spookrekeningen je zelf beter maken te kosten van klanten
Geplaatst: 17 mar 2011 19:47
hallo all
jaja UPC kan het wel complimenten .
alle klachten die ik had meld ik niet meer hier .
maar nu komt het ...
24 jan 2011 merk ik dat ik compleet ben afgesloten van upc en snap er niets van.
ik ga bellen met 0900-1580 daar melden ze mij dat ik een opzeg kaart heb ingezonden.
ik vraag een copie van die kaart omdat ik zelf nooit heb opgezegt
krijg eindelijk klanten service aan de lijn en die heeft het volgende uitgezocht .
de Hr P schut uit Hilversum heeft op gezegt en per ongeluk sluiten ze mij af de Hr P schut uit Amsterdam.
veel gezeur telefoon nummer weg email account weg en de rest ook dus krijg een compleet nieuw account
de dame van klanten service gaat alles recht trekken en zorgt dat alles weer klopt en werkt.
ik krijg door niet geleverende diensten en onterechte afsluiting een tegemoed bedrag van 291.13 van chello
prima oplossing vonden wij
ik geef aan dat het bedrag gewoon op mijn account kan blijven staat dan heb ik gewoon ruim 5 maanden geen rekening .
vandaag krijg ik via mijn mail een factuur melding
mijn gevoel zegt kijken die handel en zie op pagina 1
dat ik 230 euro moet betalen .
jajaja daar komt het
ze brengen bij mij in rekening dat ik afgesloten zo hebben de maanden afkoop noemen ze dat plus weer borg moet betalen.
dat is dus niet van toe passing omdat het een fout van chello was.
en mij is gezegt dat deze nota nooit iets van merken
omdat nu alles goed gezet zou zijn.
Daar verrekenen zij mijn 291.13 mee
Dus compleet bedrag is 445 euro min de verrekening moet ik betalen 230 euro
zo wil ik klanten ook wel even fout afsluiten
en net doen of het een andere meneer schut is die opgezegt heeft.
slapen doen we s nachts zeggen we maar.
ik moet nog 233 euro te goed staan mocht het niet goed gemaakt worden door chello
zal ik andere maatregelen nemen via consumentenbond op tros Radar .
Letop allemaal nooit een automatische incasso aan chello geven.
zie het eerst maar terug tekrijgen
ze zeggen van alles maar dingen regelen ??????
wat kan ik verder doen tegen dat logge bedrijf .....
Gr Pschut Amsterdam
jaja UPC kan het wel complimenten .
alle klachten die ik had meld ik niet meer hier .
maar nu komt het ...
24 jan 2011 merk ik dat ik compleet ben afgesloten van upc en snap er niets van.
ik ga bellen met 0900-1580 daar melden ze mij dat ik een opzeg kaart heb ingezonden.
ik vraag een copie van die kaart omdat ik zelf nooit heb opgezegt
krijg eindelijk klanten service aan de lijn en die heeft het volgende uitgezocht .
de Hr P schut uit Hilversum heeft op gezegt en per ongeluk sluiten ze mij af de Hr P schut uit Amsterdam.
veel gezeur telefoon nummer weg email account weg en de rest ook dus krijg een compleet nieuw account
de dame van klanten service gaat alles recht trekken en zorgt dat alles weer klopt en werkt.
ik krijg door niet geleverende diensten en onterechte afsluiting een tegemoed bedrag van 291.13 van chello
prima oplossing vonden wij
ik geef aan dat het bedrag gewoon op mijn account kan blijven staat dan heb ik gewoon ruim 5 maanden geen rekening .
vandaag krijg ik via mijn mail een factuur melding
mijn gevoel zegt kijken die handel en zie op pagina 1
dat ik 230 euro moet betalen .
jajaja daar komt het
ze brengen bij mij in rekening dat ik afgesloten zo hebben de maanden afkoop noemen ze dat plus weer borg moet betalen.
dat is dus niet van toe passing omdat het een fout van chello was.
en mij is gezegt dat deze nota nooit iets van merken
omdat nu alles goed gezet zou zijn.
Daar verrekenen zij mijn 291.13 mee
Dus compleet bedrag is 445 euro min de verrekening moet ik betalen 230 euro
zo wil ik klanten ook wel even fout afsluiten
en net doen of het een andere meneer schut is die opgezegt heeft.
slapen doen we s nachts zeggen we maar.
ik moet nog 233 euro te goed staan mocht het niet goed gemaakt worden door chello
zal ik andere maatregelen nemen via consumentenbond op tros Radar .
Letop allemaal nooit een automatische incasso aan chello geven.
zie het eerst maar terug tekrijgen
ze zeggen van alles maar dingen regelen ??????
wat kan ik verder doen tegen dat logge bedrijf .....
Gr Pschut Amsterdam