T-Mobile SIM kaart
Geplaatst: 27 aug 2003 00:32
Ik kocht voor mijn schoondochter die over is uit de VS een T-Mobile PrePaid SIM-kaartpakket. In het sim-lockvrije toestel deed hij het niet. In mijn toestel geprobeerd: melding: schijffout Sim. Ik belde met T-Mobile klantenservice. Daarvoor moet je betalen. Ik mocht die kaart niet ruilen op het Postkantoor, waar hij was gekocht. Ik kon een nieuwe kaart opgestuurd krijgen. Dan moest natuurlijk wel EERST die kaart naar hen opgestuurd Maar ik had hem op DAT moment nodig en niet over een week. Ik wilde gewoon mijn geld terug als ik hem niet kan ruilen. Opsturen, jazeker!! Hoelang gaat dat dan wel weer niet duren!! Maar er was geen andere optie. Ik heb gezegd dat ik het niet accepteerde en heb direct, op 16 augustus, T-Mobile geschreven. Ik wil een antwoordnummer waar ik die kaart naartoe kan sturen en mijn geld terug. Een reactie ontving ik nog niet. What else is new