hun zegge een abonnement zou hebben. Ik heb nog tot morgen 13-3-2011 de tijd om te betalen, anders gaat het weer naar Direct Incasso.
Ik verheug me nu al op de rechtzaak die waarschijnlijk nooit gaat komen, ik ben zeker weer niet van plan om gehoor te geven aan de dreigementen van Hotelgoldcard en Direct Incasso. Laat die rechtzaak maar komen zeg ik.
Gisteren ben ik ook nog bij de politie geweest en die moesten er ook wel erg om lachen. Hun advies was om contact op te nemen met mijn rechtsbijstand verzekering en ze op die manier af te schrikken. De politie zegt namelijk ook dat het door dit soort bedrijfen vaak alleen bij dreigen blijft en me er niet zo'n zorgen over hoef te maken. Hotelgoldcard staat namelijk helemaal niet zo sterk als ze beweren. Het is mij ook nog niet duidelijk hoe dit clubje in elkaar steekt, heb het over Hotelgoldcard, Sell-it, Matt consultancy en Disco Card Europe, die volgens mij met zijn 4en achter al deze oplichtingen zitten. Kan natuurlijk ook dat Disco Card Europe gewoon in een slecht daglicht geplaats wordt door de andere 3.
Ik ben nu ook een hyves begonnen, genaamd "stop hotelgoldcard" waar mensen die wel zin hebben in een strijd tegen dit bedrijf, zich aan kunnen melden. Samen staan we sterker zeg ik nu eenmaal. Er is ook een mail adres "[email protected]" waar u naar kunt mailen. Ik hoop dat ik genoeg mensen bij elkaar kan krijgen om dit bedrijf gezamelijk aan te klagen, en in contact te komen met mensen die misschien wat beter thuis zijn in het aanpakken van dit soort situaties.
STOP DEZE OPLICHTERS.
bedankt voor het lezen.
In December 2009 werd ik gebeld over een geweldige aanbieding van Hotelgoldcard.
Het ging om:
-een goldcard waarmee ik bij 1000 hotels gratis kan overnachten maar wel ontbijt en diner moet nuttigen.
-een silvercard waarmee ik bij 10.000 hotels korting krijg.
-een discount card waarmee ik hh apparatuur kan kopen tegen inkoopprijs bij mediamarkt en expert.
Met name de laatste aanbieding vond ik erg interessant. De discount kaart kon ik met behulp van mijn goldcard nummer aanvragen bij Disco Card Europe. Volgens de aanbieder had ik al met 1 aankoop, het bedrag van de kaarten terugverdiend
Ik ging accoord met de mooie aanbieding en zou de kaarten van Hotelgoldcard binnen 2 weken ontvangen. Uiteindelijk werd er na 2 weken wel een bedrag van 153,95 afgeschreven, maar kreeg de kaarten 2 weken later als beloofd. Ik was blij dat de kaarten er eindelijk waren en activeer de goldcard. Stom van mij, want er bleek namelijk verder niets van te kloppen, kwam ik toen pas achter
Ik ontving uiteindelijk:
-Een goldcard waarmee ik bij 1000 hotels gratis kan overnachten maar wel ontbijt en diner moet nuttigen.
-Een blanco silvercard waarmee ik NIET bij 10.000 hotel korting krijg. Een nutteloos stuk plastic dus.
-De discount card waarmee ik hh apparatuur kan inkopen tegen inkoopprijs bij mediamarkt en expert bleek niet te bestaan, maar bleek slechts een inkoopnummer waarmee ik via de site van disco card hh apparatuur kan bestellen. Dus niet bij expert en mediamarkt en dit inkoopnummer heb ik nog NIET ontvangen.
Ik heb alles vervolgens diezelfde avond teruggestuurd met een nette brief erbij en het geldbedrag via de bank teruggehaald, tevens gelijk een blokkade op het rekeningnummer gezet.
Na een maand krijg ik opeens Direct Incasso op mijn dak, dus ik stuur een e-mail naar Hotelgoldcard:
"Geachte heer/mevrouw
Na activatie van deze goldcard stuitte ik op een probleem.
Mijn silvercard was onbedrukt en onbruikbaar.
Eerder was ik er al achter gekomen dat ik geen kaart kreeg
van Disco Card Europe, maar een klantnummer die ik gemaild zou krijgen.
Dit nummer heeft mij tot op heden nog niet bereikt.
Omdat ik ontevreden was over het product, omdat het niet hetgeen is wat mij
is beloofd en de silvercard onbruikbaar is, heb ik de kaarten geretourneerd in originele
enveloppe en mijn geld teruggeboekt. Ik heb in de enveloppe een schrijven
toegevoegd met de reden van het retour.
Nu ontvang ik van u nogmaals de rekening van €153,95 via Direct incasso met een
verhoging van €39,63.
Misschien is het bericht nooit bij u aangekomen, en ik hoop dat ik via deze weg toch
voldoende geïnformeerd heb.
Met vriendelijke groet,"
Vervolgens ontvang ik een mail terug met daarin:
"Geachte heer,
Wij zijn disco card europa niet.
Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüssen, With kind regards,
Servicedesk
Hotelgoldcard"
Ze konden schijnbaar niet eens de moeite nemen mijn mail te lezen en klacht te behandelen. Ik heb ze weer een mail gestuurd waarin ik maar duidelijk maakte dat ik het echt tegen Hotelgoldcard had. Ik kreeg daarop de volgende mail terug:
"Geachte heer,
U heeft de card geactiveerd en bent akkoord gegaan met de voorwaarden.
Lijkt ons logisch dat u er dan ook betaalt.
Je stuurt een gelezen boek toch ook niet meer terug? Wij sluiten hiermee deze discussie.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk."
Waarop mijn reactie:
"Geachte heer/mevrouw
Ja dat stuur ik wel terug als dat boek halverwege onbedrukt blijkt te zijn, net als de silvercard die u mij stuurde.
Een discussie heb ik echter nooit met u kunnen voeren, aangezien klantvriendelijkheid niet zo hoog staat aangeschreven als het terugsturen van onbeschofte mail.
Met Vriendelijke groet,"
Hierna heb ik mijn eigen maar gericht op Direct Incasso aangezien zij het bedrag wilden vorderen. Ik heb bij hun na een hoop bellen en mailen aan het verstand gekregen dat ik niets ging betalen, tenzij een rechter anders zou beslissen. Nadat ik dus meerdere keren vroeg om een rechtzaak en het incasso bureau ermee dreigden, hoorde ik opeens niets meer van Direct Incasso en ging ervan uit dat alles in orde was verder. Ik heb dus nooit voor de spullen betaald.
Ik heb verleden jaar ook wel vol spanning zitten kijken naar de uitzending van radar en hoopte dat Hotelgoldcard hierdoor zijn lesje wel had geleerd.
Nu ontvang ik opeens weer mail van Hotelgoldcard, dat ze mijn kaart willen verlengen, maar ze het bedrag niet af kunnen schijven. ???????? is mijn gedachte. Ik heb de kaarten teruggestuurd, nooit betaald en nu doen ze me weer een superaanbieding. Aangezien ze mij voor het eerst in December hebben benaderd en de geldigheids termijn van mijn kaart volgens hun zegge, loopt van December tot December. Bieden ze me mij nu jaar gratis aan zodat ze de termijn in het vervolg van Januari tot Januari loopt.
Best raar om een persoon die je bestempeld als wanbetaler en benaderd met incasso bureaus, zo'n aanbieding doet. Maarja ik heb ze gemaild dat ik geen interesse heb en de aanbieding mogen houden. Zij blijven mij nu echter lastigvallen omdat ik naar hun zegge een abonnement zou hebben. Ik heb nog tot morgen 13-3-2011 de tijd om te betalen, anders gaat het weer naar Direct Incasso.
Ik verheug me nu al op de rechtzaak die waarschijnlijk nooit gaat komen, ik ben zeker weer niet van plan om gehoor te geven aan de dreigementen van Hotelgoldcard en Direct Incasso. Laat die rechtzaak maar komen zeg ik.
Gisteren ben ik ook nog bij de politie geweest en die moesten er ook wel erg om lachen. Hun advies was om contact op te nemen met mijn rechtsbijstand verzekering en ze op die manier af te schrikken. De politie zegt namelijk ook dat het door dit soort bedrijfen vaak alleen bij dreigen blijft en me er niet zo'n zorgen over hoef te maken. Hotelgoldcard staat namelijk helemaal niet zo sterk als ze beweren. Het is mij ook nog niet duidelijk hoe dit clubje in elkaar steekt, heb het over Hotelgoldcard, Sell-it, Matt consultancy en Disco Card Europe, die volgens mij met zijn 4en achter al deze oplichtingen zitten. Kan natuurlijk ook dat Disco Card Europe gewoon in een slecht daglicht geplaats wordt door de andere 3.
Ik ben nu ook een hyves begonnen, genaamd "stop hotelgoldcard" waar mensen die wel zin hebben in een strijd tegen dit bedrijf, zich aan kunnen melden. Samen staan we sterker zeg ik nu eenmaal. Er is ook een mail adres "[email protected]" waar u naar kunt mailen. Ik hoop dat ik genoeg mensen bij elkaar kan krijgen om dit bedrijf gezamelijk aan te klagen, en in contact te komen met mensen die misschien wat beter thuis zijn in het aanpakken van dit soort situaties.
STOP DEZE OPLICHTERS.
bedankt voor het lezen.