LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nietszeggende brief van ASR

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
rene.olthof

nietszeggende brief van ASR

Ongelezen bericht door rene.olthof »

ASR.
Ik heb als antwoord op het schrijven dat Radar voorstelde een vreemde reactie van ASR gekregen. Ik heb voor twee polissen de brief verzonden. Ik krijg op een brief in het geheel geen antwoord en op de andere een nietszeggende brief. Een soort blablabla.. met voor mij geen specifieke antwoorden waar wel om gevraagd is. Immers de vraag is wat de afkoopwaarde is.
Bovendien willen ze forceren dat ik alsnog op die polis bijstort. Als ik dat niet doe gaan ze de polisvoorwaarden aanpassen zo wordt gesteld. Ik heb mijn tussenpersoon Van Wiggen op de hoogte gesteld van deze gang van zaken en vraag mij af of dit bij meer afnemers het geval is. ze doen meer dan twee maanden over een antwoord dat niet klopt en vervolgens dreigen???? Lijkt mij geen goed plan.
van iedere inleg gaat een kleine 25 % af....+ de z.g. beheerskosten die ze jaarlijks roven is dit te droevig voor woorden.
Wie biedt er meer ongein van ASR.
Ik zou zeggen ASR leg een jaartje gratis mijn bijdrage op uw kosten in. Moet intussen wel kunnen.
Radar zegt dat ASR het boetekleed aangetrokken zou hebben. Ik wil graag een bewijs daarvan zien.

Rene Olthof de Bilt

M. van Rossum

Re: nietszeggende brief van ASR

Ongelezen bericht door M. van Rossum »

Niet heen en weer blijven schrijven, maar duidelijke klachtenbrief sturen, met deadline. Vervolgens richting KiFiD.
Volg algemene aanwijzingen elders op de fora zoals 100% schadevergoeding. Citeer steeds wat ASR publiekelijk heeft toegezegd: volledig inzicht in kostenstructuur en kosteloze overstap en afkoop, resp. polisverbetering.
Maak uzelf ook de polis en polisvoorwaarden eigen, want ASR kan inderdaad 'terugbijten', maar alleen op grond van polis(voorwaarden). Tijd voor studie van de kleine lettertjes!

Gesloten