Pagina 1 van 1

Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 17 mar 2011 21:35
door Frank445
KPN heeft vorig jaar de snelheid van InternetPlusBellen verhoogd. Bij mij kon dit niet. Waarom weet ik niet, want de centrale is vlakbij. Vandaag een brief ontvangen dat de snelheidsverhoging definitief niet gaat lukken en dat ik nu eigenlijk teveel betaal.

Als ik zou willen, dan moet ik een code invullen op internet en krijg ik een goedkoper abonnement, snelheid blijft gelijk en ik krijg geen jaarcontract. Nou minder betalen wil ik wel. Dus ik heb dit gedaan.

Klinkt toch positief of zou er toch een truuk worden uitgehaald?

Re: Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 18 mar 2011 10:22
door CaptainSlow
Frank445 schreef:KPN heeft vorig jaar de snelheid van InternetPlusBellen verhoogd. Bij mij kon dit niet. Waarom weet ik niet, want de centrale is vlakbij. Vandaag een brief ontvangen dat de snelheidsverhoging definitief niet gaat lukken en dat ik nu eigenlijk teveel betaal.

Als ik zou willen, dan moet ik een code invullen op internet en krijg ik een goedkoper abonnement, snelheid blijft gelijk en ik krijg geen jaarcontract. Nou minder betalen wil ik wel. Dus ik heb dit gedaan.

Klinkt toch positief of zou er toch een truuk worden uitgehaald?

Als je nieuwe abonnement (voorwaarden?) gelijk blijft aan wat je nu hebt en je niet meteen een nieuw jaarcontract krijgt, dan zou het goed moeten zijn.
Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)

Re: Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 18 mar 2011 12:58
door ciske
CaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)

Dat heb ik bij elke provider , het is allemaal een pot nat.

Re: Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 18 mar 2011 23:13
door GJvdZ
CaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)
waar werkt u? Ik neem aan bij een heel klantvriendelijk bedrijf ;-)

Re: Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 19 mar 2011 08:57
door CaptainSlow
GJvdZ schreef:
CaptainSlow schreef: Maar bij KPN heb ik nu eenmaal altijd altijd mijn bedenkingen, die denken meestal meer aan zichzelf dan aan de klant :-)
waar werkt u? Ik neem aan bij een heel klantvriendelijk bedrijf ;-)
Nee, dat niet.
Wat ik eigenlijk dacht bij die opmerking is dat KPN de laatste jaren diverse veranderingen lanceerde, bellen afrekenen per minuut, betalen ook als je geen verbinding krijgt, klanten lokken met internet/tv pakketten en ineens zomaar de analoge tv er uit halen, voor zakelijke klanten was er laats ook weer een schandaaltje.
Altijd alleen maar ten nadele van de klant, en nu ineens zouden ze aan de klant denken? Daar moet haast wel een adder onder het gras zitten.

Re: Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 19 mar 2011 09:45
door ciske
CaptainSlow schreef: en nu ineens zouden ze aan de klant denken? Daar moet haast wel een adder onder het gras zitten.
Ik vertrouw dat ook niet , kpn en aan de klant denken:-)

Re: Minder betalen bij KPN

Geplaatst: 08 feb 2012 23:25
door Frank445
Ondertussen heeft KPN korting gegeven. Duurde eventjes, maar het is hun gelukt.
Ik ben verhuisd en ook hier kunnen ze de snelheid niet halen.

Waar ik wel tevreden over ben bij KPN is hun 100% beschikbaarheid. Dat is de enige reden om niet over te stappen naar een hogere snelheid via glasvezel.