LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het aandelenlease drama in NOVA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Piet »

Morgen, donderdag 28 augustus, in het actualiteiten programma NOVA : Aandelenlease.

Ned 3, 22.20 uur NOVA

Interviews met o.a.

Bruneel
Dhr. Bos, advocaat
Dhr. Frank Heemskerk, PvdA
Dhr. Piet

Kijken dus !!

Groeten,

Piet

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Dubio »

Top Piet,

Ik stel m'n video alvast in.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Francien »

Is een goed bericht, deze uitzending werd mede mogelijk gemaakt door de e-mailakties die Luc de afgelopen weken heeft verricht.

Allen bedankt die dit mogelijk maakten.

Francien.

René

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door René »

Hallo Piet,

Heel goed Piet dat weer de media hierbij betrokken wordt.
Ik hoop dat er zo snel mogelijk een doorbraak komt.

René

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door el »

Wie is de heer Bos, de advocaat van Bruneel soms?
Krijgen we weer **** Bruneel te zien als hij vertelt dat hij al z'n klantjes zo'n geweldig aanbod heeft gedaan.

:evil:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door SJZ »

Als mijnheer Bruneel in Nova komt dan mag hij zijn kant van het verhaal vertellen.

Wat verwacht je dan? Dat mijnheer Bruneel komt vertellen: "ja, Legio heeft de mensen misleid, we zullen alle inleg terugbetalen met rente.".
En dan komt zeker een gedupeerde klant vertellen: "ik ben ook zo'n stomkop geweest. Ik wilde in 3 jaar snel rijk worden, en uit hebberigheid ben ik fors gaan gokken. Nu zit ik met een schuld en wil ik een ander er voor op laten draaien"

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Luc,

Hulde is o.a. via jouw e-mailaktie tot stand gekomen. :wink: :wink:

J-W

elisabeth

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door elisabeth »

Fantastisch, Piet en Luc met name, maar ook de anderen die nog aan het samenwerken zijn. Lichtpuntjes verzamelen, moed houden, dan kan de energie blijven stromen!!!!

Na het overlijden van Herman Brood zag ik een intervieuw met hem op de t.v. De intervieuwer had uitgerekend hoeveel geld hij had kunnen sparen als hij geen alcohol en drugs had gebruikt. Herman zei: ik ben helemaal niet bezig met geld sparen, weet je wat ik spaar? Mooie momenten!!!

Dat er via Nova eindelijk eens aandacht besteed gaat worden aan het drama, dat vind ik zo'n moment. Tenminste van te voren geef ik het een kans van slagen en of het donderdag een succes blijkt te zijn, deze uitzending dat zien we aan het eind dan wel weer. Altijd de mogelijkheid open houden en niet van te voren dichtstorten met cement van het verleden.
We staan toch in ons recht? Eens moet er toch iets door gaan dringen. Misschien wel via Nova en anders komt er wel weer een andere gelegenheid in de toekomst. Piet is een hele goeie om ons te vertegenwoordigen. Succes Piet, morgen.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Luc »

Hé El, leuk je weer te zien!!! :D

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Anke »

Heel goed nieuws zeg! Geweldig Piet en Luc dat jullie dat voor elkaar gekregen hebben. Ik ga donderdag zeker kijken en ik ben erg benieuwd hoe de aflevering eruit gaat zien. Ik ben erg benieuwd of ook enkele gedupeerden aan het woord komen. Goed werk zeg!!! Toppie!

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Mario »

Dus toch Anke uit Enschede.

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

willem
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 jul 2003 13:43

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door willem »

Perfect Piet. Succes

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door xyz »

Dank aan beiden heren we gaan massaal kijken.

Yvette

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Margriet »

Piet ik wens je veel wijsheid en STERKTE toe,fijn dat jij je zo inzet voor ons GEDUPEERDEN voor mij ben je een HELD.Groeten Margriet.

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door tester »

piet succes.
Dat die bruneel nog op tv durft.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door croosjes »

beste mensen,ik heb hier geen goed gevoel over.Ik zal zeker gaan kijken naar de uitzending.En ik hoop niet dat alleen bruneel aan het woord is net als bij trosradar.

DIAN
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 aug 2003 19:46

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door DIAN »

Hopenlijk heeft de verslaggever zich ook verdiept in deze materie en weet de goede vragen te stellen zowel aan Piet als aan Bruneel.

Maar dat optreden van Bruneel bij de laatste uitzending van Trosradar,dan zal hij zich niet zo snel onder de tafel laten praten.

Maar hopenlijk zal de rest van Nederland en Den Haag(de regering) meekijken en zien dat er zoveel mensen zijn die er zijn in getrapt/misleid.
Zodat dit misschien tot een goede oplossing zal komen.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ik denk dat de vraag moet zijn; hoeveel schade en irritatie zal Dexia met Bruneel deze keer weer oplopen.
Laat de man nog lekker wat dreiging uitspreken, dan neemt het verzet weer toe, Ik heb trouwens gehoord dat hij deze keer niet zelf wilde praten hij heeft hiervoor de enige verstandige belg gevraagd, ik geloof Urbanus.

Ton

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door SJZ »

Goh, als het verzet tegen Dexia gezakt is tot het niveau van grappen over Belgen maken, dan weet ik wel hoe het in de rechtszaal gaat aflopen.

Gesloten